kask takmayan motorcu istemeyiz aramızda

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
yani kankam haklısın genel konuşulunca herkez kendine biraz pay cıkarıyo:mrgreen: bu hitler politikasına döndü haaaaa ya biz densin yada yok ol gibi ama inasan insana insanca yol gösterirse daha dogru ve amacına ulaşan uygun davranış olur bence:cat:ama burcu hanım efendide zıbıdı mıbıdı bişeyler söylemiş bir bayana yakışmıyacak laflar bunlar daha farklı teknikte laf sokabilirdi bence :rendeer:

kimse kimseye alf sokma amacında olmasa gerek:silent:
herkez adam aklıllı bilinçli motorcu istiyoo.
en azından biz çevremizde öle olsun istiyoruz:bounce:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kimse kimseye alf sokma amacında olmasa gerek:silent:
herkez adam aklıllı bilinçli motorcu istiyoo.
en azından biz çevremizde öle olsun istiyoruz:bounce:


galiba yanlis anlaşıldım son yazdıgım kelimeden dolayı olsa gerek :silent: amacım insanları hor görerek birşeyleri dayatarak öretmek degil de daha sevecen ve yumuşak ifadeler kullanarak içimize alıp aramızda dogrusu budur arkadaşım sen yanlış yapıyosun gibi lerinden davransak daha öğretici olmaz mı yani maksadım buydu yanlış anlaşıldıysam özür..:)

sanki yani yanlış anlamıyosam azarlar gibi bişey oluyo yaptıgımız :heyyy sen kask takacaksan tak zıbıdı,cakal falan dersek yada böyle bir yaklaşımla davranırsak nekadar etkili olur.. biz düşman degil dost istiyoruz:cat:adamlar zaten cahil olmasa kaskını felan takar degilmi ama:rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
galiba yanlis anlaşıldım son yazdıgım kelimeden dolayı olsa gerek :silent: amacım insanları hor görerek birşeyleri dayatarak öretmek degil de daha sevecen ve yumuşak ifadeler kullanarak içimize alıp aramızda dogrusu budur arkadaşım sen yanlış yapıyosun gibi lerinden davransak daha öğretici olmaz mı yani maksadım buydu yanlış anlaşıldıysam özür..:)

sanki yani yanlış anlamıyosam azarlar gibi bişey oluyo yaptıgımız :heyyy sen kask takacaksan tak zıbıdı,cakal falan dersek yada böyle bir yaklaşımla davranırsak nekadar etkili olur.. biz düşman degil dost istiyoruz:cat:adamlar zaten cahil olmasa kaskını felan takar degilmi ama:rendeer:


kanka aynı dili konuşuyoruzzz +1111111111111111111111111 senin birilerine kask takması için neler yaptığını biliyorummm benimde yolda kaç motoru durdurup kask takmasının doğru olduğunuu neden takması gerektiğini patlamış bi kafanın görüntüsünün hiç hoş olmadığını söylediğimi defalarca görmüşsündür ama böyle bi yaklaşımmm çok onur kırıcı olurr bence despodluk dikdatörlük yerine daha ılımlı eğitimle insanları yönlendirmeye çalışalımm işte onları tuzla buz edicez köküne kirbit suyu dökecez neye ne yapıyosunuzzz çok çokk adana mt gurubuna girmezler ne ekislir onlardan hiç bişey ne artısı var hiç bişeyy eee yani ambargo neden kime koyuluyooo bu ambargoyuu kim sallayacakk kask takmayan adamın ya Adana mt almıyo bizi gruba kask takalım diyeceklerinimi zannediyorsunuz bence onları öyle kabul edip kendi aramızda yada aranızda eğitimle yola getirmenizdir sizde biliyorsunuz artık savaşlar bile masada yapılıyooo bu tutumla 5 kişiyseniz beş kişi kalırsınızzz ölümüne kanka olursunuzzz
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
sanki yani yanlış anlamıyosam azarlar gibi bişey oluyo yaptıgımız :heyyy sen kask takacaksan tak zıbıdı,cakal falan dersek yada böyle bir yaklaşımla davranırsak nekadar etkili olur.. biz düşman degil dost istiyoruz:cat:adamlar zaten cahil olmasa kaskını felan takar degilmi ama:rendeer:

kaskını takmayana çakal, zibidi demedim, konuyu lütfen başka tarafa çekmeyelim !

adamlar cahil olmasa kaskını takar değil mi yazmışsın?
harbi konuş şimdi sen takıyor musun? (gerçekten merak ettiğimden sordum, seni görmüşlüğüm falan yok)
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Valla takmayanı almayın grubunuza haklısınız.Çakal zibidi filan değil.Apaçi onların ismi.Korumasız gezenlere apaçi diyoruz.Şimdi fazlada abartmamak lazım.Yani adam ister takar ister takmaz kaskı.Yani biri laf söyler sanane der üzülürsünüz.En güzeli bir kere söyle anladı anladı anlamadı almayın aranıza.Mesela bizim grubumuzda kesinlikle apaçi yok :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kaskını takmayana çakal, zibidi demedim, konuyu lütfen başka tarafa çekmeyelim !

adamlar cahil olmasa kaskını takar değil mi yazmışsın?
harbi konuş şimdi sen takıyor musun? (gerçekten merak ettiğimden sordum, seni görmüşlüğüm falan yok)

%80 takıyorum ama insanların bir eşref ve birde eşek zamanları vardır eşek zamanlarımda takmıyorum hatta kask üzerine bir anim var,,



bundan 4 sene önce ramazan bayramı motosikletimle bayram ziyaretine gidiyorum tabi cicili bicili giyinmişim jölemi falan da sürmüşüm tam yola çıkacakken kardeşim arkamdan koştu kaskla noldu demi kaskını taksana dedi bende lan bayram bayram ne kaskı dedim sacım bozulurdedim oda ısrar edince taktım... saat 10:30 hiç unutmam en sagdan 30 km ile giderken bir firen sesi daha arkama bakmaya fırsatım olmadan havada ucuyorum..:pale:sonra motoru bıraktım o taklalar atarak sürükleniyo tam asfaltla temas ettigimde arabanın sag tampon tarafı kafama çarptı anlık bie bilinç kaybı yaşadım..neyse uzatmayacam ogünden beri boynum arasıra agrır ve hatırlatır bu olayı ve kardeşimin uyarısını şimdi sen kask takmanın önemini bana mı anlatıyosun harbi dedin al sana canlı canlı harbi... görmüşlügün de var karşılaştık insanlara tepeden baktıgın için dikkat etmemişsin o kadar:pale::salut:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
yiiiiiiieeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyittttttttttttttttttttttt laf yq laf yq kankamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kankamın beni yola getirmek için verdigi ögütleri hiç biriniz bilmezsiniz
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
......................................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
Adana MT adına konuşuyorum !!!

aramıza katılmak isteyen arkadaşlar varsa sözüm onlara;

kask denilen ekipmanı kafanıza takmadığınız sürece grubumuza giremezsiniz ! :bounce:

bu sinirimin sebebi:
05.09.07 akşamı Adana MT kıdemli elemanları (!) olarak Adnan Menderes Bulvarı'nda toplandık,
yaklaşık 3 saat kadar oturup muhabbet ettik (gezi, motor, aksesuar, vs üzerine)
önümüzden geçen motorların kask takmama oranı %100'dü :cyclopsan resmen şok olduk bu duruma, (üzüldük de :pale:)

600cc ve üzeri racing ile cirit atanlar (artçı dahil kendinde de kask yok)
mobiletle değişik hareketlerde bulunanlar,
scooterlarla eğilmiş dip gaz gidenler,
kanuni racer, ybr 125, cbr 125, mz yarışları,
vs, vs, vs...

hem artistsiniz, hem etrafa rahatsızlık veriosunuz, hem kendinizi hem diğer insanları tehlikeye sokuyorsunuz, hem altınızdaki motoru bişe zannediosunuz (gördüğüm kawasaki ninja dahil), hem kask takmıosunuz
:silent: tahta kafalı mısınız siz :silent:

şiddetle kınıyorum :farao: kın :farao: kın :farao: kın

(kimse polemiğe girmesin, konuyu başka yöne saptırmasın, bu sinirim sizleri düşündüğümden, siz de kendinizden çok ailenizi, sevenlerinizi düşünün)

yüzde yüz katılıyoru m ama benim kaskım yok,alacak paramda

ben sizinle buluşup gezmek istesem,siz sen gelme bizle hadi bakim ,yürüde ense traşını görek mi diyeceksiniz:salut::salut:
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
8
heyt ben geldım cengiz kankama dokunmayın o kaskını takar takmayanlarıda uyarır takmayanlarda çahıl diye algılamamk lazım belki saçları bozulmasın diye takmıyorlardır ben takARIM AMA
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yav kanka bu adam olmaz ya hayırlısı bakalımmm yinede uğraşalım ufak ufak kask takmaya başlıyo galiba
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
ohooo biz kime söylüyoz olim yaw nasu yazmışın al sana bir ögüt daha herşey her yerde söylenmez biraz agır ol yaw:silent:

kanbkam zaten ağırım 85 kg yetmez mi yaw kil ala ala obez olacam :salut: yeter yaw ağır olmak istemiyom

yav kanka bu adam olmaz ya hayırlısı bakalımmm yinede uğraşalım ufak ufak kask takmaya başlıyo galiba

neden bayan gibi mi görünüyom hala hala ozaman tüm bana takılan kızlar lez oluyor ozaman :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
8
cengiz kanakam zaten iki tane kask taşıyor süs olsun diy:mrgreen:e
herkesı düşünür o askını takar bana bile taktırır
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
:cat: tebrik tebrik tebrik :cat:

o kitabı bilip okumana çok sevindim dostum, bilinçli kullanıcı seniii :cherry:


o kitaptan 1 koli getirttik, satana kadar canımız çıktı :cyclopsan

bi kitap 10 milyon olur mu :farao:
10 milyonluk ne bilgi var ki içinde :farao:
ben herşeyi biliyorum zaten :farao:
kitap mı bana motor sürmeyi öğretecek :farao:

sana, bir koli de Reşat Arbaş'ın motosiklet teorisi kitabını almanı öneririm o zaman. o azcık daha pahalı ama rekabet ve alternatif oluşturmak adına iyi olur. gerçekten güzel kitap. :wiinkk: gene canın çıkar satana kadar :queen: sanırım dediğin kitabı da alacağım...
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
Tan 5 kez düştüm motor dan , Ciddi yaralanmadım , kollarım bacaklarım dizlerim dirseklerim avuç içlerim hala Allah a çok şükür ki sağlamlar ve en önemlisi Bu dünya da nasip im bitmemiş ki ölmedim , İlk önce ALLAH muhafaza etti sonra kask ım beni korudu ....
Motosiklet e kask sız binenlere ilk önce sadece içimden acıyorum , sonra arkalarında bırakacakları sevenleri için üzülüyorum.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
kask yararlı olduğu kadar zararlıda olabiliyo. hepimizin bildigi gibi kaskın boyun kırma ihtimalide var. ama bu araba denize uçabilir diye emniyet kemeri takmamak gibi bişey olur.

şimdi gelelim bu kask meselesine bu kadar sert yaklaşan arkadaşlara. sizin yaptığınız şey okumayı geç öğrenecek diye çocukları sınıftan kovmak gibi bişey. bence iso ve zion doğru söylüyor ayrım yapmadan herkesi aranıza alın ve aranızda öğretin kaskın ne olduğunu.

bu benim şahsi görüşüm
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Selam genç arkadaşlar.
Bu topic i baştan beri okuyorum da hatta arada bir bende görüşümü yazdım. Buraya yazan motorcu kardeşlerimin yaşı, kimisinin benim yarı yaşım kadar. 46 yaşında biraz geçte olsa motor sevdalısı olan biriyim.
Dikkat ediyorum da arkadaşlarımızın çoğu genç kıpır kıpır kaynıyorlar. Hepsi geleceğin parlak olmaya aday insanları. Herkes görüşünü yazıyor olumlu yada olumsuz ama bazan karşıdakini kırıcı da olabiliyorlar. Fakat sonuçta herkes aynı noktada hemfikir. Kask takılması kesinlikle gerekiyor. Bazıları da şaka yollu ne yani takmazsam beni aranıza almayacakmısınız diyor. Halbuki o da biliyor ki zarardan çok yararı var. Ben şimdi desem ki motora binen herkes emniyet kemeri takmalı. Doğru mu? değil tabiki. ama yine de herkes olumlu yada olumsuz fikirlerini yazacaklardır. Çunku burası bir paylaşım yeri.
Toparlamak gerekirse ;o veya bu şekilde motora biniyorsak zevk için yada ekmek parası için ve de canımız kıymetliyse bizleri bekleyen birileri varsa onları üzmek istemiyorsak koruyucularımızı mutlaka kullanalım ve herkesin takması için de bize düşen görevleri yapıcı şekilde empoze edelim. Yok ben takmam, yok takmazsam aranıza gelmem, yok şöyle yok böyle bunlar işin latifeleri.
İnanıyorum ki tüm arkadaşlar kaskın ve korumanın gerekliliğinin bilincindeler. Sonuçta her koyun kendi bacağından asılır diye bir atasözü var. Aklınıza hep buraya yazan arkadaşların başından geçenler ve kılpayı hayatta kalma şanslılıkları bulunsun ve unutmayın ki can herşeyden kıymetlidir. Canımızın maddi bir bedeli yoktur çünkü kıymetlidir o. korumalarımızı takalım keyfimize bakalım.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Selam genç arkadaşlar.
Bu topic i baştan beri okuyorum da hatta arada bir bende görüşümü yazdım. Buraya yazan motorcu kardeşlerimin yaşı, kimisinin benim yarı yaşım kadar. 46 yaşında biraz geçte olsa motor sevdalısı olan biriyim.
Dikkat ediyorum da arkadaşlarımızın çoğu genç kıpır kıpır kaynıyorlar. Hepsi geleceğin parlak olmaya aday insanları. Herkes görüşünü yazıyor olumlu yada olumsuz ama bazan karşıdakini kırıcı da olabiliyorlar. Fakat sonuçta herkes aynı noktada hemfikir. Kask takılması kesinlikle gerekiyor. Bazıları da şaka yollu ne yani takmazsam beni aranıza almayacakmısınız diyor. Halbuki o da biliyor ki zarardan çok yararı var. Ben şimdi desem ki motora binen herkes emniyet kemeri takmalı. Doğru mu? değil tabiki. ama yine de herkes olumlu yada olumsuz fikirlerini yazacaklardır. Çunku burası bir paylaşım yeri.
Toparlamak gerekirse ;o veya bu şekilde motora biniyorsak zevk için yada ekmek parası için ve de canımız kıymetliyse bizleri bekleyen birileri varsa onları üzmek istemiyorsak koruyucularımızı mutlaka kullanalım ve herkesin takması için de bize düşen görevleri yapıcı şekilde empoze edelim. Yok ben takmam, yok takmazsam aranıza gelmem, yok şöyle yok böyle bunlar işin latifeleri.
İnanıyorum ki tüm arkadaşlar kaskın ve korumanın gerekliliğinin bilincindeler. Sonuçta her koyun kendi bacağından asılır diye bir atasözü var. Aklınıza hep buraya yazan arkadaşların başından geçenler ve kılpayı hayatta kalma şanslılıkları bulunsun ve unutmayın ki can herşeyden kıymetlidir. Canımızın maddi bir bedeli yoktur çünkü kıymetlidir o. korumalarımızı takalım keyfimize bakalım.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.

::plus1::::plus1::::plus1::::plus1::
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yüzde yüz katılıyoru m ama benim kaskım yok,alacak paramda

ben sizinle buluşup gezmek istesem,siz sen gelme bizle hadi bakim ,yürüde ense traşını görek mi diyeceksiniz:salut::salut:

hayır tabiki kimse öyle bir şey demeyecek.hatta adana mt üyeleri eğerki sen alamıyorsan almana yardım bile edecek insanlardır.
Konu çok yanlış yerlere çekilmiş
Kimseye dayatma yapmıyoruz.kimseyide aşşağılamıyoruz.Sanırım burdak herkes kaskın olmassa olmazlığının farkında.. bizim için deil kendi sağlığınız için.
Gezi ve toplantılara çağırılmama sebebi ise :
Kimse bana bu gruba girerken kask takmayı öğretmedi.Herkes zaten bende dahil bunun bilincindeydim.
İsteyen takar isteyen takmaz.Ama bir gezide yada toplantı çıkışı adana turunda allah korusun bir kaza sonunda adana motor grubu üyelerinden biri yaptığı kaza sonucunda can verdi.kask takmadığı görülen genç vs. tarzı haberler almamak-duymamak-yaşamamak!
Şu sıralar adana mt nin belirli bi buluşma günü-yeri yok.Kısa zaman sonra düzenlenecek bunlar.ayrıca adana mt ye dahil olmak için motor hacmi 400cc ve japon tarzı kurallarıda yok.
Motorun ne olduğu önemli deil kimse için.Bizim için önemli olan tek şey ne olduğu önemli olmayan o motorun üzerindeki kişi..
Ben gruba çinle girdim.. burcu da öle .. kaç gezide hanımefendiyi bekledik ortalama 35km ile gittik bize yetişsin diye :p
Adam gibi adam olana kapımız her zaman açık
kaskın gerekçesini ise anlattım.
Ve inanın motordan düşüpte kaskınız yere çarptığında kafanızın hala sağlam olduğunun farkına varmak harika birşey.Hergün başınıza gelecek bir olay deil bu.
ama olurda öle bir olay olursa başınızdaki acı yerine kaskın koruduğunu görmek en güzeli.
teşekkürler!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst