kesınlıkle dostum,
o senın şanssızlıgın dıyelım una,
etrafımda en azından 5 TIGER kullanıcısı var ve herkeste sorun tek ''AKÜ''
sendekı şaşılacak konu,
hadı hersey tamamda,
o kilometre teli nasıl sorunlu olur:?:?:?:?:?:?
kardeşim çelık o tell:?:?:?
ya sen biraz abartıyorsun,yada bu işte bır yanlışlık var,
bende kanuni RACER 200 var ama taş gibi maaşallah...
23000 oldu tık demedi,
o kadarda modifiyesi ile uğraştım,
ama asla yolda bırakmadı ve bırakacağınada inanmıyorum,
bence fazla abartmamalısın,