- Katılım
- 6 Haz 2005
- Mesajlar
- 526
ohhh beee sonunda caracal cı arkadaslarımızın sesı cıkmaya basladı,su calısmama konusunda ıyı bır karburatör ayarı yaptırınca sorun halloluyor..bujıyı ıyı bır marka ıle degıstırme ile fayda war haklısınız..ben CHAMPION marka almsıtım,yaklasık 2 ay önce,ama daha takmak nasıp olmdı.benı alma sebebım uzun yola gıdıyoz tedbir amaclı
yol yapmayı cok özeldım.yaz gelsede yollara dökulsek
benım makıne 2.650 km de yatıyor,lastık patlaması dısında benı yolda bırakmadı saolsun
yakıt konusundada 90 km hızı gecmeyınce adeta benzını kokluyor
yol yapmayı cok özeldım.yaz gelsede yollara dökulsek
benım makıne 2.650 km de yatıyor,lastık patlaması dısında benı yolda bırakmadı saolsun
yakıt konusundada 90 km hızı gecmeyınce adeta benzını kokluyor