- Katılım
- 16 Ağu 2008
- Mesajlar
- 524
arkadaşlar bende yaza doğru freedom almayı düşünüyordum adamlar 2900 den 3400 e çıkmışlar ayıp etmişler beaa ben güzel kafama güre bi motor bulmuştum. Fiyatı çok fazla olmuş. Heralde 2. ellere bakacaz artık ahh ulan ahh kanuni yabancı dediğimiz markalar yapmadı bunu sen yaptın
gerçii kendiside yerli sayılmaz ama ben onu diğer çin çan çonlardan ayrı tutuyorum..,
dostum kışın fiyatları illaki çekerler bu bi starejidir aslında önce yükseltirler sonra yükseltikleri rakamları geri alırlırlar indirim yaptık ayagına aynı fiyata satarlar bu şekilde olabilir ama ögle bile olsa eski deyerlerden bir kruş yukarı veremem ben giderim seçkin markaya verim hız olmaz ama kafam rahat olur
ilana bakmayan davul olsun emi puhahahha
http://www.sahibinden.com/kanuni_ra...n_garibanlarWQQaXQQ11315465WQQpXQQdisplayitem
tamamda bu racer değil zaten
Son düzenleme:





