karaburun II bu gün bir daha gittik

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sinan (Askon) ile Bu hafta ortasından beri başlayan Enduro sevdamız adına bu pazar hazarfen havaalanına gitme planları yaptık ve bu gün saat 11:00 gibi Sinan oğlu Furkan ve Berk arkadışımız yola koyulduk hazarfen havaalanına vardığımız da 1-2 kişi cross alanında motor kullanıyor bir kısımda maket uçak ve arabalarla haşır neşir oluyordu hava güneşli ve çok güzel bir gündü Enduro ve Cross adına pek renkli bir ortam bulamayınca ,kararımızı değiştirip günü güzel geçirmek adına yola koyulduk hazarfen hava alanı (büyükçekmece) istikametinden ara yollardan kaçarak karaburna yol aldık çok güzel doğa manzaraları olan ve tam bir köy havası esen yerlerden geçerek karaburuna ulaştık,varır varmaz meşhur köftecimize koştuk ve karınlarımızı bir güzel doyurduk ,daha sonra limana inerek gene deniz havasını ciğerlerimize kadar çektik ,düne nazaran bu gün Karaburunda sisli ve puslu bir hava ile karşılaştık ancak bu da ayrı bir güzellik katıyordu oraya muhabbetimizi yaptık çayımızı içtik yine çok güzel bir gündü Sinan ve Berk arkadaşlara çok teşekkür ederim bu güzel günün ardından

Az sonra resimleri atar Sinan bende makina olmadığından resim yok :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ama bi saniye reis...

Karaburun tüm hakları tarafımdan saklıdır...izinsiz gidilemez...:)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama bi saniye reis...

Karaburun tüm hakları tarafımdan saklıdır...izinsiz gidilemez...:)

Dünkü ve bu günkü seferlerden sonra diğer arkadaşlar msn den soruyor bir daha ki ne zaman diye? Patenti kaça bu Karaburunun :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
oluru bi leğen 10 mandala bakar hacı abi...:p


sen ortamı gördün...artık kendini atabileceğin...bunaldığında gazlayabileceğin...bir cennetin oldu...tam mangallık ...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oluru bi leğen 10 mandala bakar hacı abi...:p


sen ortamı gördün...artık kendini atabileceğin...bunaldığında gazlayabileceğin...bir cennetin oldu...tam mangallık ...

Valla inan o sahildeki mekan dün de bu günde acaip kafama takıldı ,ben orayı en kısa zamanda 3 lerim gibi geliyor bana mubarek balık ve anoson ne biçim kokuyor be...:mrgreen:



Sinan teşekkürler resimler için eline sağlık
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
hakan abi berk teşekkür ederım guzel bır gun oldu hele hele sıslı pusulu hava tam benlık cok hoşuma gıder oyle havalar ayrıca ıyı gazladık sıs ve bol vırajlar cok keyıfli idi sevgılı metehen keşke pazar gunu musaıt olsaydın karaburun hiç dunkü hava gıbı değildi inan şaşırırdın 5 dakıka önce karşıda gorduğumuz evler sısten kaybolmuştu sanki sıs her metre kareyı yavaş yavaş örtüyordu ama zevklıydi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi Sen oraya MotoCafe die biyer aç arka bahçesinide mangal mekanı yap..
Yoksa elden gitcek karaburun..:p:p

abi sorma yav...aslında Durusu Köftecisinden aldığım pay bana fazlasıyla yetiyor...payım fazladan bi fırında sütlaç...:queen:

evet bir sütlaç uğrunaydı herşey...beni affedin:salut::queen:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Yani sizler evden kaçsanız ilk aramamız gereken yer Karaburun o zaman :p
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında var ya bi mangal yapılırdı ama kış geldi ...:pale:

askon abi oralar hep keyiflidir...heleki yağmuru ne hoş...

hiç belli olmaz yaparız belkide önümüzde kurban bayramı var ,pastırma sıcakları var :) yanlız 40 küsür km yolu çok kısa vakitte kat etmek oraya daha ayrı bir değer veriyor , oraya gidilen süre içersinde ,İstanbul içinde 15-20 km gidilemeyen yollar var
evet bir sütlaç uğrunaydı herşey...beni affedin:salut::queen:


senin canın sağ olsun :) bize o güzel yeri öğrettiğin için ,bir dahaki sefere ye yiyebildiğin kadar sütlaç ,hepsi benden
Yani sizler evden kaçsanız ilk aramamız gereken yer Karaburun o zaman :p


Ah Uğur abi ah bir yer var orada rakı balık ayvalık hesabı sorma gitsin ..:)
iki gündür nasiplenemedik oradan ama hiç kaçarı yok ..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hiç belli olmaz yaparız belkide önümüzde kurban bayramı var ,pastırma sıcakları var :) yanlız 40 küsür km yolu çok kısa vakitte kat etmek oraya daha ayrı bir değer veriyor , oraya gidilen süre içersinde ,İstanbul içinde 15-20 km gidilemeyen yollar var

neden olmasın...uğurapay abide gelsin...ekip çalışması yapalım...mangalın dibine vuralım abi...siz yapın ben yiyim...:p
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bulduğunuz mekanı ben de merak ettim şimdi.
Rakı Balık Karaburun hadi hayırlısı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst