- Katılım
- 23 Eki 2006
- Mesajlar
- 364
yani kankam haklısın genel konuşulunca herkez kendine biraz pay cıkarıyo:mrgreen: bu hitler politikasına döndü haaaaa ya biz densin yada yok ol gibi ama inasan insana insanca yol gösterirse daha dogru ve amacına ulaşan uygun davranış olur bence:cat:ama burcu hanım efendide zıbıdı mıbıdı bişeyler söylemiş bir bayana yakışmıyacak laflar bunlar daha farklı teknikte laf sokabilirdi bence :rendeer:
kimse kimseye alf sokma amacında olmasa gerek:silent:
herkez adam aklıllı bilinçli motorcu istiyoo.
en azından biz çevremizde öle olsun istiyoruz:bounce: