kanuni motosiklet kullanıcılarından memnun olan var mı?

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
259
Sen bazı şanssızlıklar yaşamış olabilirsin.

Ben de Tiger kullanıyorum ama akü haricinde bir problem yaşamadım.

Genelleme yapmasak iyi olur.
ya hocam senin motorun zangır zangır titremiyormu? ne bileyim benim motorda bi problem var sanırım öle diyelim ama su gerçekki çok kötüüü
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Slm . valla bende Kanuni bobcat modeli var çok iyi servis mervis gördüğüm yok periyodik bakım dışında motor şu an 4500 km de...

Bobcat Kanuni'nin en iyi motoru... Tamamen Italyan dizaynı bir motor... Bu yüzden fiyatı da diğer Kanuni modellerinden daha pahalı...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
sakın derim ben abi servisten çıkamıyorum inan ki yedek parçaları çin olduğu için gerçi herşeyi çinde devamlı arıza veriyor yolda kaldım kaç kez bitane tiger kullanıcısı gördüm benzin döküp yakacam diyodu bi tanesini gördüm allah bunların belasını versin diyordu sadece bi kullanıcı olarak üzülmeni istemem mondial için ii diyorlar bi bak ya da honda cbr falan al üzülmeni istemem

Kİm dedi dai sana mondial iyi diye alayı çin malı al birini vur ötekine:) bende MCT 250 kullandım SakKKın derim paranızı vermeyin 6000 km de dağılıodu bnmki zar zor çıkardım elimden sattım kurban kesicektim vallahi:cherry: şu an 301 Seyhan ım var 3.viteste pati çekio motorunu satarsan RT125 Hyosung var bnm hoşuma gitti bi incele istersen tipide hoş Saygılar....neyazdım bea:queen:
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
bende de bi hussar var gördüğüm en beter motorlardan biri heralde.bence kanunilerin tamamına yakını kötü. geçenlerde bi tartışma olmuştu yine caracal kullananlar çok memnunmuş ben de şaşırmıştım hatta bayağı bi tartışmıştık kullanıcıları ile ama alanlar için hayırlı olsun almayanlar düşünmesin derim ben
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
ben memnun deilim ya siz...

Yine bildik hikaye.Kanuni motosiklet kullanıcılarından memnun olan var mı? diye başlık açacaksın; sonra da ben memnun değilim ya siz diyeceksin, sonra da kenara çekilip koroyu dinleyeceksin.
Neyinden memnun olmadığını, hangi modelden şikayetçi olduğunu yazsana arkadaşım.
Ben Elazığ'da Kanuni Tiger kullanıyorum hiç bir şikayetimde yok. Bu paraya göre çok güzel bir motosiklet.Motosikletin daha kalitelisini istiyorsam da varsa param verir Honda BMV vs.vs. alırım.Bu kadar basit.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Kanuni Storm 150 kullanıyorum
Almayın, alanlara engel olun.
Hergün bir yanı buzuluyor.
300 km de egzozu patladı
2700 km deyim kontağı bozuldu
Her 2 haftada bir direksiyon çatalını sıktırıyorum
Fren musuru bozuldu
Her yanından ses geliyor
Ben memnun değilim kısacası
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
Yine bildik hikaye.Kanuni motosiklet kullanıcılarından memnun olan var mı? diye başlık açacaksın; sonra da ben memnun değilim ya siz diyeceksin, sonra da kenara çekilip koroyu dinleyeceksin.
Neyinden memnun olmadığını, hangi modelden şikayetçi olduğunu yazsana arkadaşım.
Ben Elazığ'da Kanuni Tiger kullanıyorum hiç bir şikayetimde yok. Bu paraya göre çok güzel bir motosiklet.Motosikletin daha kalitelisini istiyorsam da varsa param verir Honda BMV vs.vs. alırım.Bu kadar basit.

hocam senin motorun parasına bir sürü honda yamaha modeli var. param olsa honda alırım mazeret değil. bu kanuni denen firma resmen milleti yoluyo. nasıl bunlara para kaptırıyosunuz anlamıyorum. burda bi moped tamircisi var kapısında enaz 15 tane çin malı motor var. 3 bin 5 bin km de hepsi. birtane tiger vardı km sine baktım 3200, motoru bitmiş. yazık günah.
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
hocam senin motorun parasına bir sürü honda yamaha modeli var. param olsa honda alırım mazeret değil. bu kanuni denen firma resmen milleti yoluyo. nasıl bunlara para kaptırıyosunuz anlamıyorum. burda bi moped tamircisi var kapısında enaz 15 tane çin malı motor var. 3 bin 5 bin km de hepsi. birtane tiger vardı km sine baktım 3200, motoru bitmiş. yazık günah.


Ya kim hortlattı bu topiği ?
Tarihine bakmadan ben de balıklama daldım. Sonra ileriki sayfalara baktım ki yorum yazmışım meğer.
Bu biraz da kullanıcı ve şans işi galiba.6000 kilometreye geldim bir sıkıntım yok. (Şeytanın kulağına kurşun:p)
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
7
motor kullanmayı öğrenin

kanuni seyhan 150 c kullanıyorum 2 nci motorum şikayetçi arkadaşlara soruyorum kaç yıldır motora biniyorlar,daha doğrusu motor kullanmayı biliyorlarmı diyarbakırdayım kuryeler dahil hepsi kanuni kullanıyo ayda 20000 km yapan va servis eski bir motorcu motorunda problem yaşayanlar acemiler arkadaş almış motoru rodaj dan haberi yok basıyo amcam eksozu yakıyo pistonu kızartıyo sonrada vibrasyon var diyo 6000 km yol yaptım hiç sorunum yokçok da memnunum
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
eniştemde ve 2 arkadaşımda seyhan 150-c var hepside memnunlar yanlız arkadaşın biri kaza yapmıştı gösterge tablosu komple değişti 300ytl ödedi.bana fazla geldi açıkcası.bende bayaa sürdüm eniştemin seyhanını titreşimi biraz fazla onun haricinde bi problem yok.karayolunda 130 gördüm dahada gitmezdi zaten.ama ybr nin cgl nin yerini tutmaz.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaslar hepimiz kanuniden çok sey bekliyorduk.fakat beklentilerimizi onlar karşılıyamadılar.yani suan uucuz çin malıyla yarışamayıp onlarda çine döndü ve olan oldu.yani ben yıllardır seyhan 250 kullanıyorum.hiç bir sorun yok ve üçüncü yüz bine gelen seyhanlar gördüm.(kurye olduğum için.)fakat hiç bir zaman hyolda kalmadı.hatta bizler seyhanlarla dünyayı bilene gezeriz derdim.sorun kanuni ramzey honda yamaha falan degil.sorun ucuz işçilik le edinilen dayanıksız mazemelerin piyasaya sürülmesi......
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bence tamamen kullanıcıya bağlıda olabilir.benim ilk motorum 3 ay oldu 4000 e geldim ve neredeyse problemsiz.oluşan ufak tefek arızaları ise servise götürüp ücretsiz yaptırıyorum.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kanuninin kendi yaptıı motorlar iiydi
fakat piyasayla rekabet edebilmeki için çine yaptırdıı motorlar pek ii sayılmaz
mesela bobcat, scooter ama çok kaliteli bi üretim
yada deer
nide bunların benzeri scooterları var çin malı
hadise bundan ibaret..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
benim bi arkadaş var en baba çin motorunu kullandı ve sonra kanuni aldı kanunı ara sıra hafif arıza çıkartmasına rağman ben motorumdan çok memlunum diyo eee demek marka alsa ne olcak siz düşünün
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
MZ seyhan 251 etz , 301etz, 125 windy , 200Racer dışında Kanuni nin alınacak malı yok diye düşünüyorum tabi herkesin görüşü farklı bu saydıklarım kaliteili maldır

kanuninin kendi yaptıı motorlar iiydi
fakat piyasayla rekabet edebilmeki için çine yaptırdıı motorlar pek ii sayılmaz
mesela bobcat, scooter ama çok kaliteli bi üretim
yada deer
nide bunların benzeri scooterları var çin malı
hadise bundan ibaret..

GKN arkadaşım haklı bnm üstte yazıklarım o anda aklıma gelenlerdi Çine yaptırdığı aletler harici alınabilir
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
bende memnunum

orta sehpada marş ayağına sürtüyordu ve gıcık bi ses yapıyordu ilk aldığımda servise götürdüm hallettiler.

şuan bi arızası yok çok şükür.

henüz 1000 km yol yaptım.

bence ne kadar ekmek o kadar köfte

2200 ytl ye honda gibi bi performans beklemiyorum açıkcası ....
 
Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
128
Bendede ilk olarak 2 sene önce hussar vardı.Tek kelime berbat.Kazık gibi bişiy ya.Adamı üstünden atıcak.Saçmaladım sadece onu aldıgımda.O paraya ikinci el süper vespalar vardı almadım:( sonra 1 milyara verdim.son olarakta gene kanuni aoldım ama PGO asıl markası.Hatta PGO evolation g-max diye geçiyo.Süper.TAvsiye ederim.Fakat diger arkadaşlarında dedigi gibi çin işte ne beklenir.Sıfır kanuni alacağına bi insan ikinci el honda vespa alsın bin kere iyi.Tabi bu benim fikrim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst