kanuni motosiklet kullanıcılarından memnun olan var mı?

Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
70
2005 kasım da aldım 2007kasımda servıse soktum 10000km boyunca servıse gıtmedi hıc yolda bırakmadı 2 kişi geliboluya gıtti geldi sonuç yola devam
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
demeyin arkadaşlar yaa.. :( bende kanuni almak istiorum.. windy125.. bana ii olduunu sölediler... sizin fikriniz nedir windy 125 hakkında?
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
7
ben kanuni tigrina 100 kullanıyorum motor 5000 km de şuana kadar büyük bi sorun çıkarmadı bide benim abim sayılacak bi arkadaşım tiger 250 kullanıyo gayet memnun motorundan tiger de yaklaşık 12000 km civarında
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
Valla Bende Kanunİ Seyhan 250cc Var Hakkini Vermek Gerek Benİ HİÇ Yari Yolda Birakmadi Bastim Gİttİ Bastim Durdu HİÇ Daha Dogru Durus Ariza Bİlem Vermedİ Ne Bİlem Tİger Ler Falan Problemlİ Ama Seyhan 250 Ler Baba Makİna Mondİal Arora Çelİk Onlarin 250 Liklerine Hatta Tigere Toz Yutturuyor Servİs Benİ Tanimiyor Bİle Ama Dİger Lerİ Akraba Gİbi OlmuŞlar Servisleriyle Ben Daha Adamin Adini Bİle Bilmiyorum
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Arkadaşlar; Kanuni markanın ikinci motosikletini kullanıyorum. Şu an elimde Tiger 250 var. Siteye resim koymasını beceremiyorum yoksa inaın benim motosikleti görenler bu hallaey olmalı galıba diye yanıma geliyolar. Tabi buna sebep motosiklet üzerinde modifiye demiyelimde yerinde aksesuar kullandığim için çok çekici görünüyor. Gelelim aksaklıklara; Tüm olumsuzluklar ilk servise gittiğim günden sonra karşima çıktı.Buna sebep Kanuni'nin servis ağını genişletmesi için önüne gelen herkese yetkili servis belgesi verip tabelayı astırması. Nasıl mi ? Benim perdeci olarak tanıdığım kişi şimdi servis sahibi. Yanına aldığı ustayı bir aydan fazla çalıştırmıyor. Neden para vereyim ben de yaparım düşüncesinde. Ustanın bir becerisini kaptımı kendini emsalsız usta görmesinden olacak.İşte bu gibi servisler kaliteyı yok ediyor. 2005 model motosikletim şu an tam 14000 km.de. Yağmur ve kar harici hergün kullanıyorum. Uzun yol yolcuğunu çok kez denedim. Hiç utandırmadı.Yalnız biraz daha hızli olması için şanzıman dişlisini 13 ten 15 e çıkarttım. Herkese tavsiye ederim. Ayrıca bu günlerde marş sorunu yaşamaya başladım. Parçası piyasada bol. Yenisi ile değişirsem sorun ortadan kalkacak. Diğer yönlerden kategorisinde en iyisi diyebilirim.
Buradan tekrar Kanuni yetkililerine sesleniyorum. Lütfen servis ağınızı genişletirken bu motosikletler hakkında eğitilmiş ustaları tayın edin. Yoksa artık piyasada okadar çok markalar var ki onlara uzaktan bakar olursunuz. Herkesin yolu açık olsun dileklerimle.

Arkadaşlar kullanıcı çok önemli. 48 yaşında insanım. Hayatım hep makinelerle geçti. Kendim muhasebeciyim. İş makinem ve küçük büyük araçlarım var. Neler gördüm neler... Makineyi kullanan kişi biraz olsun onun dilinden anlarsa kesinlikle birçok sorun ortadan kalkar. Caterpiller iş makinesi ölmez diye bilinir. Üzerindeki vatandaş daha 2000 saat dolmadan motoru haşladı. Sebebi susuz kalmış. Makine ne yapsın.Gerek iş makinesinde gerek diğer araçlarda öncelikle kullanıcı sonra servis. Yoksa hiçbir makine yoktur ki hizmet vermesin. Size bir örnek vermek istiyorum;
TOYOTA araçlar Türkiye'ye yeni geldiğinde şu an rahmetli olan bir ağabim almıştı (Allah gani gani rahmet eylesin) Arabanın muhtelif yerlerinden ses gelmesinden şikayetçi idi. Birkaç defa servise gitmiş memnun kalmamış. Bir defasında da beraber gittik. O zamanlar servis ağları yeni kurulduğu için servite bizim arabaya üç kişi binerek hadi siz kullanın biz dinliyelim dedi.Araca binenlerin üçü de Japon mühendisler olduğunu sonradan öğrendik. Tabi ki arkadaşim stabilize yollarda gazladı gidiyor. Bir müddet sonra tamam dediler ve geri servise dönüldü. Bize verilen cevap siz arazi aracının işini bu arabadan bekliyorsunuz. Stabilize ve kasisli yollar için 4 x 4 araçlar ürettik. Onları tercin etmelisiniz denilmişti. Bir aracın sürekli arıza vermesinin mutlaka bir sorumlusu vardır.
Motosikletimi pazarlamiyorum. Daha yıllarca binecem. Simson, Kawasaki, Honda gibi markaların sahibi oldum. Tabi ki çok para ile çok güzel şeyler olur. Mercedes ile sıradan arabayı eşdeğer tutmak gibi birşey. İkisi de araba. Bilinçli kullanılırsa ikiside memnun eder...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
78
bende tiger kullanıcısıyım

selam arkadaslar bende kanunı tıger kullanıcısıyım motor hakkındakı yorumlarım soyle arkadaslar tıgerın en cok dıkkat edıcenız parcası aku ve kojektor ozellıkle konjektore cok dıkkat edın en cok arızayı burdan verıyor motorundan hıc korkmayın tas gıbı gn 250 hıc bıse olmaz servıste tıerın motorunu actıranını ne gordum ne duydum tıtresıme gelınce 15 lık dıslıyle kesın cozum sımdı tıgerın arızalarının yu<de 90 nı konjektor yanmasından kaynaklanıyor konjektorun yandıgını farketmessınız pek gıderken konjektor yanarsa motora fazla ceyran gıder bu parca motorun elektırık sıstemını hep 12 vollta tutar dolayısıyla devır saatı lambalar hatta beyıne kadar olan problemın tamamı konjetorden kaynaklanıyo onun ıcın kullanıcılar tıgerın elektırık aksamından cok sıkayetcı ama sorunun ana kaynagı konjektor bu yandıgı zaman motor calısmaya evam eder ama sız motoru bıraz sıkıstırdınızmı konjektor motorun elektırıgını dengeleyemez beyın devır saatı genellıkle lambalar samandıra vede sıgorta atar onun harıcınce ben kullanıcı olarak tıgerın arıza verıcegını sanmıyorum mooruna cok guvenın ercekten guclu ve serı o agar kadroyu bıle ucuruyo tek sılındırlı olmasıda ayrıca buyuk bı avantaj...
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
78
cok dert yanmıssın

sımdı yukarıda sunlar bozuldu bunlar bozuldu dıye yazan bı arkadasım var 2 devır saaı yaktım bılmem ne arızalandı bakın dıkkat edın dedıgım gıbı hep ekektırık aksamı motor actırdın mı arkadasım tabıkı hayır dıyecek pekı bu kadar arızyı neden verddın cok basıt bır sebepten motoru haddınden fazla sıkıstırdın bu yuzden konjekteru yaktın konjektorun yandını anlayamadın cunku bozuldgu anlasılmaz motor stop etmez ha o yanınca ne oldu motor elektırıgı dengeleyemedı bı anda motora 24 volt elektırık geldı hepsını bı anda yaktın tıgerı aldıgınızda ılk yapıcagınız sey en ıyısınden bı konjektor taktırın 2 devır saatını yaktın cope atmayın hemen devır saatı entegre bı parcadır elektıronın aksamı var yanı sımdı ona fazla ceyran geldıgı ıcın onun ıcınde sıgorta gorevını goren bır dırenc yandı cok kucuk bısey oda her yerde bulunur onu bı elektırıkcıde leyımle degıstıttır ıste sorun cozuldu para bıle almazlar ama bılıncsız kullanıcısınız motor kullanmak sadece aza basıp vıtes degıstırmek degıldır aynı motoru suan ben kullanıyorum ha senın basına gelen benımde basıma geldı sımdı e yapıyorum 3 ayda bı konjektor degısıyrum bu her motorda boyledır cını japonu yok bu ısın haa dekı bana motorun ıcınden su parcalar kırıldı kac sefer motor actım ben sana dıyımkı dandık motor ama ben duymadım motoru actıranını bend 2005 den berı var ALLAH nazardan saklasın goren 2007 felan sanıyor bırıde yazmıskı gıdın kuryelere sorun bu motoru bu tam bı aptallık kusura bakmayın ama yhu bu kurye mtorumu her tarafı parlak parcalarla dolu onu krye camurlu bozuk yollarda kullanacak her tarafı kap kara olacak ondan sonra sana dokuldu dıcek bu tıp motorlar bakım ıster onu her gun sılıceksınız o nıkelajlı yerlerını cıla ıle parlatıcaksınız bakın o zaman ılk gunku guzellını koruyomu korumuyomu
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
211
çoğu arkadaşım şikayetçi beyler..arasıra sorunsuz da çıkıyor ama bence maddi durumunuz varsa hiç buLaşmayın..
 
Katılım
18 Eki 2007
Mesajlar
8
kardeşim bende 2002 seyhan 251 var süper ötesi bir şey.yeniler görünüşündende belli olduğu gibi hassas motorlar seyhan 251 - 301 tavsiye ederim dehşet
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
78
seyhan 250ve 301 ler alman mz motorlarını kullanıyor fakat bı dez avantajı var 2 zamanlı olması bı brodvej taksı ıle aynı yakıtı yaktını soyleye bılırım ve bazı parcaları cok pahalı tıgerın pıstonsuz sılındırı 100 lıra mesela onunkı 330 ytl ha saglam mı tas gıbı motorlar ybr cbr cbf 250 gıbı motorlara kok sokturur yolda o 301 ler bı arkadasım 2002 de sıfır aldı onu hala cıllop gıbı
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bende de bi hussar var gördüğüm en beter motorlardan biri heralde.bence kanunilerin tamamına yakını kötü. geçenlerde bi tartışma olmuştu yine caracal kullananlar çok memnunmuş ben de şaşırmıştım hatta bayağı bi tartışmıştık kullanıcıları ile ama alanlar için hayırlı olsun almayanlar düşünmesin derim ben

bende de caracal var. uzun araştırmalar ve kullanıcıların ağzından dinleyerek karar verdim motora. 6100km deyim servise yağ değiştirmeye gidiyo sadece. tek şikayetim vites geçişlerinde çok ses çıkarıyo ama harika bi motor. şikayet edenini de duymadım. elbette benimde gönlümde shadow750,vn900 falan var ama paramız şimdilik buna yetiyo.:queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kesınlıkle dostum,
o senın şanssızlıgın dıyelım una,
etrafımda en azından 5 TIGER kullanıcısı var ve herkeste sorun tek ''AKÜ''
sendekı şaşılacak konu,
hadı hersey tamamda,
o kilometre teli nasıl sorunlu olur:?:?:?:?:?:?
kardeşim çelık o tell:?:?:?

ya sen biraz abartıyorsun,yada bu işte bır yanlışlık var,

bende kanuni RACER 200 var ama taş gibi maaşallah...
23000 oldu tık demedi,
o kadarda modifiyesi ile uğraştım,
ama asla yolda bırakmadı ve bırakacağınada inanmıyorum,

bence fazla abartmamalısın,
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
78
aslında aku de degıl sorun tek sorunu konjektoru akuyu patlatyor o yuzden baktınız oyle bı sorun var motora gaz basmadan yavasca servıse gıdın aksı halde motora 24 volt gelırse beyın felan yakar beyınde 150 lıra saglam bı konjektor takın ona baska korkmayın kım bılır nasıl kullandı motoru o kadar arıza verdı bn ınanmıyorum o kadar cok arıza verdıne gecende bı arkadas arka saplamaları kırıyo dıyor ben benım motora bakıyorum mumkun degıl kı o arka saplamalar kırılsın nası becerırler nasıl kırarlar anlamadım bunların elıne japonda versen dagılır hos oda kul yapısı...
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
78
mor ve otesı ısımlı kullnıcıı bı okusanıza ne yazmıs servıste yedek paca yok dıye kanunı berbat yazmıs hemen ee cahıl servıste yedek parca olurmu butun servıslerde motorun butun parcaları olmazkı trıska parcaları olur gaz telı hava fıltresı felan gerısını hıc bı servıs almaz cunku satılmaz satılmıyacak bı parcaya adam para basarmı buyuk parcaları gırcen ınternet sıtesıne vercen kredı kartının numarasını gelmesını ıstedıgın servısın adresını verıcen pat parca gelıcek adamlar ucuz fıyata en ıyısını yapmaya calısıyor nankorluk etmeyelım bence o kadar kotuluycektınız ıye aldınız o zaman gıdıp japon alsaydınız kanunı yapamazmı dort ortluk motor yapar bu seferde pahalı dıceksınız mesela bobcat 150 bana gore manyak bı scoter bındım cok da guzel gıdıyo alın o zaman onu 5000 kusur bu seferde pahalı dıyoar adamlarda sasırdı ne yapıcaklarını
 
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
3
benim arkadaşımda seyhan var 3 yıl oldu kullanalı ben bir sorununu görmedim ayrıca yedek parça sıkıntısıda yok. tabi tek teker yapmıyor arkadaşım sadece durmadan geziyor.Bence tek teker için özel bir makine lazım.
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
58
valla ben sıfır fabrıkadan tıger aldım yıllardır tur bıle yaptım sorun yok tam aksıne satıyorum ama yınede kararsızım yanı ıncelemek ıstersen www.sahibinden.com dan 9463626 ilan numrası sen sansızsın dostumm
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
2
slm

aranızda kanunı racer kullanan varmı ben de s si var alalı 1 hafta oldu motor cokm güzel düz yolda 140 vuruyo tıtreme yok
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
aranızda kanunı racer kullanan varmı ben de s si var alalı 1 hafta oldu motor cokm güzel düz yolda 140 vuruyo tıtreme yok

kardeş hayırlı uğurlu olsun bende de racer var bende çok memnunum otordan
ama bak alalı daha bi hafta oldu diyosun 140 vurdumm diyosun motorun rada dolana kadar yavaş basma dolduktan sonrada redline yapma üzmez o motor seni zorlama fazla gerçekten s leri gdaha güzel kullandım hoşuma gitti
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadaşlar bendede hussar 2004 var şu an 24000 km 25000 e dayandı... oldu motor sadece kayış buji hava filtresi değiştirdim ha bide şu kaçak benzinler yüzünden sibopları değiştirdim kurum bağlamışta...ama ALLAH 'a şükür nazara gelmesin beni yolda bırakmadı..ve hiç parça sorunu çekmedim arkadaşlar hememn hemen her parçası rahat bulunuyor..ama servis konusuna gelince batık bir servisleri var çok bilinçsiz usta diye koydukları hiçbirşeyden anlamayan insanları var ben motorumu sanayide yaptıroyrum....ve gayette memnunum süpansiyon olarak sert bir motor ama ben onuda halletim amartisörlerini değiştirdim şu an bir şikayetim yok....zaten dağa taşa gidiom gitmicemde demio.....motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst