kanuni motosiklet kullanıcılarından memnun olan var mı?

Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
selam arkadaslar aranızda yenıyım suanda 6 beygırlık popcorn kanunı scouter kullanıyom sadece pişmek için ilerde honda racing alacam cbr 125 cc dun berı yag gostergesınde sorun var hala cozebılmış degılım yarında servıse gıdecem adam telefon actım parca ıhtıyacımız olursa ulus yıbadan alırsın dıyor yaw sız nedıye kendınıze teknık servıs dıyorsuunuz anlamış degılım yedek parca yoksa nıye oraya kanunı servıs denılıyor bence kanunı tek kelımeyle berbatr...:pr::pr:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
78
kullanmasını bılene tas gıbı tıger 250

arkadas tıger 250 dokuluyo demıs acaba mondıal yazarken yanlıslıkla tıgermı yazdın ben bu motoru 1 yıldır kullanıyorum 10 yasından berıde motor kullanıcısıyım
1 yıldır sadece bujıyı degıstırdım arkadasım bı kere ıstop etmedı yolda kalmadım kanunuı benım fırmam degıl ben gercegı soyluyorum bı kere cok guclu bı makına cok cabuk hız alan cogu rakıbıne gore daha guclu ve hızlı tigerın motoru suzuki gn 250 nın motorudur kadro yonunden bıraz zayıf olabılır oda 2 camurluk deıgstır olsun sıfır motor gıbı ya sen abartıyosun yada yanlıs kullanıyorsun..
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
türk milletini kazıklamak bu kadar kolaydır, bu insanların iyi niyetini ve parasını hortumlamak, istismar etmek, yalan dolan üç kağıtla para kazanmak bu ülkede, hükümetin umursamazlığıyla beraber birde tüketim toplumu olmamız ve yeni birşey çıktımı hemen ondan alma hastalığımız.

1 defa en ciddi tezim şudur, kanuni diye bir motosiklet üreticisi olmadığı bir esastır..
MZ alman malıdır, ve üzerinde kanuni adında sticker (çıkartma yazı) olabilir, bu satıcı firma ismidir.

şimdi diyelim ki gidip kanuni kross 200 aldınız, bu motor diğer çinliler gibi honda xl200 kopyasıdır. veya kanuni strom 150 aldınız, buda çelik motorun getirdiği martian ile aynıdır, yani strom diye bişey yok o da aynı fabrika, aynı motor aynı kasa, sadece size 2 yıl garanti veren firma değişik, ama zihniyet aynı, dünkü bisikletçi bugunkü motorcu ustası..
hangi bir modeline baksanız diğer çinli motorlarla mutlaka aynı motora sahiptir, değişen gövde olursa eğer o da aldatmaya yönelik bir sahte-karlıktır, Aldanmayın.

Bazı motosiklet cahili vatandaşlar, piyasayı araştırmadan sormadan soruşturmadan, satıcının parayı alana kadarki rolune inanıp, kanıyor, ve insanlar o kadar cahilki, mondialin dahil çinli olarak bilinen bütün motosikletlerin motorları dahil bütün herbişeyi çindeki xingjing adlı bir resmi fabrikada üretiliyor.


Şimdi ben türk bir işadamıyım diyelim, gittim o fabrikadan parçalar halinde veya bir bütün olarak aldım ve üzerine bir marka yazdım, çinçangçong.
ne farkeder yani? siz hala markalara mı takıldınız, hiç mi gezip görmüyorsunuz, zihniyet aynı, motor aynı göstergesine kadar herşey aynı, en azından egzostlarına bir bakın, hepsi birbirinin kopyası demiyorum, aynı fabrika..

Bunu araçlardan örnek vereyim,
Yollarda görürseniz iyice bakın, Peugeot boxer, citroen jumper ve fiat ducato, eski kasa ve yeni çıkanları dahil hepsi birbirinin aynıdır ve değişen sadece marka çıkartmalarıdır, çünkü hepsi aynı fabrikada üretiliyor, tıpkı bunun gibi.
inşallah anladınız ve çinli olan basit bir kürdandan bile uzak durursunuz.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tiger a söylicek söz yok ama gerisi yalan dolan be abiii

tencerecim geldi kuralkana burda kalayı basalım :queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
rokko ile 2000 km yaptım ciddi sorun olarak 2 far patladı birde kayıştan gelen ses yağlanarak giderildi.sanki ayağınızdaki nike adidas amerikada almanyada mı üretiliyor sanıyosunuz. ticaret yapan herkez karı ön planda tutar buda ucuz iş gücü nerdeyse orada olur.çin hindistan malezya yazar ne alırsanız alın böyledir.sonuçta ciddi problemleri ben kullanıcı hatasına bağlıyorum.geçen yağ değişiminde adam bi kanuni deer getirdi motora bir baktım savaştan çıkmış sanki kaç km de dediğimde adam 2600 daha demez mi yuh ya dedim bu kadar hoyrat kullanılır bi motor.ben memnunum motorumdan ama çok dikkatli ve özenle kullanıyorum.
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
7
bendede bobcat var çok memnunum çok şükür...servis olanağımda var..servisi evimizin karşısında...4 yıldır kullanıyorum sorun yok yani...
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
valla benim yiğende popcorn var dere tepe dağ bayır dinlemiyo 8.500 km de daha bi civatası deişmedi :S
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
arkadaşlar bende kanunı windy 125 var konyada kullanıyorum çiftçi işlri ile uğraştığımızdan %80 tarla yolunda kullanılıyor çoğu zamanda iki kişi biniyoruz motor taş gibi bi sorun çıkarmadı

ama ufak defek elektronik arızaları oldu flaşör birde kısa lamba patladı başka bi sorunu yok motor aksamı hala ilk günkü gibi
fakat kanunı ni diğer modellerine bişiy diyemicem

eğer kanunı alacaksanız ya windy yada seyhan 125t alın benim gördüğüm kadarıyla en dayanıklı modeller bunlar
bu makinaları alan bütün tanıdıklarım memnun bende....
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
166
abi çin malı alcaksan ŞANSIN olcak çin mallarında şansın yoksa şekil B de görüldüğü gibi şikayetci kullanıcılarrrr
 
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
91
arkadaşlar bende çok ciddi olarak hussar düşünüyorum ltfn yardımcı olurmusunuz?
topicde açtım bunla ilgili ama kimse beni .... sallamadı::angry2::
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
34
kanuniler hakkında

Kanuni adı, malum; yedi düvelin bildiği Osmanlı sultanlarından birisidir. Yaptığı kanunlar halen birçok ülkenin kanun yapıcılarına örnek teşkil etmektedir. Amerika dahil aynen alınıp kullanılan kanunları da çoktur. Biz hariç. Bizim atalarımızdan ya. Biz büyüklerimizi pek dinlemek istemeyiz. Hatta daha da ileri gidip onları kötülemeye çalışırız. Bu çinden getirilip büyüğümüzün adını vererek piyasaya sürülen motosiklet taklitlerinde olduğu gibi. Keşke bu adı koymadan çançinçon deselerdi de milletimizi biz yapıyoruz diye kandırmamış olsalardı. Yerli sanayimizi de böylece karalamamış olurlardı.
 
Katılım
11 Kas 2007
Mesajlar
5
Kanuni speedy 125 2006 -mart ta aldım 6000km.de falan
şikayet ettim cevap işte bu herkes okusun.şuan garantinin bitmesi yaklaşsın tüketici mahkemesine başvuracağım..ben başka konuda mahkemeye başvurdum dilekçe örneği de var ve 8 veya 9 ytl masrafı var üşenmeyin haklı olduğunuz konularda kötülerle mücadele edinki başkaları rahat etsin.
Kimden: figen_pehlivan <[email protected]>
Yanıtla: <[email protected]>
Gönderilme Tarihi: 02 Ekim 2007 Salı 09:45:51
Kime: <[email protected]>
Konu: FW: Ali xxxxx

Sayın Ali Bey,
Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür eder, uzun yıllar keyifli sürüşler dileriz. Maalesef fabrika olarak iade ve ya değişim uygulamamız bulunmamaktadır.
Aracınızda herhangi bir problem olduğunda yetkili servislerimize başvurmanız gerekir.
Saygılarımızla,
Figen PEHLİVAN
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi
KURALKAN Mot. Arç. Ürt. S. Ve Dış Tic.A.Ş.
Eski İzmit Yolu Üzeri Tepeören Mevkii
34940 Tuzla / İstanbul
Tel: 800 261 33 43
Tel: 216 581 21 81
Faks: 0216 304 05 55
Web: www.kanuni.com.tr
Gönderen Adı Soyadı:
ALİ xxxxxxx

E-Posta Adresi:
[email protected]

Telefon Numarası:
286 xxxxxxx

Web Adres:
--
Mesaj:
Kanuni Speedy-125 Motorsikleti 31-03-2006 Tarihinde Çanakkale de Bayii Ergün Önal dan aldım .Şasi no:RFTJTOBC36LOOO182 MOTOR NO:81EC6OOO74 Motorsiklettin tarafınızdan incelenip değiştirilmesini veya paramın iadesini istiyorum.Eğer siz gereğini yapmazsanız ben Çanakkale tüketici mahkemesinde dava açacağım Sebep "MALA GÜVENİM KALMADI" Çünkü aşağıdaki parçalar garantiden değişti 1-Motor sıfırken susturucu delik çıktı(yenisi 2 ay sonra geldi) 2-2.susturucu10 günde eksozdan koptu tekrar değişti 3-Kilometre saati bozuldu değişti 4-Karbüratör boğaz contası(manifoldu)değişti 5-Sinyal anahtarları değişti 6-Benzin göstergesi değişti. 7-Motor takozları sizden eşantiyon değişti 8-Emme sibobu değişti 9-Dün motorda ses oldu servise bıraktım içerden ses geliyor; nedir? bakacağız dediler . Km.si 5500 falandır.Bu kadar kısa zamanda bu kadar çok arıza yapan mala nasıl güveneyim.Üstelik geçen kış garajda durdu binilmedi. 9-sesin nedeni exantrik bozulmuş komple değişti(tüm parçalar garantiden değişti)
Kimden: figen_pehlivan <[email protected]>
Yanıtla: <[email protected]>
Gönderilme Tarihi: 02 Ekim 2007 Salı 09:45:51
Kime: <[email protected]>
Konu: FW: Ali xxxxxx
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
türk milletini kazıklamak bu kadar kolaydır, bu insanların iyi niyetini ve parasını hortumlamak, istismar etmek, yalan dolan üç kağıtla para kazanmak bu ülkede, hükümetin umursamazlığıyla beraber birde tüketim toplumu olmamız ve yeni birşey çıktımı hemen ondan alma hastalığımız.

1 defa en ciddi tezim şudur, kanuni diye bir motosiklet üreticisi olmadığı bir esastır..
MZ alman malıdır, ve üzerinde kanuni adında sticker (çıkartma yazı) olabilir, bu satıcı firma ismidir.

şimdi diyelim ki gidip kanuni kross 200 aldınız, bu motor diğer çinliler gibi honda xl200 kopyasıdır. veya kanuni strom 150 aldınız, buda çelik motorun getirdiği martian ile aynıdır, yani strom diye bişey yok o da aynı fabrika, aynı motor aynı kasa, sadece size 2 yıl garanti veren firma değişik, ama zihniyet aynı, dünkü bisikletçi bugunkü motorcu ustası..
hangi bir modeline baksanız diğer çinli motorlarla mutlaka aynı motora sahiptir, değişen gövde olursa eğer o da aldatmaya yönelik bir sahte-karlıktır, Aldanmayın.

Bazı motosiklet cahili vatandaşlar, piyasayı araştırmadan sormadan soruşturmadan, satıcının parayı alana kadarki rolune inanıp, kanıyor, ve insanlar o kadar cahilki, mondialin dahil çinli olarak bilinen bütün motosikletlerin motorları dahil bütün herbişeyi çindeki xingjing adlı bir resmi fabrikada üretiliyor.


Şimdi ben türk bir işadamıyım diyelim, gittim o fabrikadan parçalar halinde veya bir bütün olarak aldım ve üzerine bir marka yazdım, çinçangçong.
ne farkeder yani? siz hala markalara mı takıldınız, hiç mi gezip görmüyorsunuz, zihniyet aynı, motor aynı göstergesine kadar herşey aynı, en azından egzostlarına bir bakın, hepsi birbirinin kopyası demiyorum, aynı fabrika..

Bunu araçlardan örnek vereyim,
Yollarda görürseniz iyice bakın, Peugeot boxer, citroen jumper ve fiat ducato, eski kasa ve yeni çıkanları dahil hepsi birbirinin aynıdır ve değişen sadece marka çıkartmalarıdır, çünkü hepsi aynı fabrikada üretiliyor, tıpkı bunun gibi.
inşallah anladınız ve çinli olan basit bir kürdandan bile uzak durursunuz.

muttaki kardeşim foruma noktayı koymuşsun vallahi bu kadar mı güzel anlatılır mükemmel açıklamalr arkadaşlara sesleniyorum lütfen muttakiye anti cevaplar vermeyiniz bunlar çinlilerle Türklerin yaptıkları ortaklıktan başka bişi değil kardeşim bu çin mallarından herkes uzak durmalı......

reis17 geçmiş olsun kardeş inanki senin gibi bir sürü kanuni mağduru var emin olabilirsin
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Kanuni motorları ve servisleri konusunda uzman insan semih (metalgod) e topu atıyorum ve servisler konusunda umarım bir daha motor u teslim aldıktan sonra frenleri kontrol etmeyi unutmazsın yoksa hiç ummadığın bir bisiklet tamircisinden bozma motosiklet tamircisi sana çiçek vererirse şaşırma kardeşim diyorum :queen::queen:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
türk milletini kazıklamak bu kadar kolaydır, bu insanların iyi niyetini ve parasını hortumlamak, istismar etmek, yalan dolan üç kağıtla para kazanmak bu ülkede, hükümetin umursamazlığıyla beraber birde tüketim toplumu olmamız ve yeni birşey çıktımı hemen ondan alma hastalığımız.

1 defa en ciddi tezim şudur, kanuni diye bir motosiklet üreticisi olmadığı bir esastır..
MZ alman malıdır, ve üzerinde kanuni adında sticker (çıkartma yazı) olabilir, bu satıcı firma ismidir.

şimdi diyelim ki gidip kanuni kross 200 aldınız, bu motor diğer çinliler gibi honda xl200 kopyasıdır. veya kanuni strom 150 aldınız, buda çelik motorun getirdiği martian ile aynıdır, yani strom diye bişey yok o da aynı fabrika, aynı motor aynı kasa, sadece size 2 yıl garanti veren firma değişik, ama zihniyet aynı, dünkü bisikletçi bugunkü motorcu ustası..
hangi bir modeline baksanız diğer çinli motorlarla mutlaka aynı motora sahiptir, değişen gövde olursa eğer o da aldatmaya yönelik bir sahte-karlıktır, Aldanmayın.

Bazı motosiklet cahili vatandaşlar, piyasayı araştırmadan sormadan soruşturmadan, satıcının parayı alana kadarki rolune inanıp, kanıyor, ve insanlar o kadar cahilki, mondialin dahil çinli olarak bilinen bütün motosikletlerin motorları dahil bütün herbişeyi çindeki xingjing adlı bir resmi fabrikada üretiliyor.


Şimdi ben türk bir işadamıyım diyelim, gittim o fabrikadan parçalar halinde veya bir bütün olarak aldım ve üzerine bir marka yazdım, çinçangçong.
ne farkeder yani? siz hala markalara mı takıldınız, hiç mi gezip görmüyorsunuz, zihniyet aynı, motor aynı göstergesine kadar herşey aynı, en azından egzostlarına bir bakın, hepsi birbirinin kopyası demiyorum, aynı fabrika..

Bunu araçlardan örnek vereyim,
Yollarda görürseniz iyice bakın, Peugeot boxer, citroen jumper ve fiat ducato, eski kasa ve yeni çıkanları dahil hepsi birbirinin aynıdır ve değişen sadece marka çıkartmalarıdır, çünkü hepsi aynı fabrikada üretiliyor, tıpkı bunun gibi.
inşallah anladınız ve çinli olan basit bir kürdandan bile uzak durursunuz.

bunlar marka takıntılı arkadaşlar.ben sana bir çinli söyliyim ozaman yamaha ybr
veya honda cbf 150 bunlardanda uzak duralımmı sevgili kardeşim
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
33
kardeşim aynı dertten muzdaripiz ya ramzeyler bile böle deilmiş yaaa...adamların fabrikası iflas etti ama adamlar hakkını veriyolarmış

Selam,
"Ramzeyler bile" lafı çok doğru değil. Ramzeyin Kanuni ile kıtaslandığı onlarca başlık var. Görülen, Ramzeyin kalitede çok daha üstün olduğudur. Üstelik Ramzey fabrikası iflas falan da etmedi, tıkır tıkır çalışıyor...Bilginize
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
2
bendede tigrina 100 vardı 2005 model 4 sefer motor yapıldı 4. yaptırdım hemen sattım kurtuldum ocağıma incir tarlası dikti

Arkadaşın mesajından alıntı yaptım yanlış anlamasın bende de tigrina 100 var 6, ayda almıştım. ekonomik olması açısından ve devamlı balıga gidiyorum şu an 7300 km de her çıkışta en az 120 /200 km arası yol yaparım. şu ana kadar bir kez benzin hortumu degişti. geçen hafta iç dış lastik değiştirdim zira yolda devamlı patlıyordu(sebepsiz yere iç lastiğin kalitesiz olması) bir kezde gaz teli elcikten koptu.
ama şu bir gerçektir ki beni motor problemi açısından yolda bırakmadı..
ancak gerek rodajda gerekse sürekli olarak devamında yavaş giderim. 60 ı geçmem malum 2 tekerlek ne zaman ne yapacagı belli olmaz..
bence kanuni iy fazla kötülediniz.. makina bu bazen fabrikasyon şansızlık yaşanabiliyor.. en azından sıradan çin mallarından iyidir... üstelik her yerde parçasını bulursunuz..bence kullanmak önemli..
motoru yormamak. düzenli bakım yapmak..
şansınız bol olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst