- Katılım
- 15 Haz 2008
- Mesajlar
- 45
çok sağolun kardeşlerim elimizden geldiğince bakıyorum motoruma hayatımda tek faz geçemediğim motor tutkusu
serkan kardeşim aslında aynaları sökmek iyi bi fikir değildi ama gerçekten görüntü çok değişiyor bunu fotolardada görmüşsündür bir buçuk sene oldu kara yılanımı alalı ve yaklaşık bir senedir aynasız biniyorum ama güzel kibar hoş bi ayna bulunca tatmayı düşünüyorum
serkan kardeşim aslında aynaları sökmek iyi bi fikir değildi ama gerçekten görüntü çok değişiyor bunu fotolardada görmüşsündür bir buçuk sene oldu kara yılanımı alalı ve yaklaşık bir senedir aynasız biniyorum ama güzel kibar hoş bi ayna bulunca tatmayı düşünüyorum
Son düzenleme:

