kanuni motosiklet kullanıcılarından memnun olan var mı?

Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
46
ben tarabzondan kadılıyorum arkadaslar söyledıgınız kadar degıl sızde hebden hurda eddınız bende iki senedir kulanıyorum saddım dördüncü ayda yenisini aldim tiger 250 s sini hic bır sorun yasamadım sımdıye kadar gezmedıgım yayla kalmadı barca sorunu yasamadım sımdıye kadar alana davsıye ederim
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
24
kardeşim 2 yıldır kullandım tigeri 2 yılda ben bilirim ne çektiğimi arka tekerdeki jincirin bağlı olduğu dişlinin 4 adet bağlantı civatası var 4 ününde kafası koparmı hadi koptu diyelim tekeri söktük civataların girdiği yerdeki somonlar lastiklere yapıştırmışlar onlarda 185 kiloluk motor yükünü vermişler böyle işçilikmi olur yaptık 3 sefer yine vidaların kafası koptu daha neler neler yani arkadaşım çeken bilir bana damdan düşeni getir benim halimden o anlar misali
 
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
46
kardesım okonuda sana hak verıyorum bende devamlı kondurol edıyorum arka cıvadaları bencede cok sacma yabmıslar 4tane vita dudarmı ama baska sıkayedım yok memnunun sen cok cekmıssın demekkı motor işi sansmıs belkı ilerde bozulurmu bilmem zaden ilerde yamahanın kurosunu almayı düşünüyorum
 
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
46
kartepeli arkadasımın yazdıklarına kadılıyorum kanuni tiger kulanıcısı olarak millet konusuyor bilir bilmez temekki sizin sansızlıgınızdan motorda bukadar araza cıkarmı be kardesim fabrıka hadası ola bilir belki ama ben servısımden memnunum tarabzonda barcasının hebsı var zaden benim motor iki yil karandıli isdıyorlar olmayan barcayı üçgünde geliyor ben 3000 kılomedere yabdım hıc bir şikayedim yok şimdilik illakı allah yabısı degılya kulyabısı bozulur dabı
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
kanuni storm 150 kullanıyorum.. şimdilik 4000 km'deyim..
Hiç sorun çıkarmadı.. Belki viteslilerde olay farklıdır. belkide KM olarak sorun çıkarmak için erkendir. gerçi aldındığı gün bozulan motorları biliyoruz.
Ama gözüm gibi bakıyorum.. Rodajını cahil insanlar dalga geçmesine rağmen dikkatli yaptım. "açsana olum şunun motorunu" gibi lafları dinlemedim. Servisini 1 km aksatmadım. Boş kaldıkça motorumla ilgilendim..
inşallah daha da gider. bu forumda 10.000 aşmış stormlarda var. onlarda saat gibi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim boyle sorun cikaran makinam bile olmadi
memnun diyilsen ver bana :)
 
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
46
bende aynı fıgırdeyım bu aksam yılbası bende biled aldım cıkarsa büdün bişman olanların motorunu doblayıb alacagım kanuni tiger kolleksıyonu yabacagım
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
116
allah son saibine sabırlar versin artı çin malı olmasına rağmen 1r liralık parça 5lira son sahibine hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Ben kanuni motosiklet kullanıcılarını tanımıyorum niye onlar hırçınmı oluyor bi alışverişim yok memnun olup olmadığımı bilmiyorum :D
 
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
46
hırcınlıkla bir alakasıyok millet olur olmaz konusuyor onlara kızıyoruz gimi memnun gimiside bişman aldıklarına ben memnunum sadsam gene yenisini alırdım alanlarada dazsıye ederim tiger 250 s ama eskısıne ragrem bunlar daha güzel alana şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
bı abıde racer vardı 150 km yol gıdıp geldımı oynamadık vıdası yoktu.........bı arkadasta var onunkıde aynı
 
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
46
odedıgın racer ama benim dedıgım tiger 250s ben bu yaz gezmedıgım yayla kalmadı hıc bir seyde olmadı benim hic bir şikayedim yok rahad rambada cegişi cok mükemmel hic bire düşmüyor yakıdı cok az 30 milyonluk benzinlen 200 km yabdım yedmezmi sonucda allah yabısı degılya illa bozulur be kardeşim
 
Katılım
19 Şub 2009
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar yeni bobcat 150 aldım hoşuma gitti ne duşunuyorsunuz bu motor hakkında
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Bende kanuni windy 125 var gayet güzel ben memnunum hızıda iyi hemen hemen bi ybr 125 ile aynı gidiyor.Ama servis yönünden bencede zayıf adamlar ilgilenmiyor bile bende tanıdık bi motocuda yaptırıyorum gayet memnunum Allaha şükür tık yok motorda 2007 model 3.500 Km de
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
abi sıfır çin alacağıma ikinci el japon alırım başım ağrımaz kanuni tiger 3500 ylt sanırım abi bu paraya 0 cbr 150 alınır ya verilen paralara acıyorum kanuninin dear diye bi motoru var 4500 ytl dökülüyo motor dehşet derecede titriyo v.s.

yaptıgın örnekleme yanlış tiger la . cbr 125 ın ne alakası var . honda today a bınerım yıne cbr gıbı bır motora bınmem ufacık . her neyse . biri racıng bırı crusıer

odedıgın racer ama benim dedıgım tiger 250s ben bu yaz gezmedıgım yayla kalmadı hıc bir seyde olmadı benim hic bir şikayedim yok rahad rambada cegişi cok mükemmel hic bire düşmüyor yakıdı cok az 30 milyonluk benzinlen 200 km yabdım yedmezmi sonucda allah yabısı degılya illa bozulur be kardeşim


ben caracalım 135 bın yakıyor dıye parcalıyordum sınırden neredeyse . demekkı normalmıs
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
yaptıgın örnekleme yanlış tiger la . cbr 125 ın ne alakası var . honda today a bınerım yıne cbr gıbı bır motora bınmem ufacık . her neyse . biri racıng bırı crusıer




ben caracalım 135 bın yakıyor dıye parcalıyordum sınırden neredeyse . demekkı normalmıs

135 bin lira normal sayılır ya.. cokta sinirini bozma.. Gerçi 110 120 arası bişeyler demeni beklerdim ama neyse :queen:
 
Katılım
19 Şub 2009
Mesajlar
36
tiger i bilmem ama ben kanuni windy s imden gayet memnunum işçiliği hiç te kötü değil allaha şükür şu ana kadar da hiçbiryeri dökülmedi
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
mondial hs 150 ilk motorumdu...1 yıl kullandım (çok işimi gördü, hiç beni üzmedi onu sattıktan sonra çok aradım) neyse ; değişim zamanı dedim araştırmaya başladım parama göre bir çinli daha arıyordum...bir sitede 100 sayfa süren topic te öve öve bitirilemeyen tiger 250 sayesinde ve dış görünüşüne aldanarak karar verdim gittim aldım...

çevreden duyduklarım ;
* kanuni tamamda keşke bunu değilde diğerini alsaydın diyen...
* mtc alsaydın çok daha iyiydi diyen
* ben bunun servisinde 3 yıl çalıştım 5 para etmez motor diyen..
* iyi yapmışın hayırlı olsun..da neyse...ama dikkat et aman fazla sıkıştırma diyen

bendeki izlenimleri ise ;
* göstergesi 100 ü geçince yerinde durmayan 100-140 arasında sürekli oynayan
* ön dişliyi değişmeme ramen titreşimi asla kesilmeyen
* kasisten geçerken arka teker çamurluğa sürten
* firenlere biraz sert basarsan çok çabuk kitleyebilen
* rüzgar alan ve 185 kg olmasına ramen savrulan
* 100 km/h üstüne çıktığında ses ve titreşimden keyif kaçıran...

sıfırı 4500 TL ye satılan bu makinenin 2006 modelini geçen yıl 2100 liraya aldım..hevesliydim tabi hemen peşiden 1000 lira masraf+aksesuar + bide ( alım satım tabi ) yaptım 2 ay sonra üzerindekiler ile birlikte 1800 e sattım...( sattıktan sonra ise çok iyi satmışın bana 1000 liraya bırakıyolar ben yine almıyorum diyen vs..)

2. motorum kaplanım tiger 250 yol canavarım ...işte böyle bir motor du :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst