- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
arkadasım bıtmez tabi,
pek çok kişi gibi sen ve 3,5 kişi daha kulaktan dolma laflar ıle tartışıyorsunuz,
çin kötüdür aksi ilaa edılmıyor,
ama aralarında iyi çıktığını kabullenemıyorsunuz,
teziniz gerı tepıyor dıye garipsiyorsunuz durumu,
her markada hatalar olur,
tıtremeden sıkıntı olur,
haydi çin oldugundan,
cıvatalar dokulur ohhh çinli ondan,
hızlı gıtmez amanda aman çinlide ondan,
lastıklerı kayar ohh işte bak çinli demiştim,
ampullerı patlar bvakın çin işi işte nolcak,
grenajları kırılır dokulur çinli işte bak ne hale geldi,
adamın bırı her kırılan parcayı bantlamış ve sonuç yıne çin malı nolcakkiye kalmıştı yıne bu sitede,
herşey çinli olduğundan deyil yani,
ve bırde emın ol motor kadar onu kullananda önemlıdır,
senın kullandığın bır cbr'ı ben cbf ile geçerım,
eğer senın mantıgın bu tür düşünmeye itiyorsa,
cbf 145 gören motor,
ben ecza deposunda vurdum çünki,
cbr pek çok kişide onu görmüyor dahi,,,
herşey şekıl deil herşey japon değil,
bakmak ve gerekeni yapmak önemli...
pek çok kişi gibi sen ve 3,5 kişi daha kulaktan dolma laflar ıle tartışıyorsunuz,
çin kötüdür aksi ilaa edılmıyor,
ama aralarında iyi çıktığını kabullenemıyorsunuz,
teziniz gerı tepıyor dıye garipsiyorsunuz durumu,
her markada hatalar olur,
tıtremeden sıkıntı olur,
haydi çin oldugundan,
cıvatalar dokulur ohhh çinli ondan,
hızlı gıtmez amanda aman çinlide ondan,
lastıklerı kayar ohh işte bak çinli demiştim,
ampullerı patlar bvakın çin işi işte nolcak,
grenajları kırılır dokulur çinli işte bak ne hale geldi,
adamın bırı her kırılan parcayı bantlamış ve sonuç yıne çin malı nolcakkiye kalmıştı yıne bu sitede,
herşey çinli olduğundan deyil yani,
ve bırde emın ol motor kadar onu kullananda önemlıdır,
senın kullandığın bır cbr'ı ben cbf ile geçerım,
eğer senın mantıgın bu tür düşünmeye itiyorsa,
cbf 145 gören motor,
ben ecza deposunda vurdum çünki,
cbr pek çok kişide onu görmüyor dahi,,,
herşey şekıl deil herşey japon değil,
bakmak ve gerekeni yapmak önemli...