Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
vallaha abi senin mu makine uçak olmuş bi kanatları eksik onlarıda ankara uçak famrikasından yollayalım
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
vallaha abi senin mu makine uçak olmuş bi kanatları eksik onlarıda ankara uçak famrikasından yollayalım
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
birde sıfırdan boya attımmı,
tam bi ORJİNAL ÇAKMA R2 olacak:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
hehe çakma r2
he çok güldüm vallahi
ama çok güzel olmuş abi hell bi monte boya da daha güzel olucak
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
:D:D abi senin önceki modeldemi tek kişilikti ya, yoksa eksoz kuyruk altı diyemi öyle oluo, herneyse sen tek tabanca takılıon herhalde ondan iyi ama ben kızı bindircem ondan bana ters :p:p boya bittikten sonra görmek isteriz tekrardan, bakarsın kanuni böyle bi model çıkartır altınada yazar made by Serkan:D

şey ya bide abi sen dükkanda kasa kapağı kesebilirmisin? pc kasası, dremel falan warmı yada kalın saç aliminyum kesebilen dekobaj?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bende tek binmiyorum kardeşim zaten,
kuzenim var birde çoğunlukla beraber biniyoruz ve bazıanlarda kızlarla,

fakat bunu bitirdikten sonra,
orjınalı ıle sadece bi aparat uzak olacağım,
yani istediğim zaman en fazla 20 dk içerisinde eskisini monte edebilecek kıvama getireceğim.
_________________---------------------___________________________________________
bizim dükkanda oyle dekopaz felan yok onlar marangözlarda olur biz o kadar ince sac kullanmıyoruz,

bizde jet taşı kaynak felan var işini görürse,

bu arada dükkanı seller basmış sabah bi gittik,
herşey suda yüzüyordu:salut::salut:

demin bitti işimiz,
ve en kısa zamanda başka dükkan bakacağız çok sakat bi durum:pale:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
s.a arkadaslar kanuni racer 200 un sibap ayar degerleri kac bılıyomusunuz? bılen varsa bı yardımcı olsun....bu arada tahmin istemiyorum.kesin degerler olsun..sımdıden tesekurler..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum servisini ara ve sana söyleyeceklerdir sanırım,
ben bır defa yaptım ve servısten almıstım,
fakat şu anda hatırlaıyorum...

ama cıdden tahmınlık iş değil subap işi...
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
dostum servisini ara ve sana söyleyeceklerdir sanırım,
ben bır defa yaptım ve servısten almıstım,
fakat şu anda hatırlaıyorum...

ama cıdden tahmınlık iş değil subap işi...

ok kardes sagol.bugun sılındır takımı aldm motosiklete piston segman filn iste onları yarın takıcamda o yüzden bi' sorim dedim ben genede bıldıgm degerı yaparım..bu arada ben hakan bende kanuni yok ama presto200 var onla ugrasıym..bakmak istersn forumda aratırsan gorursn.motosikletle ilgili bi sorunun olursa fılan yaz yardımcı olurum.bende sana yazarım konusrz ok.
bı resim koyım ugrasma


nese isteyen olursa silindirin resımlerini cekip koyarım...takarken filan merak eden varsa :cherry:"biz motorcular meraklıyzdır boyle seylere" bu arada subap ayarını bılen solesn..ben emme 0.75 egsoz ise 0.25 die hatırlıym ama tahmınen ıste....:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
hakan motorun çok şekil duruyor aman Allah kaza bela wermesin. plakayı saklamışsın nie çalıntımı motor:p şaka şaka

Serkan abi geçmiş olsun, çok feci yağmur yağdı haftasonu senin dükkanla benim ev aynı durumda anla durumu :( çarşamba günü kısmet olursa gelicem yanına, artık hayırlı olsuna gelemedim geçmiş olsuna gelmiş gibi olucam. tabi müsaitsen, varmı bi isteğin arzun yapabileceğim bişi?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
buyur gel kardeşim başımın üzerinde yerın var,
sağ sağlım gelde başka bişiy istemem,,
Sağolasın...

____________________________________________________________________________________________________
bildiğim kadarı ile senın motorun jant'ı 130,70,17 sanırım,
ben o jant'tan aradım çıkma veya sıfır ama bulamadım,
orjınalınden dısc fren,
zealsun'dada aynı şekilde,

hayırlı uğurlu olsun,
bu arada bende pek çok arızamı kendim yaparım ve parçalarımıda elden alıp takarım...

Neyse Kolay Gelsın...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
bu motorun kuyruk kısmı benim hoşuma gidiyor usta bun son hızı nedir_?
bu arada bu forma gelmen ii olmuş ya tekeriniz düz bassın
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Geçmiş olsun Serkan kardeşim Allah daha beterinden saklasın .....

________________________________________________________________

hakan kardeşim ön ve arka lastiklerin dolgun olşu çok dikat çekiyor osman dediği gibi son hızı kaç

________________________________________________________________

tEkerİNİZ DÜZ BASSIN
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
hakan motorun çok şekil duruyor aman Allah kaza bela wermesin. plakayı saklamışsın nie çalıntımı motor:p şaka şaka

Serkan abi geçmiş olsun, çok feci yağmur yağdı haftasonu senin dükkanla benim ev aynı durumda anla durumu :( çarşamba günü kısmet olursa gelicem yanına, artık hayırlı olsuna gelemedim geçmiş olsuna gelmiş gibi olucam. tabi müsaitsen, varmı bi isteğin arzun yapabileceğim bişi?

sagol sanada ALLAH KAZA BELA VERMESIN...plakayı önceden kapatmıstm ole kalmıs ıste:cherry:

buyur gel kardeşim başımın üzerinde yerın var,
sağ sağlım gelde başka bişiy istemem,,
Sağolasın...

____________________________________________________________________________________________________
bildiğim kadarı ile senın motorun jant'ı 130,70,17 sanırım,
ben o jant'tan aradım çıkma veya sıfır ama bulamadım,
orjınalınden dısc fren,
zealsun'dada aynı şekilde,

hayırlı uğurlu olsun,
bu arada bende pek çok arızamı kendim yaparım ve parçalarımıda elden alıp takarım...

Neyse Kolay Gelsın...
Yanlıs bılıyn benım arka jant 130 90 15 onde 16 da kalınlıgı fılan aklımda deıl sımdı...kanuninin bı coperr motoru var onun jantlarıyla aynı dıe hatırlıym..

bu motorun kuyruk kısmı benim hoşuma gidiyor usta bun son hızı nedir_?
bu arada bu forma gelmen ii olmuş ya tekeriniz düz bassın

benımde alırken kuyruk hosuma gıtmıstı o yuzden aldım zaten kanuni alcaktım ama kuyrk cok kalın benimde pek hosuma gıtmıyo...nese bunun son hızını çanakkale yolunda yaptım 139 dedi :cherry: ama ben bu çin klometresine pek guvenmıyorum bence yanlıs gosterıyo...
tabi orjinal dıslılerle deyıl ben ön dişliyi buyuttm arkayı kuculttum

______________________________________________________________________________________________

herkeze benden selam...arkadaslar bundan sonra bu konuda yazmayı dusunuyrum.cunku benim motorumun konusunda kımse yok...:pr:pek prestocu yok galıba nese bugun silindiri değiştirdim yarın fotoları koycam bi bakın belkı bigün ısınıze yarar...benım burda yazmamdan rahatsız olck varsa solesın...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
kardeşim ne rahatsızlığı senin burda olman bize mutluluk verir kim rahatsız olucakmış burda birbirimize yardım etmek amaçlı toplandık burda daha samimi arkadaşlıklarvar
o zaman hoşgeldin aramıza
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst