kanuni motosiklet kullanıcılarından memnun olan var mı?

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadasım bıtmez tabi,
pek çok kişi gibi sen ve 3,5 kişi daha kulaktan dolma laflar ıle tartışıyorsunuz,
çin kötüdür aksi ilaa edılmıyor,
ama aralarında iyi çıktığını kabullenemıyorsunuz,
teziniz gerı tepıyor dıye garipsiyorsunuz durumu,
her markada hatalar olur,
tıtremeden sıkıntı olur,
haydi çin oldugundan,
cıvatalar dokulur ohhh çinli ondan,
hızlı gıtmez amanda aman çinlide ondan,
lastıklerı kayar ohh işte bak çinli demiştim,
ampullerı patlar bvakın çin işi işte nolcak,
grenajları kırılır dokulur çinli işte bak ne hale geldi,

adamın bırı her kırılan parcayı bantlamış ve sonuç yıne çin malı nolcakkiye kalmıştı yıne bu sitede,

herşey çinli olduğundan deyil yani,

ve bırde emın ol motor kadar onu kullananda önemlıdır,
senın kullandığın bır cbr'ı ben cbf ile geçerım,
eğer senın mantıgın bu tür düşünmeye itiyorsa,
cbf 145 gören motor,
ben ecza deposunda vurdum çünki,
cbr pek çok kişide onu görmüyor dahi,,,

herşey şekıl deil herşey japon değil,
bakmak ve gerekeni yapmak önemli...
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
13
Abi ben çinli minli anlamam ya. Kanuni tiger aldık. Mal ortada. Çinliyi minliyi tartışan yok. Ortada büyük bir kandırmaca var. Kanuni Tiger diye bi motor var. Yaşadıklarım yukarıda.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
usta sen öyle diyorsun ama eğer tanıyanınız varsa,
AKALTEKE (tamer) abi tıger ile dağ tepe dolaştığı halde ben hiç duymadım sıkıntı yaşadığını,

tamam elbette çin malları kötü aksini iddaa edende yok açıkçası,
ama arada sağlamlarıda çıkıyor işin ilginç kısmı,,,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arada bir saglam cıkmasının ilginc oldugunu sende kabul etmısssın :) bir motoru zorlarsan arıza cıkartır cünkü ısı ve basınc materyallerın dayanım gücünü aşmaya başlar .. bı motosikletle 5 6 bın deviri gecmessen ne marka olursa olsun kolay kolay arıza yapmaz zaten cinlilerden aralıksz sorun yasayanlarda onu bi japon gıbı kullandıkları ıcın cunku japonda avrupada zorlasan da sıkıntı yaşamıosun eşşk gıbı binsende cunku malzeme kalıtesı işcilik muhendıslık hepsı üst seviyede diger turlu cin mallarında hersey en ucuzuna kacılmıs ne malzeme kalıtesı ne işcilik nede bı muhendıslık var e dogal olarak japonun dayanım noktası kat kat yuksek oluyor adamın tekı alıyo cınlıyı arıza yapacak dıe korkusundan bagırtmıyor 6 7 bın deviri gecmıyor daga bayıra surmuyor ondan sonra cıkıyor cinli kullanıyorum cok memunum sorun cıkartmadı .. japonu ole kullanırsan ömür boyu binersin :) sonra sizde o adamı süreklı ornek gosterıosunuz hıc sorun cıkartmamıs dıee

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:22 PM ----------

Abi ben çinli minli anlamam ya. Kanuni tiger aldık. Mal ortada. Çinliyi minliyi tartışan yok. Ortada büyük bir kandırmaca var. Kanuni Tiger diye bi motor var. Yaşadıklarım yukarıda.

abim soyluyo işde yalanmı soyluo gercekler bunlar:D
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
10
merhabalar bendede kanuni klasık modeli var ikinci el yeni aldım yan plastiklerinde çatlak olmayan yok yapıştıra yapıştıra bi hal oldum ama baya düzeldi plastik kaynağını iyi yaparım bunların plastik aksamı çok kalitesiz dokununca çatlıyor
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Arkadaşlar ne kadar ekmek, o kadar köfte hesabı vardır ya.Olay aynen bu.
Size Kanuni'nin sırrını açıklayayım.Aslında Kanuni diye bir motosiklet markası yok.Kanuni, çoğu arkadaşımızın adını duyduğu Çin'deki büyük motosiklet üreticisi LONCIN firmasına motosikletlerin ampulüne kadar üretmesi için anlaşmalı.Türkiye'de sadece LONCIN'den yani Çin'den gelen parçalara en fazla boya atılıyor ve montaj yapılıyor.Zaten Kanuni'nin tüm modellerinin (S&T hariç) LONCIN veya daha başka markalar adında üretildiği bir gerçek.Kanunilerin neredeyse tüm parçalarında LONCIN yazar.
Ben de isterdim aslında Kanuni'nin özgün, % 100 yerli üretim yapmasını ama adamlar böyle yapıyorlar.

Ayrıca bağırıyorlar bas bas %100 yerli motosiklet.Laa ruhsatta bile üretim yurtdışı yazıyor.Utan yahu.
 
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
173
wala ben çok çok memnunum seyhan 250 var bende izmir antalya ankara yaptı motorum bana mısın demiyo gidio.motora bakmasını bilene her motor 10 numaradır:cat:
bu arada kötü bi firma olsa 25 yıldır piyasada duramazdı ve avrupayada açılamazdı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

Bir zamanlar bende o hataya dustum
Seyhan 125t nalet olsun öyle bı zırıltı olmaz 60 dan sonra sankı pıston benım kalçama çalısıyor Kesinlikle KESİNLİKLE KESİNLİKLEKESİNLİKLEKESİNLİKLE KESİNLİKLE KESİNLİKLE kanunıye bulasmam:pr::pr: nalet ettırır
Motosıklette YAMAHADAN ŞAŞMAM sessız
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Sedat-ss kardeşime katılıyorum.Bugün dağ,bayır,refüj,kaldırım ne varsa aştık. 2005 model Tiger ile ben eşimle birlikte Bursa'dan Çanakkale'ye gittim. ( 10 Mayıs 2009 Çan Motosiklet Severler Pilav Günü'ne) Sorunsuz gidip geldim. Benzinini işlek bi benzinciden alırsan,2000 km de bir yağını değiştirirsen, ALARM kullanmazsan (çok önemli bi detaydır.Bi süre sonra Aküyü zayıflatır beyine yeterli voltaj gelmediğinden bujiyi ateşlemez.Vurdurularak çalıştırılır.), sert çukura düşmezsen, 8000 devirin üzerinde uzun süre gitmezsen ,... fazla problem çıkartmıyor.(3 ayda 5200 km yol yaptım yalnızca uzun farım patladı o da sanırım far açıkken marşa basmamdan kaynaklandı. Bi de bi kaza atlattım,motorla birlikte 9-10 mt.sürüklendiğim halde yalnızca dizim yere değdi.Fakat egzostun içinden bişeyleer kopmuş yüksek devirde ses yapıyo_O kadar.) Bu paraya daha ne istenebilir ki? Ne kadar para o kadar köfte hesabı. Çok param olsa bende tabii ki BMW R 1200 GS Adventure alırdım herhalde yada Suzuki İntruder 1800 felan. Hiç problem çıkarmaz herhalde onlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:13 AM ----------

Belirtmek isterim ki herkesin görüşüne saygım var ve burada herkes haklı. Öven de haklı, söven de haklı. Ben yalnızca yaşadıklarımı yazıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wala ben çok çok memnunum seyhan 250 var bende izmir antalya ankara yaptı motorum bana mısın demiyo gidio.motora bakmasını bilene her motor 10 numaradır:cat:
bu arada kötü bi firma olsa 25 yıldır piyasada duramazdı ve avrupayada açılamazdı

ne yani iyi bi firmamı :D ondan turk malı .%100 turk dıe satıyo eet cok guzel kandıran bı fırma ve tabiki gidecek o yollaarı gitmese motosıklet denmez ona zaten gercı cogu gıtmıo bunların :D amac gıdebılmek deılmı zaten
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ben artık bişiy demek istemıyorum arkadaşlar,
benım motor şans işi sanırım iyi çıktı diyorum,
adım ''motoruna b.ok attırmıyor''diye anılıyor,

illa arızalı olanlarda var tanıdıklarımda diyorum,
''kanuniyi savunuyor'' oluyor,

biri var adam dağ tepe geziyor diyorum,
''birini görmüş sadece onu övüyor'' oluyor,
o nedenle ben artık bişiy demiyorum,

İnş Herkesin Motoru Sağlam Kalır...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir zamanlar bende o hataya dustum
Seyhan 125t nalet olsun öyle bı zırıltı olmaz 60 dan sonra sankı pıston benım kalçama çalısıyor Kesinlikle KESİNLİKLE KESİNLİKLEKESİNLİKLEKESİNLİKLE KESİNLİKLE KESİNLİKLE kanunıye bulasmam:pr::pr: nalet ettırır
Motosıklette YAMAHADAN ŞAŞMAM sessız




boşuna anlatma kımse sana ınanmıcak kullanmayı bılmıyon dıcekler hatta yalancı dıcekler bu adam yamahaya calısıyor dıyenler bıle cıkabılır ama kımse evet haklısın benım kanunimde kötü demeyecek çinlilere bu kadar sövdum benım arkamdan ne dıolar merak edıorum kesın hondacı felan dıyolardır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:10 AM ----------

yaa ben artık şu kahrolasıca çinlilere para gitsin isdemıyorum ya bi motosikleti bari biz yapalım o kadarmı aciz durumdayız bu ülkenın politikasından nefret edıyorum artıkk 1930 yılında 130 tane bombardıman ucagı yapıp avrupaya satmıs bı ulke bu ulke daha sonra nemı oluyor bir sure sonra başka bı ulke daha ucak ısdıyor ve o ankı sanayı bakanının cevabı : biz bu halde ucak mucak yapamayız ve kapanıp gıdıyor araba yapıyoruz ''devrim'' belkı uretıme gecılse turkıye tarıhını deiştirecek sonra adamlar deneme surusunde benzın koymayı unutuyor yahudinin bırıde cıkıp bu ne rezıllık bu araba uretılmeyecek dıyor kapanıp gıdıyor yok boyle rezıllık yavv biz türkler gercekten cok buyuk oyunlarla karsı karsıyayız
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
türkiye kendi alındekılerın degerını bılemedıkçe daha bu tarz mevzuular uzaaaarr giddeeerrr...

bu gün şampiyonlara bak,
NAİM SÜLEYMAN OĞLU,,, Göçmen,
GÜRKAN ÖSKAN ,,,,,, Göçmen,
dier aklıma gelmeyenlerı öne alın,
çoğu ülke dışı olupta türkıyede şampıyon olmuş kişiler,
bizim ülkemiz kendi elındekılerın asla değerını bılmıyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
türkiye kendi alındekılerın degerını bılemedıkçe daha bu tarz mevzuular uzaaaarr giddeeerrr...

bu gün şampiyonlara bak,
NAİM SÜLEYMAN OĞLU,,, Göçmen,
GÜRKAN ÖSKAN ,,,,,, Göçmen,
dier aklıma gelmeyenlerı öne alın,
çoğu ülke dışı olupta türkıyede şampıyon olmuş kişiler,
bizim ülkemiz kendi elındekılerın asla değerını bılmıyor...

sinan şamil sam ..... ben hava alanında beklerken fatih ürek vip den gecio diye ısyan edıyodu adam ... bne sana şöyle bi ornek verıyım abi turkıyeye yeni buyuk marketler gırdıgınde market mudurlerı almandı ve personel maaşları mark uzerınden yada dırek almanya orantılıydı şu anın parasıyla en az 2 bin ama market mudurlerı turk olmaya başlayınca maaşlar asgarı ucret max 700 800 lıra civarına düştü :p bizim milletimizde var bi sorun özellikle müdür milleti .. yalama profosörleri tek bildikleri sey yalamak ve yalan söylemek (hepsi demıyorum) ama genel olarak buyuk olcude zorunlu gıbı bişi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:37 AM ----------

50 yıldır ilerleyemeyn tek milletiz 50 yıldır aynı şeyleri tartışıyoruz iran bile şeriatla gecdi bizi nukleer enerjı uretıyor :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karı erkekmı belli deil bi tip cıkıo ortaya koskoca ülkenın bütün gundemi o başka bişi yok (ürek aydın arto ajdar) sona baktılar sonmeye başlıyolar hepsı erkek oluverıo bı anda bırazda öle meşgul edıolar gundemi bundan sonra ne denıyecekler cok merak edıom :D
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
13
Arkadaşlar, elbette ben de motoruma çok iyi baktım. Yağını zamanında değiştirdim. Paldır küldür kullanmadım. Ama bazı arkadaşlar demiş ki işte 8000 deviri geçmemeliymişiz. Niye ki? Madem geçmememiz daha doğru o zaman o devirlerde kesici koyacaksın. Elbette 8000 deviri geçiyorum ben. Alarm da takılı değil. Motoru biliyorsunuz suzuki gn 250 deniliyor. Zaten tek iyi yeri o. Sözün kısası. Kanuni 25 yıldır varmış mış muş miş. Valla tofaş da öyle. Ama dünyada şahin gibi çirkin bir arabayı satın alacak kimse olmadı. Ben arayıp şikayetlerimi bildirdiğimde de bana aynı şeyi söylediler. Valla onların 25 yıldır piyasada olması benim sorunlarımın hiç birini çözmedi. Ama hiç birini. Alırken aklım mı tutuldu nedir. Şimdi geriye çekilip bakıyorum. Bu ne çirkin bir yaratık ya rabbi. Nasıl bir iğrençliktir abi bu. İnsan bi motoru ürettikten sonra geriye çekilir bakar. Ben ne yaptım diye
Kanuniciler dönüp bence hiç bakmamışlar.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Abi motordan çok ışık paneli ilgimi çekti.
Bu paneli Ceket veya kaska monte ederek daha iyi görünmeyi sağlayabiliriz.
Hoşuma gitti.Nereden bulabiliriz acaba?
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Bir tane classic 125 scooter 9 aydır garajda duruyor, satılmıyorda, acaba diyorum trafikten çekip çöpe mi atsam , ona da kıyamıyorum. Kullanmaya kalksan 10 günde yine tamirci yolu gözükecek , onu da gözüm kesmiyor. Bela oldu başıma...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst