2006 Türkiye Motosiklet Satış Rakamları:
Ülkemizde en çok satılan motosiklet modelleri:
001 - MONDİAL - 104 302
002 - KANUNİ - 26 442
003 - RAMZEY - 22 283
004 - HONDA - 19 013
005 - YAMAHA - 18 892 adet ile ilk beş sırayı alırken diğer bilinen modellerden ise;
074 - BMW - 623
087 - KAWASAKI - 361
064 - SUZUKİ - 881
110 - HARLEY – 135
2007'ye ait veri bulunmuyor.
Bu konuya yazacağım son cevap büyük olasılıkla budur. Kanuni bayileri istediklerini yazsınlar.
sana ıspat ederım gn 250 oldugunu acar motorun cogu parcasında gn 20 yazıyor karburatorune bakın made ın japan yazıyr sen ne anlatıyosun paran varsa ne alırsan al bızene ama bılmedıgın bınmedıgın motoru karalama arkadasım hodrı meydan butun servslere gıdelım kac tane tiger motoru acmıslar arıza cıkaran yerlerı bellı trıska yerler gn 250 oldugunu gormuyomusun kor musun sen gıt bak bı tane gn 250 nın motoruna bıde tıgerınkıne bak tıpa tıp aynı gel uzun yola cıkalım ıstedıgın yere gıdelım ama sen acemıysen davara bıner gıbı bınersen motora motor ne yapsın haa yukarıdakı arkadasımın dedıdı gıbı pılastık parcaları aksesuarları bıraz dandık ama motoru kesınlıkle 10 numara sana motor begendırmek zorunda degıl adamlar gıt honda al benden 10 km re daha hızlı dıye gıdıpte cbf 250 ye 8 kusur lıra verıceme yarı fıyatını verırım gosterıs olarakta daha gosterıslı bı motora bınerım senın sokaga atılıcak 8 bın lıran varsa o baska evet benı sadece 10 km bı farkla gecebıldı ben bayır asagı degıl duz yolda bu motora 140 yaptırıyorum cbf nn gecmesıde hafıf olması tekerleklerının ınce olması bu motorda 140 kılo olsaydı toz ederdı cbf yı bf nın motorunda sorun yokmu var evet ondada var tıpık egzantırıkten ses gelme problemı var cogunda hemen motorumu kotulemek lazım sen profesyonel bınıcı degılsın ıse marka acısından bakıyosun oyle bakmayada devam et
bu yenı mod olan amortusor patlaması ısınıde ılk defa duyuyorum bu arada ben 95 kıloyum arkamada 80 kıloluk arkadasımı alıyorum bırak patlamayı en ufk bı sorun cıkmadı hıc bı tıger kullanandanda boyle bır arıza duymadım sallayın bakalım tutarsa
hala tıtresımden bahsedıyolar o kadar karalama burumusku adaların gozunu kac sefer cozumunu yazmama ramen gormezlıkten gelıyolar usenmıyorum gene yazıyorum ıyı oku bı seyler ogren tıtresımın sebebı on zıncır dıslısının kucuk olması ne oluyo kucuk olunca motor cekıs bakımından fazla guc uretıyor tabırı caıse 5 vıtesen sonra bıle vıes ıstıyo ıste bu guc tıtresıme sebep oluyo on dıslı 15 lık takıldıgında motor vıtes gecıslerı uzuyor moor fazla guc uretmıyor hızlanıyor rahatlıyor tıtresımde ortadan kalkıyor bu teknık bılgıler senın kafana ne kadar gırer bılmem ama ısın ozetı bu gel benım motora bın tıtrıyomu..
bu kadar ınsan enayı bı sıs akıllınısız adamlar dızel motorsıklet yapmıs deneme asamasında turkıyede 3 marka var ıpı gogusleyen honda yamaha kanuni
hndanın tıtan modelı dunyanın en saglam motoru cbf onun yanına yaklasamaz segman kırmıs motor hala servıste duruyor meydan okuyorum cbf ne 2 kısı gecemessem senı bu motoru yakarım ben apacı dedıgın cını toz edıyo onu yolda bı suru para verıcem 3 kurusluk dedıın cınlı yanımdan gececek yok oyle salata
Ülkemizde istatistiğin bir önemi yok ki! 2008'in ikinci yarısındayız halen 2007 yılının verileri ortada yok. Sonra birileri site site dolaşıp 'en büyük biziz' diye çığırsın, dursun. :farao:
Şu Mondial'in satış rakamlarına bak! Adamlar dondurucu işinden Türkiye'nin en çok satan motosiklet markasına dikey geçiş yapmışlar.
Bence yazmasınlar ve hatta yazılarına azıcık yöneticiler mani olsunlar...
Reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığıyla, bir markanın berbat mallarından, servis hizmetlerinden şikayetçi olanlara, test verileriyle konuşan, seviyesini koruyan üyelere çemkiren 'kullanıcısıyım abüü, marka fanatüğü heç değülüm' diye site site dolaşanlara net aleminin tüm site yöneticilerinin önlem alması lazım.
madem bılıyosun cozumu teknık bı verı degıl dıyosun o zaman papagan gıbı hergun aynı seyı tekrarlayıpta tıtresım var yazma buraya 3 sene sonra gorucem dedın ya fazla beklemene gerek yok benım motorum 2005 model sımdı 2008 deyız 3 sene oldu gel gor gelde bak tık varmı davara bıner gıbı bınersen degıl kanunı honda bıle dokulur uzerıne bınmedınız en az bı 6 ay kullanmadınız makınaları hangı makına olursa olsun gelıpte bısey bılıyomus gıbı burda kotulemeyın ona bakarsa cın dıyonda bugun neredeyse butun japon markaları cınde uretılıyo ee sımdı onlaradamı dandık dıcez ama senın kafanın almadıgı bı mantık var burda sımdı sen cınde uretım yapıcan sen dıcenkı motorun surası krom olucak cınlı sana tenekemı koy dıcek markaların cınde uretım yapmasının tek sebebı ucuz ıs gucunu kullanmak kalıe tamamen uretım yapan fırmaya baglı cın ıster se dunyanın en kalıtelısını yapar
canım ben mondial de satıyorum yadığınız veriler 2006 nın verileri neden 2007 ve 2008 in verilerini koymadınız.her 3 aylı verileri alabilirsiniz.benim derdim marka fanatiği olan baı arkadaşların bu düşüncesizce yaptığı konuşmaların ne kadar mesnevsi olduğunu anlatmaya çalışmak
ben her modelinin değilde bazı modellerinin cok problemli oldugunu duydum özellikle tiger 250 en ünlüsü burdaki kanuni servisi bile illallah etmiş tiger lardan,anladıgım kadarı ile scooter modelleri diger viteslilere göre daha dayanıklı ve daha az şikayet alıyor.sonucta cin malı işte..ben yıllardır kullanıyorum motosiklet değerli arkadasım sorun yedek parçalarında ve motorunda