Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
45
çok sağolun kardeşlerim elimizden geldiğince bakıyorum motoruma hayatımda tek faz geçemediğim motor tutkusu

serkan kardeşim aslında aynaları sökmek iyi bi fikir değildi ama gerçekten görüntü çok değişiyor bunu fotolardada görmüşsündür bir buçuk sene oldu kara yılanımı alalı ve yaklaşık bir senedir aynasız biniyorum ama güzel kibar hoş bi ayna bulunca tatmayı düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum senı rahatsız etmıyorsa kiii öyle sanırım,
bu beni ilgilendirmezz zaten,

ben sadece kendi fikrimi yazdım,

ben çok fazla alıştıgım için onları söktüğüm zaman bakımlarımda,
2 gün dolaşırken dahı huysuzlanıyorum,

dediğim gibi senın kararın,
Saygı Duymak Zorundayız...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
bu yay olyını ben pek anlayamadım ama nasıl rahatına geliyor sa en güzelli odur . Bu arada racerin son hali nasıl ya vallha son halini görmedik hani foto atacaktın kafana göre bi far bulabildin mi
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
ne kadar yakıyor sızın kanuni racerlar tam olarak ?

ben geçen 20 ytl 95 oktan benzin aldım ve 150 km yol yaptım.:cat:yani yanlış hesaplamadıysam 130 bin yakıyo..
ama 97 veya 98 oktan attığında daha fazla yakıyo..:farao:

ben motor servisteyken racer s lerin aynalarından sipariş ettirdim.hem görüş açısı öncekine oranla mükemmel hemde çok kibar ve boyalı.:cat: önceki aynalar gibi selocanın antenleri gibi durmuyor.:p daha alçak ve benim kırmızı racerime ayrı bi hawa katıyo:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bu yay olyını ben pek anlayamadım ama nasıl rahatına geliyor sa en güzelli odur . Bu arada racerin son hali nasıl ya vallha son halini görmedik hani foto atacaktın kafana göre bi far bulabildin mi

yarın bi foto çekeyim o zaman,

ama grenajsı takmadan istemıyordum çekmeyi,

ok,
yarn foto burada,,,
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
gene geldi kazazede gökhan :D nasısınz arkadaşlar bayadır uğrayamıyorm bayram ertesinden beri biraz yoğunluk vardı işler falan öle bi geldim artık bende benim motor hala boyanamadı :D çnkü kaza yaptım tam boyaya hazr derken şimdilerde elimi süremiyorm yoğunluktan ama bi kaç gün lük işi var aslında neyse hayrlısı tam boş oldğum bi zamanda komple girişip bitirmek istiyorm bu sefer :D


serkan abi bu motor çalışmadığı zamanlrda ben nete giremiyordum ama sen bana bi tel açsaydın ben gelirdim be abi keşke bilseydim ben ayarlamaya çalışırdım kendimi :D nası olsa grenajlar yok kolay söker takardın parçaları :p
dükyan içinde geçmiş olsun yav inşallah daha iyi bi yere taşınırsın ben bi ayak basamadım hala bakalım ne zamana gelicem r1 kuyrukta harika olmş ama tek kişi olayı bana ters :D bunun çift kişilik olanından varmı :p

nese çene düştümü toplanmaz selamlar arkadaşlar ...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
gene geldi kazazede gökhan :D nasısınz arkadaşlar bayadır uğrayamıyorm bayram ertesinden beri biraz yoğunluk vardı işler falan öle bi geldim artık bende benim motor hala boyanamadı :D çnkü kaza yaptım tam boyaya hazr derken şimdilerde elimi süremiyorm yoğunluktan ama bi kaç gün lük işi var aslında neyse hayrlısı tam boş oldğum bi zamanda komple girişip bitirmek istiyorm bu sefer :D


serkan abi bu motor çalışmadığı zamanlrda ben nete giremiyordum ama sen bana bi tel açsaydın ben gelirdim be abi keşke bilseydim ben ayarlamaya çalışırdım kendimi :D nası olsa grenajlar yok kolay söker takardın parçaları :p
dükyan içinde geçmiş olsun yav inşallah daha iyi bi yere taşınırsın ben bi ayak basamadım hala bakalım ne zamana gelicem r1 kuyrukta harika olmş ama tek kişi olayı bana ters :D bunun çift kişilik olanından varmı :p

nese çene düştümü toplanmaz selamlar arkadaşlar ...


kardeşim her ne kadar gelemesende düşünmen yeter,
kuyruk işini 2 kişilik olarak ayar yapmaya çalışacagım,
çünki grenajları çıkar tak olayı çok uğraş istiyor.
bakalım kesebılırım kenardan üstten felan biyerden işte:D,,,
____________________________________________________________________________
motorda pek bi değişiklik yok gibi bişiy,
asıl değişiklikler kış aylarında (yani kar düşünce) olacak,

işte buda resmi....

 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ne 20 ytlye 150 km mi abi ne diyon sen egzozlar falan açıkmı senin benim egzozlar açıkken yakıyordu ama kapattım şidi ses yok 100 cup gibi ama yakmıyo geçen depo kuru idi izniğe gidecektik 15 ytl benzin aldım 170 km yol yaptım bastıkta ama çoğunluk normal ve bilen bilir boyalcaya kadar hep rampa in çık ve artçıda vardı senin ki çok yakıyor
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yok eskıler onlar,
ama aklımda silicon elcıkler var,
40 lıra fıyatları,
ama bı yerde 25 lıra dedıler eger oyle ise nıyetlıyım almaya,

dediğim gibi hepsi ve daha fazlası KARLAR DÜŞÜNCE:p:p:p

yeni sezona yepyeni bir görüntü ile girmek yolundayım,

eğer aklımdaki olursa 2009 MOTO SHOW fuara sokabılırım REKLAM amaçlı....
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
ne 20 ytlye 150 km mi abi ne diyon sen egzozlar falan açıkmı senin benim egzozlar açıkken yakıyordu ama kapattım şidi ses yok 100 cup gibi ama yakmıyo geçen depo kuru idi izniğe gidecektik 15 ytl benzin aldım 170 km yol yaptım bastıkta ama çoğunluk normal ve bilen bilir boyalcaya kadar hep rampa in çık ve artçıda vardı senin ki çok yakıyor

Evet benim motor da 95 oktan 20 ytl lik benzinle karma kullanım 190-200 km arası gidiyor. Ama geçenlerde 98 oktan koydum. Sizce hangisinden koymalıyım? Performansı etkiler mi 98 oktan?
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
ne 20 ytlye 150 km mi abi ne diyon sen egzozlar falan açıkmı senin benim egzozlar açıkken yakıyordu ama kapattım şidi ses yok 100 cup gibi ama yakmıyo geçen depo kuru idi izniğe gidecektik 15 ytl benzin aldım 170 km yol yaptım bastıkta ama çoğunluk normal ve bilen bilir boyalcaya kadar hep rampa in çık ve artçıda vardı senin ki çok yakıyor

abi benim hesaplamama göre öyle.hadi yanlış hesap diyelim yarın sabah 20 ytl lik benzin alcam o zaman bakarıs doğrumu yanlış mı:cat:
sen bide uzun yolda yapmısın 170 km yi uzun yolda yakıt sarfiyatı düşer.
ben sürekli bakırköy sefaköy arası gidip geliyorum sabah akşam.birde ben motoru hayatta dewirsiz(8.500) kullanmam ve ara gazını çok weriyorum ondan olabilir mi acaba??:)
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
arkadaşım naparsan yap motoru ters çevirip depoyu boşaltman lazım bi ayarsızlık var yada hesap hatası :D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motoru ters çevirmesi lazım demii???

evet evet haklısın,
bisiklet gibi,
koltuk ıle dıreksıyon yere temas etmelı:queen::queen:


Arkadaşım Karbüratörde Problem Olabılır,
bu nedenle yakış artabılır...
Sağlıklı Bir Ustaya Göstersen Iyı Olur...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Belki hesaplamada yanlışlık vardır Nasıl hesaba döküyor ki
bi yazması lazım bence
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
mesela benım motor ortalama 10 YTL'ye 80 km kadar gidiyor en az,
buda ortalama 120 YKR yapıor,
tabii bu devırlı kullanılmıs konumda,
yanii ara gazının fazlasıyla hararetlendıgı zamanlarda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst