kanuni motosiklet kullanıcılarından memnun olan var mı?

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
68
Arkadaşlar, korkuttunuz vallaha :pale: 3000-4000Lira gibi bir paraya bi motor almak istiyorum(Enduro-Cross tercihimdir).Dergikataloglarından baktım ENDURO 200 Modeli iyi gibi duruyor ondan mı alayım, yoksa ZONGSHEN veya ZEALSUN un ürettiği ZS200GY A'mı alayım bilemedim.:silent: Yada hiç riske girmeyip HONDA CBR 125R mi alayım.Alıpta Racing ci mi olayım?:bounce:
Ders mers çalışamadım Siteden çıkmadım yanıt bulayım diye.Vallaha bir yardımcı olun.Tek istediğim sadece dğılmadan gezebileceğim bir motor.:mrgreen:

Bir de eskiden profesyonel bisikletçi olduğum zamanki tecrübelerimden akatarayım:mrgreen::Eskiden bi arkadaştan 2. el bi bisiklet aldım. 150Lira ya 150 de ben masraf ettim usta ile akraba olduk :pr:nerdeyse.Sonra dayanamadım sattım.
Bianchi aldım şimdi (600liraya). 10000km oldu ve hergün geziyorum bana mısın demiyor.Soruyorum size 5000Liradan az bi fiyata (2000-4000 arası ) Bu bisikletin yarısı kadar günenilirliği olan bi Enduro bulamayacak mıyım ben?:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Arkadaşlar, korkuttunuz vallaha :pale: 3000-4000Lira gibi bir paraya bi motor almak istiyorum(Enduro-Cross tercihimdir).Dergikataloglarından baktım ENDURO 200 Modeli iyi gibi duruyor ondan mı alayım, yoksa ZONGSHEN veya ZEALSUN un ürettiği ZS200GY A'mı alayım bilemedim.:silent: Yada hiç riske girmeyip HONDA CBR 125R mi alayım.
---------------------------------------------------------------------------
Slm , hazır enduro testi var ...oku istersen...
http://www.motosiklet.net/forum/test-surusleri/33842-kanuni-enduro-200-[test].html

Kullanan arkadaşım da var oldukça memnun....
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
markadan şaşmayın huzurunuz kaçmasın ,zamanınız boşa harcanmasın,keyfiniz kaçmasın ,paranız boşa gitmiş olmasın,kafanız rahat binlerce kilometre yapın ve satar iken de değeri olsun...:wiinkk:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
yaw arkadaşlar Şunu anlatamadı galiba size bir kaç kişi ,neden zealsun zongshen mongshen istiyosunuz .3000-4000- ytl ye motor arıyorum diyosun git bi Yamaha ybr al 3.350. 2.el 10 bin lerde bi honda titan al.. 125 cc bi honda titan , 250cc bi Zongshen in yaptığı işin 2 katını yapar. bi tane kullanıcımız var bu forumda adam 100 bin Km lik titan kullanıcısı yapmayın yazık giden paralara 0 motor a bincem hayali var herhalde sizde. bide şu var bi arkadaşınız size Ne marka motor var sizde dediği zaman kardeş bende Zongshen , kongshen zealsun isimleri duydukça kopuyorum ,ben şahsen söyleyemem ama Honda dediğin zaman bi ayrıcalık acaba kaç kişi bnm gibi düşünüyor , kaç kişi senin gibi merak ettim doğrusu,yinede karar senin şimdiden hayırlı olsun::exclaim:::asker::
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
40
arkadaşlar bence kanuninin en iyi motoru mz 251 di ve o devir kapandı şimdi en iyi bence ybr 125.tanımam başka .
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bende seyhan 125vardı 2003mod.ilk aldığımda elektrik sorunu vardı ama tesisatı komple deiştirdim ve bidaha sorun yaşamadım geçen sene 75000km.de sattım motorda açılar hiç bi yeri yoktu ben çok memnundum sadece vibrasyon derdi kötüğydü.ama ybr125lerde size katılmıyom benimki 60000km.ve dört defa debryaj deişti 45000km.motor yapıldı her taraftan yağı kaçırıyo ve yine debryaj bitti.bence 125cc de honda titan sağlamlığı hiç bir motorda yok.
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
arkadaşlar bence kanuninin en iyi motoru mz 251 di ve o devir kapandı şimdi en iyi bence ybr 125.tanımam başka .

kapandığıda nerden çıktı???ben bisürü görüyorum şahsen mz ler türkiyede kendimi bildim bileli var çok yaksada alnından öpülesi motorlar...ybr ler titanın cgl nin mz in yerini tutmaz diye düşünüyorum ben -ki bu kadar ybr kullanıcısı varken umarım yanlış düşünüyorumdur-
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
122
bendede tigrina 100 vardı 2005 model 4 sefer motor yapıldı 4. yaptırdım hemen sattım kurtuldum ocağıma incir tarlası dikti
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
6
2001 Seyhan 301'im var. Bakım yaptırmadan uzun yola çıkmam. Elimde bakımda kontrol edilecek parçalar listesi var. Tek sorunum 2T yağ bulmak. Bazı ülkelerde ateş pahası (bazı sürat tekneleri için kullanılıyor olması fiyatı uçuruyor). Bazı ülkelerde de yok ya da ben bulamadım (Örneğin Arnavutluk). Çok zorda kalınca 15 numara yağ kullanıyorum. Yanmadan atılan yağlar yüzünden egzos berbat oluyor ama motoru yanmaktan koruyor.
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
164
bende memnun degilim ama neyapak görünüş aldattı bizi ama diger çin mallarının içinde yinede iyi
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Racer 200 Aldım 2006 mayıs ta. Alırkende sefers... galeriye soruyorum bilgimizde yok ya. Satarken deger kaybedermi diye. Yok canım cok cuzi vi deger kaybı varır iyiye verirsin falan diyordu yalama.
3600 e aldım gecenlerde 2000 ye zor sattım. Kardesim sadece buyutmek amaclı alacaksanız 2.el cbr125 alacaksınız daha rahat edersiniz. ufak falan bisiklet gibi kalıyor racer ın yanında ama en azından sorun daha az olur. Varya 1 yılda motorun yarı parası kadarda masraf ettim sorunlarından dolayı. bi gosterge 5 ayda geldi. Fabrikada gebzede ha yanlıs anlamayın Kutuplarda falan degil.
Anlayacagınız sorun istiyorsanız buyrunuz ama paranız yetmiyorsa 2 el cbr125 veya cbf 150 alın canınız yanmasın hende 0 aldıgınızdaki gibi bir tarafınıza OTV ve KDV kacmaz benim gibi.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Arkadaşlar, korkuttunuz vallaha :pale: 3000-4000Lira gibi bir paraya bi motor almak istiyorum(Enduro-Cross tercihimdir).Dergikataloglarından baktım ENDURO 200 Modeli iyi gibi duruyor ondan mı alayım, yoksa ZONGSHEN veya ZEALSUN un ürettiği ZS200GY A'mı alayım bilemedim.:silent: Yada hiç riske girmeyip HONDA CBR 125R mi alayım.Alıpta Racing ci mi olayım?:bounce:
Ders mers çalışamadım Siteden çıkmadım yanıt bulayım diye.Vallaha bir yardımcı olun.Tek istediğim sadece dğılmadan gezebileceğim bir motor.:mrgreen:

Bir de eskiden profesyonel bisikletçi olduğum zamanki tecrübelerimden akatarayım:mrgreen::Eskiden bi arkadaştan 2. el bi bisiklet aldım. 150Lira ya 150 de ben masraf ettim usta ile akraba olduk :pr:nerdeyse.Sonra dayanamadım sattım.
Bianchi aldım şimdi (600liraya). 10000km oldu ve hergün geziyorum bana mısın demiyor.Soruyorum size 5000Liradan az bi fiyata (2000-4000 arası ) Bu bisikletin yarısı kadar günenilirliği olan bi Enduro bulamayacak mıyım ben?:silent:

arkadaşım o kadar paran varsa biraz daha koy git güzel bişey al.mesela şuan elimde hyosung un listesi var xrx 125 cross modeli: 4.550 ytl :cat:
 
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
4
Bugün, 01:27 AM

--------------------------------------------------------------------------------


yaa herkes şikayetçi.. ben racer 200 alcaktım ama yazılanları okuyunca üzüldüm :(

arkadasim sen solenenlere bakma. bende de 200 racer var su an 3500 km de ve hic bi sorun yasamadım. bakarsa bag bakmazsan dag olur demısler. dikkatli kullan + motorunla ilgilen, sahip cık, hic bisey olmaz. haa kalkıp sana demiorum ki illa da git al. varsa paran git japon al tavsiyem her zaman japondan yana.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
115
herkese merhaba . bende ybr125 var ama dükkan da servis için kullanmak üzere 1 yıl önce kanuni zebra almıştık. 2 tüp ve 2 su taşıyacak şekilde ağır bir sepet yaptırdık. ve üstünede 90 kiloluk bir elemanımız var. motor hepsini (2 dolu tüp 2 dolu 19 luk damacana ve 90 kiloluk işci) her yere çıkarıyor. kalkışlarda biraz zayıf kalsada motoru çok iyi. tam yük taşımak amacaıyla yapılmış bir motordurt zebra. arka lastikleri ybr ninkinden geniş.

deposu küçük 3 litre kadar sanırım. ama yetiyor. 1 haftada 20 ytl lik mazotla bütün servislerimizi yapıyoruz.

fakat kullanılan malzemesi deposunun kullanılan malzemesi fln sinyal far , ve plastik kasası hiç bişeye benzemiyo. motora bakınca hiç güzel durmuyo.

yük taşımak için ideal motoru çok iyi hatta çok çok iyi ama eğer binmek için alıyosanız almayın. güzzel diil.

motoru aldığımız günden beri birtek eksozu arızalı çıktı garantiden hemen değiştiler . yağı değişti . motoruna tornavida vurulmadı.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
99
Bugün, 01:27 AM
arkadasim sen solenenlere bakma. bende de 200 racer var su an 3500 km de ve hic bi sorun yasamadım. bakarsa bag bakmazsan dag olur demısler. dikkatli kullan + motorunla ilgilen, sahip cık, hic bisey olmaz. haa kalkıp sana demiorum ki illa da git al. varsa paran git japon al tavsiyem her zaman japondan yana.
peki japon markaları hangisi?? ben racer tipinde ve onun gibi ucuz motosiklet bilmiyorum daha..
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
4
ya aslında bu kararı biz kanuni kullanıcıları vermiş sayılır.
benim 2 tane kanuni motorum oldu.deer ve popcorn.ama malın kalitesini bile bile alıyoruz sonrada bin ah cekiyoruz.ben artık takmıyorum nede olsa aldık artık.Hizmetleri ve malın kalitesi berbat.
 
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
60
arkadaşlar bendede 2006 kanuni hussar war şaka gibi gelebilir ama ben çok memnunum parçası bol ve ucuz.şuan 9000deyim ama çok şükür hiç bi sorun çıkarmadı yolda belde bırakmadı beni.şunuda ekleyim 2005 ve öncesi sorunluymuş duyumlarıma göre....zamanında bakım yağ ve iyi kullanmak yeterlii bencee....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
caracal 200

bugun caracal 200 aldım ve ılk 30 km yı doldurdum ne dıyım debrıyaj ve vıtes kolunda sorun vardı motorcu akrabalarım duzelltı saolsun şimdi arka frende sorunum var kampana şişti galıba gıderken ses yapıyo onu da servısde halletcem
yanlız allah nazar deyirmesın ben bugun cok memnun kaldım bayır yukarı 2. viteste azcık gaz actım bır baktımkı60 lara dogru yolculuk var rodajda makıne amaaan deyıp gazı kestım yanlız bi vitese alısamadım onu da acemılıgıme verıyorum kanuninin motoru kötü diyenler bana gore caracal tiger ın duzeltılmıs hali ve servis bile abi scooterda honda dan aprılıa dan sasma eger bole marka olmasın dıosan kanuniden sasma dedı servısım cok ıyı esprılı guleruyuzlu efendı bır ınsan baya muhabbet ettık hıc deılse konusurken yuzume bakıyor bunu hangısı yapıyor kanuni nin en iyi motoru olmaya aday gosterılebılır kullanıcılarıyla konustugum kadarıyla motor işi kocaman bir şans meselesi


 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bende servis ve yedek parçada sorun yaşamıyorum o yüzden kanuniyi seçmiştim.doğru karar vermişim.servisimdeki ustamda harika bi insan söylediğim en ufak ve uğraşlı sorunları bile boşver yada olmaz demiyor yapıyor.
ne diyim bence memnuniyet kullanıcıya ve beklentilerine göre deyişir.bu bence bütün marka ve modeller için geçerli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst