kask takmayan motorcu istemeyiz aramızda

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Kask yetmeeeezzz:pale:
Tam korumaaaaaaa:pale:

Bu arada, aramızda herkesin yeri var bence, kask takmayanlara ve koruma kullanmayanlara bu işi öğretemiyor isek vayy bize. :cat:Ne olursan ol yine gel, ama, geldiğin gibi gitme!!!:cat:
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:

::plus1:: ::plus1:: ::plus1::
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ÖnceLikLe eLine sağLık burcucum qüzeL bir konuya değinmişsin.Bundan bir ay önce bende kask takmadım diye ceza yedim ve memura teşekkür ettim cezayı yazdıktan sonra...Farkındayım ki benim için teşvik için yapılan birşey oda neymiş saçım joleli kask havamı bozardı :( aman aman sonradan düşününce kasksız başıma gelebilecekleri onlar nasıl şeklimi bozardı.Kendimizden çok sevenlerimizi düşünmeliyiz diye düşünüyorum arkadaşlar geLin hep beraber kasksız gördüğümüz arkadaşları tatlı dille uyaraLım.

SaygıLar...

Çok güzel bir gezi olmuş elinize sağlık :p
Memduh msj yazmış :p
toplumumuzun kanayan yarası :p Adana MT nin aldığı karardır arkadaşlar.Koruma mantığı olmayan (en azından kask) arkadaşlar ne toplantılara ne de gezilere çağırılacaktır.
Terlikle kasksız biçimde motor sürmek ne karizma durur nede koruyucu olur
saygılar
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
sana tamamen katılıyorum burcu.fikrine sağlık iyibir konuya değinmişsin.
valla ben kask takıyom hatta iki kere geldim yanına sende görmüştün.:queen::queen::queen:

abimmm, seni bilmez miyim :cat:

Kask yetmeeeezzz:pale:
Tam korumaaaaaaa:pale:

Bu arada, aramızda herkesin yeri var bence, kask takmayanlara ve koruma kullanmayanlara bu işi öğretemiyor isek vayy bize. :cat:Ne olursan ol yine gel, ama, geldiğin gibi gitme!!!:cat:
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:


ilk yazıma dikkat edersen Adana mt adına konuşuyorum demiştim

bizim aramızda kasksız motorcuya yer yok !

zibidiye, çar çakala, ipsiz sapsıza yer yok !!!

kalite standartlarının altına inemeyiz :cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
abimmm, seni bilmez miyim :cat:




ilk yazıma dikkat edersen Adana mt adına konuşuyorum demiştim

bizim aramızda kasksız motorcuya yer yok !

zibidiye, çar çakala, ipsiz sapsıza yer yok !!!

kalite standartlarının altına inemeyiz :cherry:
\

kask takmayan arkadaslari:farao: KIN:farao:KIN tabi bunu anlamak istemeyen kendini terminator sana arkadaslar var onlarda birgun gazetenin 3. sayfasina haber olurlar genc motorcu hiz kurbani yada genc motorcu sole oldu falan tarzinda :farao: ondan sonra motorcular serseri bunlar adam degil tarzinda yorumlara moruz kaliyoruz tabi bu cumleleri anlama kapasitesi olan arkadaslara soyluyorum motor almakla motorcu olunmuyor mont yerine gomlek kask yerine kalin kafasini kullanan arkadaslarda burda yorum yapmis :farao:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
\

kask takmayan arkadaslari:farao: KIN:farao:KIN tabi bunu anlamak istemeyen kendini terminator sana arkadaslar var onlarda birgun gazetenin 3. sayfasina haber olurlar genc motorcu hiz kurbani yada genc motorcu sole oldu falan tarzinda :farao: ondan sonra motorcular serseri bunlar adam degil tarzinda yorumlara moruz kaliyoruz tabi bu cumleleri anlama kapasitesi olan arkadaslara soyluyorum motor almakla motorcu olunmuyor mont yerine gomlek kask yerine kalin kafasini kullanan arkadaslarda burda yorum yapmis :farao:

kalitemiz 1 no demi bunrecu yqsa ben yqum vallah :queen:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
İnsanoğlu, bazı şeyleri hatırlatmayınca unutup gidiyor. Her fırsatta bu veya başka platformlarda emniyetin önemine ve gerekliliğine bastıra bastıra insanlarımıza anlatmak lazım. Ama maalesef ki yıllarını motor üzerinde geçirmiş her türlü bilince sahip bazı eski motorcularımız dahi şehir içinde ne hikmetse takma gereğini duymuyorlar.
Kanun uygulayıcılarımızda gereken hassasiyeti göstermiyorlar. Kendine saygısı olmayan insanlara ben neden saygı göstereyim mantığı var.
Geçen yıl İskenderun da şehir içinde trafik polisine çevirme yaparken sadece evrak kontrolu yaptıklarını görünce neden kask kontrolu yapmıyorsunuz diye sorduğumda aldığım cevap çok komikti; "Burası sıcak memleket, bakın burda ben bile takmıyorum" duyunca eğitimin hala eksik olduğunu anladım. Kanun uygulayıcılar bunu soylerse vatandaş tabiki takmaz. Elbette iş trafik polisinde bitmiyor kendi içimizde olmalı. Biz millet olarak illaki ceza yiyeceğiz ki yada kazaya maruz kalacağız ki aklımız başına gelsin.
İster bay ister bayan olsun her trafik lambasında durduğumda yanımda da bir kasksız motorcu durduğunda hep yapıcı ifadeyle uyarırırm. Neden kaskın yok senin kafan asfalttan daha sağlam herhalde ona güveniyorsun diye söylerim.Neyse ki bugüne kadar ters cevap veripte sanane diyen olmadı. Herkes bir mazeret uydurup kaskı neden takmadığını söyledi.
Polisiye tedbirlerle bunları aşmak belki zor ama maalesef kontrollerde çok yetersiz.Dileğimiz caddelerde dolaşan ve 2 tekere binen tüm insanların kask ve koruyucu takmalarıdır.
sevgilerimle.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Daha 4 gün önce burada bir kaza oldu.Bulunduğum yer 10.000 nüfuslu en ufak bir trafik sıkışıklığının yaşanmadığı bir ilçe.Bir motosiklet sürücüsü şehir içinde 30 km\h hızla duvara çarptığı ve kask kullanmadığı için beyin kanaması sonucu rahmetli oldu.Lütfen arkadaşlar kaskımızı ihmal etmeyelim...
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Strife boşa yazma akladaşım,adamlar kalın kafalı oldugu için kask takmıo zaten.Lafla bişe anlatamazsın bu modeller böyle :mrgreen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Strife boşa yazma akladaşım,adamlar kalın kafalı oldugu için kask takmıo zaten.Lafla bişe anlatamazsın bu modeller böyle :mrgreen:

onnar türünün son örnegi fazla süreleri kalmadı merak etmeyin:wiinkk:
köklerini kurutagız hepsinin:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kask takmayanlar yolda giderken kurbağa gibi dilleriyle havadaki sinekleri yakalasınlar:mrgreen:
(tamam kötü espiriydi:p)
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
kask takmayanlar yolda giderken kurbağa gibi dilleriyle havadaki sinekleri yakalasınlar:mrgreen:
(tamam kötü espiriydi:p)

Bu arkadaşların bu kadar becerikli olabileceklerini sanmıyorum ben :queen:

onnar türünün son örnegi fazla süreleri kalmadı merak etmeyin:wiinkk:
köklerini kurutagız hepsinin:cat:

Diplerine kibrit suyu mu dökeceksin tuz ruhumu :) nasıl kurutacaksın ???
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
janti kardeş haklısın da adamlar kask takan larada pişmiskelle gibi sırıtarak aşşaalayarak bakıyo yani sen onu ne takıyon ben azımla kuş (sinek)tutarım hesabı:mrgreen:
adam bana paltoda giydiyo ya bak bak dıngıl işte(önceki sayfada yazdım):)
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Hay diline eline sagLık Yücel abi ne güzelde konuştun...Bu arada özlettin kendinide abi yaa ne zaman gezecegiz sözün vardı :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
............................................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ben antalyada iken herkez ama mopetlisi bile kask takiyor. Istanbula geri geldim daha modern daha bilincli bir duzen beklerken SS suruculeri ozelikle ve scooter suruculerinin hic bir yerde kask takmadiklarini gordum. Bu kadar para veriyorlar o motorlara peki o kaskalri alacak paralarimi yok yani?
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Adanalı beyler kimmiş o bu konuya yorum yapıp kasksız gömlekle gezenn öyle yarım ağızla konuşmayınnn isim verin bilelimm yok isim veremiyorsanız gereksiz muhabere yapmayınn
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
polisler şasırmıştır şimdi lem bunun neden herşeyi tam acabaa diye?? malum Adana'da doğru dürüs tam teşeküllü donanımlı arkadaşlar pek az da eeeee sonunu yazmamışsın cıbır daki üç kişiye polis bişey demedimi peki:silent::silent:




kimlere gitmiş :silent:marka düşkünü hava atan kankam benim:mrgreen::mrgreen: yukarda allah var kinse görmese bilmese o bilir ve görür kendimizi kandırmaya hiç gerek yok:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

cıbır deil cg

demediler :silent:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
..............................................................
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst