- Katılım
- 14 May 2007
- Mesajlar
- 2,926
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sinan (Askon) ile Bu hafta ortasından beri başlayan Enduro sevdamız adına bu pazar hazarfen havaalanına gitme planları yaptık ve bu gün saat 11:00 gibi Sinan oğlu Furkan ve Berk arkadışımız yola koyulduk hazarfen havaalanına vardığımız da 1-2 kişi cross alanında motor kullanıyor bir kısımda maket uçak ve arabalarla haşır neşir oluyordu hava güneşli ve çok güzel bir gündü Enduro ve Cross adına pek renkli bir ortam bulamayınca ,kararımızı değiştirip günü güzel geçirmek adına yola koyulduk hazarfen hava alanı (büyükçekmece) istikametinden ara yollardan kaçarak karaburna yol aldık çok güzel doğa manzaraları olan ve tam bir köy havası esen yerlerden geçerek karaburuna ulaştık,varır varmaz meşhur köftecimize koştuk ve karınlarımızı bir güzel doyurduk ,daha sonra limana inerek gene deniz havasını ciğerlerimize kadar çektik ,düne nazaran bu gün Karaburunda sisli ve puslu bir hava ile karşılaştık ancak bu da ayrı bir güzellik katıyordu oraya muhabbetimizi yaptık çayımızı içtik yine çok güzel bir gündü Sinan ve Berk arkadaşlara çok teşekkür ederim bu güzel günün ardından
Az sonra resimleri atar Sinan bende makina olmadığından resim yok
Az sonra resimleri atar Sinan bende makina olmadığından resim yok









































