Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
meçhul nerdesin sen ya uğramaz oldum ben siteye yeni üye olduğumda yazıyodun arada bi ondan sonra hiç uğramaz oldun arada bi bak

Abi arasıra bakıyodum ama bişeyler yazmıyordum.ama artık buralardayım.:cat: bişey sorcam motora hiç dunlop gibi katkı yağı atanlar war mı aranızda?? birde ben jant şeridi yaptırmak istiyorum kırmızı beyaz racere hangi rengi gider acaba? hmm bide nerde yaptırırım.
werdiğiniz bilgilerden dolayı herkese teşekkürler:rendeer:

kazalı halinin resimleri wardı ama hafıza kartı bozuk olduğu için açmıyor. ama şimdide motorumdan hala memlnm eski formundan hiç bişey kaybetmedi.
önemli olan motor almak deil zaten...
motor sürerken korunmak şart..
benim bu kazaların hiçbirinde burnum bile kanamadı.
ilkinde elim hafif yandı ikincisinde elimi cam parçası kesti okadar
2.kazamda kaskın resmi çıktı arabaya:pr:

meçhul nerdesin sen ya uğramaz oldum ben siteye yeni üye olduğumda yazıyodun arada bi ondan sonra hiç uğramaz oldun arada bi bak

Abi arasıra bakıyodum ama bişeyler yazmıyordum.ama artık buralardayım.:cat: bişey sorcam motora hiç dunlop gibi katkı yağı atanlar war mı aranızda?? birde ben jant şeridi yaptırmak istiyorum kırmızı beyaz racere hangi rengi gider acaba? hmm bide nerde yaptırırım.
werdiğiniz bilgilerden dolayı herkese teşekkürler:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
katkı yağı ben koyuyordum ama boşalttım motorsiklete zararı var bizim debriyajlar yağla çalışıyo yağın içinde debriyaj kaçırıyo yani tavsiye etmm castrol kullan yeter bide senin makina mavi deilmiydi ya stickleride feyzioğlundan sipariş et elırsın kendin çekersin
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Yanakla birlikte düşünüyorsan beyaz yaptır dur bi foto yükleyim
Ama yanaksız düşünüyorsanda herkesin çektirdigi gibi incecik bi şerit çektir me racerler ince şerit yakışmıyor biraz kalınları var onları tercih et ama bu benim düşüncem senin makina senin makina senin nasıl gözünü hoş gözükürse ögle yapsan bence çönkü renkler ve zevkler tartışılmaz


 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
caner bu benim motorum deme sakın? almadın inşallah benden habersiz:p fotodaki motor gıcır gıcır walla 0 gibi hee
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182


Arkadaşlar resim atmaya çalıştım ama olmadı. Resim nasıl atabiliyoruz?
Birde motorunuzda kaç oktan yakıt kullanıyorsunuz? Ben 95 kullanıyorum. 98 kullansam performansa bir etkisi olur mu? Saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
caner bu benim motorum deme sakın? almadın inşallah benden habersiz:p fotodaki motor gıcır gıcır walla 0 gibi hee

Senden habersiz alırmıyım adamım. Ben yaz girmesine yakın tarihte alacam daha var yani anlıyacan ... Beraber alacaz merak etmesen yaza kadar harcamalarına dikat et yeter
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım o kadar bakıma girmişsin,
allah uzun uzun yollar kat etmeyı nasıp etsın,

bende bakıma alacağım 2 ay içerisinde motorumu,

fakat senin yaptıgın gibi değil,
debriyaj tası değişecek,
debriyaj balataları değişecek,
fren balataları,rulmanlar,

ve motor aksamı olarakda 350 cc piston ve gömlek yapılacak motora,
tabii motorun iç durumuna göre yapılacak bunlar,

bende resimli bir vaziyette atarım yapılanları...

Emeğine Sağlık...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Burayada Linki atmam iyi olmuş ellerine sağlık kardeşim sorunu çözersen eger neden oldugununda yazarsan iyi olur. krank ı da değiştirmi çünkü kulak krank üzerine düşmüş yazmışsın zarar görmüşse ses yaparmı bilemem
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
arkadaşım o kadar bakıma girmişsin,
allah uzun uzun yollar kat etmeyı nasıp etsın,

bende bakıma alacağım 2 ay içerisinde motorumu,

fakat senin yaptıgın gibi değil,
debriyaj tası değişecek,
debriyaj balataları değişecek,
fren balataları,rulmanlar,

ve motor aksamı olarakda 350 cc piston ve gömlek yapılacak motora,
tabii motorun iç durumuna göre yapılacak bunlar,

bende resimli bir vaziyette atarım yapılanları...

Emeğine Sağlık...
yorumun için teşekürler...bende senin yaptığın gibi 350 cc silindir koymayı düşünüyorum...yaptığında fotoları koyarsan çok iyi olur..bize örnek olur...belki bende yaparım...

Burayada Linki atmam iyi olmuş ellerine sağlık kardeşim sorunu çözersen eger neden oldugununda yazarsan iyi olur. krank ı da değiştirmi çünkü kulak krank üzerine düşmüş yazmışsın zarar görmüşse ses yaparmı bilemem

sağol kardeşim..krank değişmedi ama değişcek gibi duruyo..sorun çözüldüğünde burada resimli olarak anlatırım gene...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
herkese kazasız sürüşler

katkı yağı ben koyuyordum ama boşalttım motorsiklete zararı var bizim debriyajlar yağla çalışıyo yağın içinde debriyaj kaçırıyo yani tavsiye etmm castrol kullan yeter bide senin makina mavi deilmiydi ya stickleride feyzioğlundan sipariş et elırsın kendin çekersin

abi bende bu gün castrol yağ aldım motora...geçenlerde ünlü bi motorsklt dergisi aldım. her tip motor için castrol ama farklı özelliklerde yağ önermişler. bizim makinalara önerdikleri yağ: ACTEVO 4T 20W 40.yağı bu gün koydum motora ama derçekten seste fark etti.artık daha bi yumuşk ses çıkarıyo.hani castrol ün reklamlarındaki gibi aynı.hızda ise 3 km gibi ufak bi hız artışı gözlemledim. zaten castrolle beraber kesinlikle katkı yağı önermiyolar..
________________________________________________________________________________________
Yanakla birlikte düşünüyorsan beyaz yaptır dur bi foto yükleyim
Ama yanaksız düşünüyorsanda herkesin çektirdigi gibi incecik bi şerit çektir me racerler ince şerit yakışmıyor biraz kalınları var onları tercih et ama bu benim düşüncem senin makina senin makina senin nasıl gözünü hoş gözükürse ögle yapsan bence çönkü renkler ve zevkler tartışılmaz

abi önerilerin için teşekkürler:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar motosikletlerin neredeyse hiçbirisine KATKI KONMAZ,
diye dymuştum ben,
sevdiğim ve örnek aldığım bi ustam vardı o anlatmıştı,
motosikletlerin debrıyaj balataları yağın içerisinde çalıştığından katkı daha kaygan olmasını sağlıyormuş,
kii buda balataların sıyırmasına ve kaçırmasına neden oluyormuşş,

gerek kuzenım olsun(5 yıllık prog mercedes,BMW ustasıdır kendisi)
gerek ustam olsun sözlerine güvenirim ve ''bu motor yanmaz bas gitsin'' dedikleri zaman neden diye sormam,

bilirler çünki ve severler motorları...

anlayacağınız MOTORLARA KATKI KONMAZ...
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
45
slm motorcu kardeşlerim aslında bu fotoları çok daha önce yüklemem gerekirdi ama iş gereği pc ye pek uğrayamadım İŞTE BUDA BENİM KARA YILANIM
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
way tepki kardeşim ciks bişeymiş senin bu makinada bundan sonra sık sık fotolar bekleriz artık bilgilerinize rica ederim...
Ayrıca şu kaskkı güzelce resimlerini çekermisin _? Makinayla uyum sağlamış merak ettim kaskkı
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
45
Tabi Kardeşim Zaten Bu Güne Kadar Atamadığım Için Bile Hatalıyım Ama Sonunda Attım Buda Yaptığım Gezilerde çektiğim Fotolar Bundan Böyle Fırsat Buldukça Atarım
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
45
çok sağol duman kardeşim ALLAH herkesin gönlüne göre versin.belki motorum 200 cc ama benim gözümde herşeyden öte elimizden geldiği kadarda aksesuar yaptık ve işte çıkan sonuç yukarıdaki resimler
SAYGILAR.......
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum hayırlı ugurlu olsun motorun,
gayet güzel bakmışsın,
fakat aynalar sökülmüşş:pale:
sanırım görüntüyü bozuyor diye yapmışsın,
ama gereksizdi bence,
yınede güzel bakılmış motora.

Allah Kaza Bela VermesiN...

arkadaşlar motoru birazda olsa yatış pozisyonunda kulanmayı sevdiğim için,
sanırım dikkat etmediniz ama ayaklığın oradaki YAY'ı içeriye almıştım ben,
bu resimde barizz belli,
vites pedalını biraz daha aşağı çekınce o yay'a sürtüyor ve can sıkıyordu,,,

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst