Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
yani gorunus olarak memnunum ama kapakları cok sorun cıkartıyo cok cabuk kırlıyo...bide cogu parca yok en onemlısı kapaklar...motoru ıse eskıden ıyıydı bugun kanuni silindiri taktım gucten dustu...ama azbuz deyıl baya dustu yanı...ne yapcam bılmıym belkı dıyom silindir yenıdır ondan olabılır parcaların alısması lazım

4000 kmde

meqana hoş geldin dostum...

hosbulduk serkan kardes...kusura bakmayın sızın konuya gırdım ama ıdare edin bızım konuda kımse yok:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya abi sen konu muhabbetini boşver burası yarımlaşmak için el elden üstündür silindiri senmi taktın belki ayarlarına yapamamışsındır tam olarak eminmisin herşeyin tam olduğundan çünki motor ince işçilik
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
tmm kardes bosverdım...evet silidiri ben taktım...herseyı bı tamm yaptım.ama bı tek subap degerlerını tam net olarak bılmıyodum o yuzden emmeyı 0.75 egsozu 0.25 yaptım belkı emme cok gelmıs olabılır o yuzden bıde yenı parca alıssın bırz...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
hakan kardeşim h.g bende Caner işllah kalıcı ve katılımcı olursun mekan hepimizin mekanı yeterki sen gelmek iste kimse çık dışarı demez merak etme
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
Caner sen nettin sınav nasıl geçti?
yaw bende şimdi kalktım daha Serkan abinin yanına uğruycam geç kaldık inşallah kızmaz :)
--------------------------------------------------------------------------------

ve en sonunda gittim Serkan abinin dükkana... saolsun iyi karşıladı, gerçi işi başından aşkın bi günü seçmişim



artık anlarsınız gözlüklü olan benim:p gerçi o gözlükler şuan formalite normalde kullanmam. foto kalitesi çok tırış çıkmış oda ışık falan kötüydü ondan yani:)

abi ön tekerlekteki sarı bant amma parlamış hee
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yok be olum bı ara ugrasırdım ama şimdilerde değil,
birde saçlarda gitti zaten kel gibi kaldım:D
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
Herkese slm..kaza yaptığımdan beri foruma hiç girmemiştim bayağı zmn olmuş özlemişim.ben kırmızı beyaz racerime jant şeridi yaptırmayı düşünüyorum siz hangi rengi önerirsiniz ve avrpa yakasında nerde yaptırabilirim?? ben bide motorun tamamen orjinal halinde 135 km hıza çıkıyorum siz dişli ayarları yaparak çıkıyorsunuz bu hızlara.bu nasıl oluyo? acaba dişlilerde oynama yaparsam kaç km hıza ulaşırım çok merak ediyorum:cat: ________________________________
Herkese kazasız arızasız sürüşler:cat:

41calamity abi bu motorla o hareketi yapmak büyük yetenek vede büyük cesaret:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
meçhul nerdesin sen ya uğramaz oldum ben siteye yeni üye olduğumda yazıyodun arada bi ondan sonra hiç uğramaz oldun arada bi bak
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
ve Aleykum Selam


walla sen iyi yapıyormuşşun orjinalle bende yok motor ama okuduğum kadarıyla millet oynayarak yapamıyo o kadar
bu arada geçmiş olsun kaza yapmışsın zamanında..

___________________________________________________________
genelde 97 oktan benzin atıyorum bu gün 95 oktan attım anca 115 120 arası yapabildim.benzinden çok fark ediyo bu hız meselesi.
kaza meselesine gelince ewet 1 deil 2 kaza yaptım 1er ay arayla. ilkinde e5te 130 km hızla seyrederken duramadım ve önümdeki jipe çarptım çarpmanın etkisiyle fırladım üstüm alew aldi falan fistan... 2.sinde caddede giderken ara sokaktan bi araba fırladı ünüme.firene basmaya bile fırsatım olmadn gümm!!!:pr: 1750 masraf çıktı motorda...ehliyet yoktu tabi 700de ehliyet cezası derken bu motor işi baya pahalıya patladı bana:salut: şimdi ehliyet war ama allaha şükür bu aralar bi vukaat yok:cat:
HERKESE KAZASIZ SÜRÜŞLER
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya senin başına gelen pişmiş tavuğun kine gelmedi meçhul ya makinanın bi son halki resimlerini koy bakalım ya nelr yapmışsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst