Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım uzun zamandır caracalla yazdıklarınızı takip ediyorum fakat üye olmak bugüne nasipmiş...
Arkadaşlar benim caracalımla bir kaç sorunum var sabahları ilk çalıştırdığımda çok zor çalışıyor yani yapmadığım şey kalmadı servise götürdüm normaldir abii dediler ha bu ara motorum 830 km'de artık servise götürmüyorum biraz tartışma yaşandı bujiyi değiştik yağı değişti karburatör temizlendi daha ne yapalım bilmiyorum onun dışında şamandıradan benzin kaçırıyordu değiştirdik düzeldi bir tek şu geç çalışma olayı var kafamı bozan sizce ne yapmalıyım bana bir yol gösterirseniz sevinirim onun dışında motorumdan gayet memnunum herkese selamlar
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Öncelikle merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım uzun zamandır caracalla yazdıklarınızı takip ediyorum fakat üye olmak bugüne nasipmiş...
Arkadaşlar benim caracalımla bir kaç sorunum var sabahları ilk çalıştırdığımda çok zor çalışıyor yani yapmadığım şey kalmadı servise götürdüm normaldir abii dediler ha bu ara motorum 830 km'de artık servise götürmüyorum biraz tartışma yaşandı bujiyi değiştik yağı değişti karburatör temizlendi daha ne yapalım bilmiyorum onun dışında şamandıradan benzin kaçırıyordu değiştirdik düzeldi bir tek şu geç çalışma olayı var kafamı bozan sizce ne yapmalıyım bana bir yol gösterirseniz sevinirim onun dışında motorumdan gayet memnunum herkese selamlar



dostum oncelıkle aramıza h.g hayırlı uğurlu olsun motorun havalar soguk dostum geç çalışması cok normal bujıı ırıdyum falan mı yaptın
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bende de bu sorun vardı ama sabahları marşa basmadan önce jigle yi köküne kadar çekin, motoru sağa sola yatırın, marşa basın, bu sefer marşa basarak sağa sola yatırın, 3 marşta çalışıyo,sağa sola yatırmak,yağlanmayı kolaylaştırıyomuş, benim motordan bi şikayetim var oda arka fren süper tutuyo ama, olağanüstü ses yapıyo, 2500km oldu, öndeki disk eskidi, bigün ön freni sıkarken sürtülüp gitcem...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
arkadaşlar ben bugün 2500 3000 bakımına soktum 60 ytl verdim motorda suan için sorun yok sadece bir ses var nerden geldiği belli olmayan bir zırıltı onuda biraz daha bekleyelim dedik bakalım ses artıyomu yoksa kesilecekmi.

benim arka fren baya boşalmış köklüyoduk fren tutsun diye bugun usta al bi dene bakalım nasıl olmuş dedii abi frene bi bastım arka taraf nasıl kaydı zor tuttum acayip saglam olmus eee alışmışız köküne kadar basmaya :)

onun haricinde sabahları çalışma olayına gelince
arkadaşlar benim motor da dışarda uzun süre kaldımı çalışması problem oluyo olmuyo dedğil çalışmıyo bas bas almıyooo ama uzu zamandır bodruma sokuyorum düz ayak bi bodrum katımız var binamızda sabahları jigleyi sonuna kadar açıyorum marşa basıyorum tık diye alıyo iki gaz veriyorum jigleyi kapatıyorum bir sigara molasından sonra gazı zçıp gidiyorum ama dışarda kalırsa herkezte oldugu gibi bendede sorun oluyo ama çok soğuk havalarda normal havalar şuan istanbulda problem olmuyo


bu sıkıntıyı en fazla 1 ay daha çekeriz sonrası kolay yaz geliyoo havalar düzeliyoo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok zaten 3 aydır garajda yatıyor motor.. bu dediğim benim eylül ayında yani havalar iyiyken baya uğraştırıyor
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
o zaman seninkinde problem olabilir bujileri falan kontrol ettirseydin
servise danıştın mı pekiii
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inancın olsun servis benden az anlıyor adamlarla tartıştığımı söylemiştim garantiyi felan yaktım zaten o kadar kafam attı yani!! bujiden değil eminim motor daha 830 km'de belki ondan olabilir bilemiyorum havalar düzelsin bakacaz çaresine artık (o'arka fren sesi benimkindede yapıyor hepsinde var anlaşılan)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet arka fren sesine çare yok gibi ama ara ara oluyo idare ediyos yaniii

bitanemi servis var başka servise götür
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim size bir tavsiyem olacak arka fren konusunda benim ybr'de denedik arka balataları çıkarıp yağlayın iyice yedirin balataya yağı sonra silip takın (motor yağı olabilir)daha sonra motora atlayın arkafrene basılı tutarak 5 dakika devam edin ilk başta tutmamazlık ediyor ama sonra düzeliyor tabi hem sesi keser hemde balatayı çabuk yemiyor sakın bana manyakmısın demeyin ben denedim ybr'em şu an 11500km'de daha yarıya bile gelmemiş balata benimkisi sadece bir tavsiye....karakalada uygulayacam aynı yöntemi...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
tümporsan harici yan canta nereden bulabılrıım adamlar 150 ytl dedı yaa o vınnex cantaya neymıs orjınalmıs sahtesı yokmu bunun nerden bulurum
konusma su sekılde
---kanuni caracal 200 yan çanta fiyat ?
--- 150 ytl hmm iyi gunler
--- ama beyfendı 150 ytl yanında montaj aparatlarını da verıyoruz
--- yok vermeseydınız ben ayarlardım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sosis çantayıda veriyormu vermiyorsa çok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
agassı buda çinli şansına kuss

çinli olduğunu bile bile aldık zaten arkadaşım milletin gücü yetmiyor ne yapsın gidipte 15 bin ytl 650 dragstar alacak hali yok...buda idare ediyor bizleri....
(aydınlattığın için saol AGASSI!! o ne demekse)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
iridyum bujiye herkes harika diyor ,bende sis farı alacam 2 tane , bıde yan cantaları halletsek

arkadaşım sis farlarını ben de düşünüyom taktırınca sana da saöylerim önce sen taktırırsan bana söylersen sewinirim

evet arka fren sesine çare yok gibi ama ara ara oluyo idare ediyos yaniii

bitanemi servis var başka servise götür

arkadaşım benim arka balatadanda ses geliyodu hemde belediye otobüsleri halt etmiş servise götürdüm amcam firenle ilgili bütün vidaları (motorun altında bile var) sıktı ses kalmadı
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
13
Kanuni Caracal 200cc & Zealsun ZS 150-19

Arkadaşlar Başlıkta Belirttiğim 2 motor arasında kaldım ikiside birbirinden gösterişli ve güzel sizce hangisi?:pale::pale::pale:
 
Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
13
yanlış yere yazdın galiba

Reis valla yeniyim kusura bakma caracal almak istiyorum ama bazı güçler beni Zealsun ZS 150-19 zorluyor bilmiyorum bir yardımcı olun

Bu aada arkadaşlar kafama brşey takıldı yanlış anlamayın zaten bütün motorlara açılan sayfalarda bu var her motorun sahibi açılan sayfada motora lafsöyletmiyor övüyor övüyor yere göğe sığdıramıyor laf söyleyene kızıyor.
genelde bu söylediğim mondialin sayfalarında oluyor neyse sonuç olarak sormak istediğim şu bu öven kişiler daha sonra mtoru şu arızayı yaı şu şekilde yapım bu arızayı yapı bu şekilde yaptım diye yazılar yazp insanlara fikir veriyor bence arkadaşlar aynı sorun bir kaç kişide yaşanmışsa bunu bir eksi olarak söylemeliyiz. Caracal için bu sitede çok güzel şeyler söleniyor kullananlar bize bunun eksilerinden de biraz bahsederler mi acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Reis valla yeniyim kusura bakma caracal almak istiyorum ama bazı güçler beni Zealsun ZS 150-19 zorluyor bilmiyorum bir yardımcı olun

Bu aada arkadaşlar kafama brşey takıldı yanlış anlamayın zaten bütün motorlara açılan sayfalarda bu var her motorun sahibi açılan sayfada motora lafsöyletmiyor övüyor övüyor yere göğe sığdıramıyor laf söyleyene kızıyor.
genelde bu söylediğim mondialin sayfalarında oluyor neyse sonuç olarak sormak istediğim şu bu öven kişiler daha sonra mtoru şu arızayı yaı şu şekilde yapım bu arızayı yapı bu şekilde yaptım diye yazılar yazp insanlara fikir veriyor bence arkadaşlar aynı sorun bir kaç kişide yaşanmışsa bunu bir eksi olarak söylemeliyiz. Caracal için bu sitede çok güzel şeyler söleniyor kullananlar bize bunun eksilerinden de biraz bahsederler mi acaba?




caracal çin degıl bırader türk malı tuzla da üretiliyor çin malı benim eziyetime dayanmaz

2. si ise canavar gıbı motor bu paraya bu çok bile dostum kımse yogurdum kara demez ama caracal yogurdu harbıden beyaz ben 250 lık cıft sılındır macit le çok kapıstım valla kafa kafaya gıttım guclu motor

arkadaşım sis farlarını ben de düşünüyom taktırınca sana da saöylerim önce sen taktırırsan bana söylersen sewinirim



arkadaşım benim arka balatadanda ses geliyodu hemde belediye otobüsleri halt etmiş servise götürdüm amcam firenle ilgili bütün vidaları (motorun altında bile var) sıktı ses kalmadı




aga bayıldım benzetmeye harbiden oyle bunları dısk fren yapan cok ıcıne pıslık kacıyor ondan o ses

benim size bir tavsiyem olacak arka fren konusunda benim ybr'de denedik arka balataları çıkarıp yağlayın iyice yedirin balataya yağı sonra silip takın (motor yağı olabilir)daha sonra motora atlayın arkafrene basılı tutarak 5 dakika devam edin ilk başta tutmamazlık ediyor ama sonra düzeliyor tabi hem sesi keser hemde balatayı çabuk yemiyor sakın bana manyakmısın demeyin ben denedim ybr'em şu an 11500km'de daha yarıya bile gelmemiş balata benimkisi sadece bir tavsiye....karakalada uygulayacam aynı yöntemi...

actıktan sonra kapatamamak da var herkesın elı anahtar tutmaz

yanlış yere yazdın galiba

adamım idare et daha arkadas yenı yolu tarıf edıver

caracal la ılgılı cogu bılgıyı burada bulabılırsın dostum
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaslar bazı arkadaslarımda arka balatadan ses gelıyor,bu sorunla ılk zamanlar bende yasadım.arka balatayı sukup hafıf zımpara yapın.cok sert balata kullanmıslar oyuzden ses yapıyo.ben ses ten dolayı fren yapmaya cekınıyordum.siz anlayın artık.ama sımdı en ufak bır ses daha yok.serviste yaptırdım.sizde servısınıze danısın..
su sabahları calısmama olayına tekrar yazıyorum.ıyı bır karburatör ayarından sonraortadan kalkıyor.ama hava kış.hergun calıstırmadıgımız ıcınde motorsıkletlerın hemen calısmamasıda anormal degıl.ben haftada bırkere kesın calıstırıyorum.sizede tavsıyem olsun en aaz haftada bır calıstırın.aku sarj etsın

hee bu arada herkes sesıme kulak versın yazın butun caracal cılar toplanalım bir gezı yapalım.hem tanısmız oluruz.daha erken ama sımdıden söyleyeyım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst