ben tarabzondan kadılıyorum arkadaslar söyledıgınız kadar degıl sızde hebden hurda eddınız bende iki senedir kulanıyorum saddım dördüncü ayda yenisini aldim tiger 250 s sini hic bır sorun yasamadım sımdıye kadar gezmedıgım yayla kalmadı barca sorunu yasamadım sımdıye kadar alana davsıye ederim