Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
arkadaşlar bende yaza doğru freedom almayı düşünüyordum adamlar 2900 den 3400 e çıkmışlar ayıp etmişler beaa ben güzel kafama güre bi motor bulmuştum. Fiyatı çok fazla olmuş. Heralde 2. ellere bakacaz artık ahh ulan ahh kanuni yabancı dediğimiz markalar yapmadı bunu sen yaptın

gerçii kendiside yerli sayılmaz ama ben onu diğer çin çan çonlardan ayrı tutuyorum..,

dostum kışın fiyatları illaki çekerler bu bi starejidir aslında önce yükseltirler sonra yükseltikleri rakamları geri alırlırlar indirim yaptık ayagına aynı fiyata satarlar bu şekilde olabilir ama ögle bile olsa eski deyerlerden bir kruş yukarı veremem ben giderim seçkin markaya verim hız olmaz ama kafam rahat olur


tamamda bu racer değil zaten
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
çakma racer o aslında o motoru alıcan arka şaseyi lastikle beraber komple bizim racere takıcan askere gitmicek olsam alır o mkinayı oynardım arka disc fren onun bizimkine uyar sanırsam
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
cidden osmanın,
şu sıralar işler bayağı yoğun,
eldeki para malzemelerden fazla artarsa almayı planlayabilirim,

bu motor ZEALSUN 200
neredeyse tüm parçaları tam oturuyor,

sadece örnek,

ben sadece 200 lıra verdım dısc sıstemıne,
bu ilanı o zaman görseydim,
şimdiye tüm parçaları değiştirmiştim benımkısı ile,:d
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
evet uyar osmancım ben incelemiştim bu makineyi bi ara biraz makyajla arka kuyruk bizimkinden güzelde olabilir :D

serkan abi zealsun deil bu ocherk olması lazım :D
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
heheh abicim nette bi ara vardı bi çalışmayan sahibinden com da gözüme takılmıştı bu ocherklerden böle yedek parça yapılabilicek bi fiyatı vardı :s ama şimdi ben göremedim yada satıldı daha 1 2 ay önde görmüştm :D
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
abowww topic uyumuş yaw:D başlangıç motoru olarak gtr250 fazlamı olur?
5.5bin ytlye düşmüş temiz 2. elleri ya
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dahada düşecektir,

ee malumm 3 yaşında olmuş olacak,
masraf çıkartmaya başlayanlar değiştirıyorlar...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
kanuni siteden s modellerini kaldırmış. hyo çok şekil makina adamlar yapmış. şu kanuni fiyatı çeksede kış ortası falan alsam şu motoru ya yoksa elimden kaçacak gidecem alacam hyo yu zaten yılbaşına kadar bana yüklü bi para geleceği haberi geldi bugün, insanda para oldumu kafası karışıo ya doğru demişler paranmı war derdin war diye:p
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
nası kaldırmış s modelini ya duruyoo :S

yani dötünü kaldırmışlar anladın mı

Adamım sen hani bana bişey demiştin ya arkiler oradan çıkacak olan makinlara bılaşma dediler. Çok çalıntı mal kaynıyormuş bakmaya gitmediler başın agrımasın dediler. zaten sahibinden girersen bu civarlarda en çok aracın oradan satıldıgını görürsün bilginize....
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Arkadaşlar sizlerde uzun yol esnasında,
gerek IPOD'dan Gerek tel'den müzik dinlemeyi seviyorsanız,
buna bir baksanız iyi olacak...

hep aklımda bir şey vardı,
şu tel'e takılan kulaklık kablosuna,
PC'kulaklık hoparlor'lerını eklesem nasıl olur diye,
denedim,
ve bu esnada birde mıcrafonu aklıma geldi onuda zedelemeden tam dudak esnasına gelen sungerı delerek monte ettım,

ve sonuç,
artık tel çaldıgı zaman cvp'sız kalmayacak,
ve muzık dınlerkende kulaklarım acımayacak,
çok süpper oldu,
tavsıye ederım...








Bu Arada kuyruk işimi hallettım,
fakat görsellık olarak boşluk çok olustu alt kısımda,
onu doldurur doldurmaz atacagım resimlerini...
işte oluşum aşaması,
çok yonttum parçadan ama...

 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
oooo sonunda giriştin kuyruğa he:D kulaklık olayıda güzel olmuş bende planlıyordum böyle bişiler acep olurmu die sen yapmışsın:)
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
saolasın caner nese artık bu saatten sonra belli oldu askerden sonra yenilenicek buyüycek benim cc im :D hayrlısı bakalım

bu arada serkan abi yav güzel olmşda senin kuyruğun koltuğu selesi varmydı yav eğer biraz aşağıda kalıyosa sele depo çok güzel ortaya çıkıyo :D öle yaparsan süper olr kanımca :D
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
177
serkan son zamanlarda düşünüp kafa yorduğum bişeydi bu telefon kulaklığını kaska nasıl sorunsuz sağlam monte ederim meselesi.bende yolda kulaklıktan müzik dinliyorum kaskı taktımı kulaklar acıyor :) birde ben uğraşayım şuna mic işi olurmu bilmem. Racer alma düşüncesindeyim ondan buralarda geziniyorum :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
yaparsın tabi arkadaşım serkan abi ayıntılı foto çektiyse atar ama çok zor bi iş deil inşallah gönlündeki motora kavuşursun kardeşişm
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
osman sen bu titreşim olayı için lastik monte etmiştin motora nasıl gidio şuan hala titreşim varmı? geçen bi abi dedi motor çok titretiyodu zevki falan kaçtı ondan sattım diye falan. aklıma senin yöntem geldi eğer titreşim yaparsa seninkisi gibi yapsak geçermi diye
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
saolasın caner nese artık bu saatten sonra belli oldu askerden sonra yenilenicek buyüycek benim cc im :D hayrlısı bakalım
dostum bak derse gine hafta tatilinde ben kendim gider bakarım anladıgım kadarıyla ama arkiler ilçenin ismini söyler söylemez yaka silktiler aman dediler ben ondan dedim yanlış bi iş yaparsak benim yüzümden olur diye
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
osman sen bu titreşim olayı için lastik monte etmiştin motora nasıl gidio şuan hala titreşim varmı? geçen bi abi dedi motor çok titretiyodu zevki falan kaçtı ondan sattım diye falan. aklıma senin yöntem geldi eğer titreşim yaparsa seninkisi gibi yapsak geçermi diye[/Q



önceden çok rahatsız ediyordu doru ellerim uğuşuyordu ama şimi nice uzun yollara gidiyorum rahatsız etmiyor ellerim uğuşmuyor tvsiye ederim
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Sayın bölge bayi;
Sizler bu markanın tanıtım ve satışında büyük payı olan kuruluşlarsınız. Neden ülkemizde üretilen marka varken bu ülke yabancı motosiklet mezarlığına dönsün? Bunu kimsenin istemiyeceğinden eminim. Bence çok önemli olan hususlardan biri motosikletin satıştan sonraki servis hizmetidir. Servislerinizde yapılan işin bir garanti süresi verilsin. Servisler arasında parça ve işçilik bedeli kesinlikle aynı olsun.Servislerde yapılan işler işi bilen experler tarafından habersizce kontrol edilsin. Servisler konusunda anketler tutulsun. Müsteri memnuniyeti ve ciddiyeti olmayan servislerin yetkileri alınsın. Artık dünya motosiklet sektorü üzerine büyük hamleler yapmaktadır. Pazarı başkasına kaptırdıktan sonraki mücade pek başarı sağlamaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst