Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
ohhh beee sonunda caracal cı arkadaslarımızın sesı cıkmaya basladı,su calısmama konusunda ıyı bır karburatör ayarı yaptırınca sorun halloluyor..bujıyı ıyı bır marka ıle degıstırme ile fayda war haklısınız..ben CHAMPION marka almsıtım,yaklasık 2 ay önce,ama daha takmak nasıp olmdı.benı alma sebebım uzun yola gıdıyoz tedbir amaclı
yol yapmayı cok özeldım.yaz gelsede yollara dökulsek:D
benım makıne 2.650 km de yatıyor,lastık patlaması dısında benı yolda bırakmadı saolsun
yakıt konusundada 90 km hızı gecmeyınce adeta benzını kokluyor
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar bilmeyenler vardır belki;vurdurmayı 2. viteste yapıyoruz haberiniz olsun yoksa işiniz zor,bu da ek bilgi olsun..saygılar.
bu arada sizin dişliler kaçlıktır bilmem ama bizde yani tigerda 13 lük varken aynı sorun vardı hemen 5. vites...ama 13lük dişli yerine 15lik dişliyi taktırdınmı mesele halloldu demektir.bi sorun ustalarınıza belki sizinkilere de takılır.

en kral 3 abı 3. vites allahtan ayak marsı var
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tiger da ayak marşı yok biliyorsunuz dimi :) çalışana kadar bayırı inip çıkacan yani.makina ağır olunca elle ittiripte çalıştıramazsında.neyse allah cümlemizi bu ve benzeri durumlardan korusun.
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
kıs geldı bugun yılın ılk karınıda görduk sakaryada,ben motora bınmesemde her pazar calıstırıyorum.15 dk kadar calıstırıp akuyu sarj edıyorum..hem akunun ömru uzmaıs olur,makınede pas tutmaz:D
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

arkadaşlar, vites değiştirme sırasında gelen, yüksek ses ve sarsıntı hakkında bilgisi olan yok mu?
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arasıra bana da oluyor,ama bendekinin normal olduğunu söyledi usta.sendekide aynı ise tasalanma.yani ani bir dişli oturması gibi ses verip motoru birden sarsıp geçiyor ve motorun gidişine hiçbir etki etmiyorsa meselen yok demektir kardeş.normal meselelerdenyani.ama git genede ustana sor derim.onca para verdik dimi kıymetini bilmek lazım.saygılar.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet aynı ses sorununu bende yaşadım ama bende öyle tahmin ettim sorun olmaz diye demekki gerçekten sorun değilmiş bende motoru bugün garaja koydum artık kar yağışı başşladı istanbulda
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
evet aynı ses sorununu bende yaşadım ama bende öyle tahmin ettim sorun olmaz diye demekki gerçekten sorun değilmiş bende motoru bugün garaja koydum artık kar yağışı başşladı istanbulda

aynen benım kı de garajda valla arastırdım erdınc egsoz olayını egsozcular ugrasmam dedıben kendım acacam bırısı yapmıs alt delıkten cok uzun bır cubuk salıp delmıs tigerda harıka bır ses vardı
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

teşekkürler arkadaşlar, benim caracal 2250km oldu taş gibi.:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cevaplarınız için teşekkürler arkadşlar,

bu motorun uzunları sanki yeterince uzun değil gibi, sizin cıhazların uzun farlarından memnun musunuz?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
cevaplarınız için teşekkürler arkadşlar,

bu motorun uzunları sanki yeterince uzun değil gibi, sizin cıhazların uzun farlarından memnun musunuz?

far ayarı fabrikasyondaysa azcık kaldır benimde uzunlar kısa gibiydi şimdi süper oldu 3. kattakilerin filimini izliyorum :cherry::queen::queen:

bugun egsozun ıcıne baktım çok enteresan bir susturucu çıkışı var yazın açtırcam onu egsozlar garanti dışı galiba mezit 5 den eskişehire kadar 115 le geldim egsozun üst kısmı yumuşamış hafif şişkinlik yapmış tabi bursadan geliyordum mezit 5 de sıkıntı geldi topppuk esk e 115 ılen yaw okadar bastım devır 8500 den dusmedı km ye kış havasıyla 110-115 bın yaktırmısım lubimaya nın dediği gibi 90 la git kokluyor
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
saol arkadaşım.
da bu ufak motorların farından daha sönük gibi, kaldırmak çözüm olabilrde, ampulleri değiştirsem?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
saol arkadaşım.
da bu ufak motorların farından daha sönük gibi, kaldırmak çözüm olabilrde, ampulleri değiştirsem?

bir kaldırıp dene benim de oleydi kaldırdım süper gosterıyor şimdi lamba patlayana kadar degıstırme hele sakın ola kı cıvalı ampul alma akım cok cekıyor aküye ve dinamoya zarar ,,,kaldır dene olmadımı servıse danış senın makınenın nasıl durumlar acık mı egsoz falan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst