Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
longwaydostum tam dedıgım gıbı yapmısın,nasıl sesı begendın mı



sesi beğendim valla lubimaya sağolasın kardeş ama biraz daha büyütebilirim delikleri...
biraz daha artabilir ses o zaman tam olcak gibi:) ben birde ön dişliye taktım kafayı..orjinali 13,ben 15 yaptırcam..vites araları aşırı kısa bence..birde parçayı bulabilsemm:( olmadı yaptırcam..
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
sesi beğendim valla lubimaya sağolasın kardeş ama biraz daha büyütebilirim delikleri...
biraz daha artabilir ses o zaman tam olcak gibi:) ben birde ön dişliye taktım kafayı..orjinali 13,ben 15 yaptırcam..vites araları aşırı kısa bence..birde parçayı bulabilsemm:( olmadı yaptırcam..

dişlı olayına ben gırmeyı dusunmuyorum kardesım,neden dersen her makınenın fabrıka cıkısı standartı war motor aksamında fazla oynamak bence ıyı degıl,sorun cıkarabılır,sanada tavsıyem bırak öyle kalsın.10 km hızın artcak dıye rıske hıc geerek yok
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
yok hocam benim derdim süratle ilgili değil..bizim burda ben genelde çevre yolunu kullanıorum,o yüzdende 90la filan giderken motorun devrini azaltmak daha konforlu yolculuk etmek benim amacım..ivmelenmesi biraz azalır ama daha düşük devirlerde seyir ederim diye düşündüğümden..
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
yok hocam benim derdim süratle ilgili değil..bizim burda ben genelde çevre yolunu kullanıorum,o yüzdende 90la filan giderken motorun devrini azaltmak daha konforlu yolculuk etmek benim amacım..ivmelenmesi biraz azalır ama daha düşük devirlerde seyir ederim diye düşündüğümden..

anladım dostum ama yınede servıse danısmadan yapma bence
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
34
arkadaşlar arada gelebiliyorum ancak foruma motosikletim 5000 km yi devirdi bir sorunu yok ancak 4000 devire geldiğinde önden bir zırıldama sesi duyuyorum 5000 devire yaklaşırken kesiliyor ona bi anlam veremedim ve sesin tam olarak nerden geldiğini bulamadım bir de fotoğraflardan görürsünüz zaten ön korumalıkta paslanma sorunum var onunda sebebi nikelaj ın soyulması başka da bir sorunum yok 2 tane de fotoğraf gönderiyorum size hepinize kazasız belasız sürüşler ve bayramınız kutlu olsun :)


 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
kardesım öndekı o dedıgın zırıltı,fardan gelmesın,ıyıce dınle,benımkınden gelıyodu,biraz bantla bazı yerlerıne takvıye yaptım,kesıldı

lubimaya kardeş susturucuları delince yakıt arttımı

dostum ınan daha okadar deneyemedım,malum hava ıyıce sogudu,bu sorunun yanıtını ancak gelecek aylarda verebılırım??ama zannetmıyorum yakıtın artcagını
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
kardesım öndekı o dedıgın zırıltı,fardan gelmesın,ıyıce dınle,benımkınden gelıyodu,biraz bantla bazı yerlerıne takvıye yaptım,kesıldı



dostum ınan daha okadar deneyemedım,malum hava ıyıce sogudu,bu sorunun yanıtını ancak gelecek aylarda verebılırım??ama zannetmıyorum yakıtın artcagını

ulem denedım olmadı delıkten ıcerı demır salıp vuracam susturucuya cok super ses gelıyo yaa bnm kusenın motora yaptık:queen::queen:



su kanuni ve caracal yazılarını nasıl soktunuz ben beceremedım de ayar oldum yaa
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
ulem denedım olmadı delıkten ıcerı demır salıp vuracam susturucuya cok super ses gelıyo yaa bnm kusenın motora yaptık:queen::queen:



su kanuni ve caracal yazılarını nasıl soktunuz ben beceremedım de ayar oldum yaa

krom kapaklardakı caracal yazılarını sökmek cok basit.tırnagınla kaldır cıkıyo,ama depodakını ben sökmedım,kalsın markası ne oldugu bellı olsun,mal neyse o,
eksozlara gelınce kapakları cıkardıktan sonra buyuk delıkler ac ses o biçim
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
krom kapaklardakı caracal yazılarını sökmek cok basit.tırnagınla kaldır cıkıyo,ama depodakını ben sökmedım,kalsın markası ne oldugu bellı olsun,mal neyse o,
eksozlara gelınce kapakları cıkardıktan sonra buyuk delıkler ac ses o biçim

o deliğin sustucu tahlıyesının deliğinin cevresıne 10 tane delık acacam servıse sordum sakıncası cok bıraz yakıt artar dedı bıde egsozlar garantı dısı kalıyormus o kadar getır yapalım dedı dusunuyorum 5000 km yag degısımınde yaptıracam galıba
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o deliğin sustucu tahlıyesının deliğinin cevresıne 10 tane delık acacam servıse sordum sakıncası cok bıraz yakıt artar dedı bıde egsozlar garantı dısı kalıyormus o kadar getır yapalım dedı dusunuyorum 5000 km yag degısımınde yaptıracam galıba

servise bide sorsana yakıtla ne alakası var diye ? bakalım ne cevap verecek :wiinkk: emin ol artar artar ordan burdan artar diyecektir.:mrgreen: ama kesin bişe diyemez.ağızdan dolma lafla konuşuyor çoğu çünkü. arkadaşlar biz otolara motor modifikasyonla uğraşıyoruz yurt dışında.ve 2 yıllık tecrübemle şunu söyleyebilirim turbo araçlarda komple iptal edilen susturucular kesinlikle yakıt artışına neden oluyor hatta bunun nedeni de turbonun ilk önce eksoza gidecek gazla takviyelenmesi, beslenmesidir.ama bu bizimkiler için geçerli değil unutmayalım.ben yapalı yaklaşık 2 ay oldu üzerine nerden baksan 1000km yaptım hep uzun yol giderim ama hiç fark görmedim. ama gel görki eksozların garanti kapsamından çıkacaktır çünkü zaten onlarda çıkarmak için canatıyorlar.saygılar.
 
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
37
sonua bir adım kala:D

sabır sabır nereye kadar. kış acemilik falan filan derken sonunda caracal200 motoruma son 24 saat kala 24 saat sonra kavuşuyorum arkadaşlar motoruma :D:D:D
 
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
37
saolasın dostum 3,750 anahtar teslim fiyatı pazarlık olayını yarın motoru almaya gidince yapıcam herhangi bi kış indirimi falan demediler ama 3,500 anahtar teslim fiyat olur dediler. 3,200 de kaparım motoru biraz nakit biraz kredi bağlamaya çalışcaz bakalım.
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
motorun hayırlı uğurlu olsun şimdiden..:wiinkk:
allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
servise bide sorsana yakıtla ne alakası var diye ? bakalım ne cevap verecek :wiinkk: emin ol artar artar ordan burdan artar diyecektir.:mrgreen: ama kesin bişe diyemez.ağızdan dolma lafla konuşuyor çoğu çünkü. arkadaşlar biz otolara motor modifikasyonla uğraşıyoruz yurt dışında.ve 2 yıllık tecrübemle şunu söyleyebilirim turbo araçlarda komple iptal edilen susturucular kesinlikle yakıt artışına neden oluyor hatta bunun nedeni de turbonun ilk önce eksoza gidecek gazla takviyelenmesi, beslenmesidir.ama bu bizimkiler için geçerli değil unutmayalım.ben yapalı yaklaşık 2 ay oldu üzerine nerden baksan 1000km yaptım hep uzun yol giderim ama hiç fark görmedim. ama gel görki eksozların garanti kapsamından çıkacaktır çünkü zaten onlarda çıkarmak için canatıyorlar.saygılar.

aynen arkadasım bunu sanayici bir abimde dedi olum senin motorunda turbomu var ne alaka dedi acacam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst