- Katılım
- 6 Haz 2005
- Mesajlar
- 526
longwaydostum tam dedıgım gıbı yapmısın,nasıl sesı begendın mı
longwaydostum tam dedıgım gıbı yapmısın,nasıl sesı begendın mı
sesi beğendim valla lubimaya sağolasın kardeş ama biraz daha büyütebilirim delikleri...
biraz daha artabilir ses o zaman tam olcak gibiben birde ön dişliye taktım kafayı..orjinali 13,ben 15 yaptırcam..vites araları aşırı kısa bence..birde parçayı bulabilsemm
olmadı yaptırcam..
yok hocam benim derdim süratle ilgili değil..bizim burda ben genelde çevre yolunu kullanıorum,o yüzdende 90la filan giderken motorun devrini azaltmak daha konforlu yolculuk etmek benim amacım..ivmelenmesi biraz azalır ama daha düşük devirlerde seyir ederim diye düşündüğümden..
bütün caracal cıların bayramı mubarek olsun


lubimaya kardeş susturucuları delince yakıt arttımı
kardesım öndekı o dedıgın zırıltı,fardan gelmesın,ıyıce dınle,benımkınden gelıyodu,biraz bantla bazı yerlerıne takvıye yaptım,kesıldı
dostum ınan daha okadar deneyemedım,malum hava ıyıce sogudu,bu sorunun yanıtını ancak gelecek aylarda verebılırım??ama zannetmıyorum yakıtın artcagını
ulem denedım olmadı delıkten ıcerı demır salıp vuracam susturucuya cok super ses gelıyo yaa bnm kusenın motora yaptık:queen::queen:
su kanuni ve caracal yazılarını nasıl soktunuz ben beceremedım de ayar oldum yaa
krom kapaklardakı caracal yazılarını sökmek cok basit.tırnagınla kaldır cıkıyo,ama depodakını ben sökmedım,kalsın markası ne oldugu bellı olsun,mal neyse o,
eksozlara gelınce kapakları cıkardıktan sonra buyuk delıkler ac ses o biçim
o deliğin sustucu tahlıyesının deliğinin cevresıne 10 tane delık acacam servıse sordum sakıncası cok bıraz yakıt artar dedı bıde egsozlar garantı dısı kalıyormus o kadar getır yapalım dedı dusunuyorum 5000 km yag degısımınde yaptıracam galıba
sabır sabır nereye kadar. kış acemilik falan filan derken sonunda caracal200 motoruma son 24 saat kala 24 saat sonra kavuşuyorum arkadaşlar motoruma![]()
servise bide sorsana yakıtla ne alakası var diye ? bakalım ne cevap verecek :wiinkk: emin ol artar artar ordan burdan artar diyecektir.:mrgreen: ama kesin bişe diyemez.ağızdan dolma lafla konuşuyor çoğu çünkü. arkadaşlar biz otolara motor modifikasyonla uğraşıyoruz yurt dışında.ve 2 yıllık tecrübemle şunu söyleyebilirim turbo araçlarda komple iptal edilen susturucular kesinlikle yakıt artışına neden oluyor hatta bunun nedeni de turbonun ilk önce eksoza gidecek gazla takviyelenmesi, beslenmesidir.ama bu bizimkiler için geçerli değil unutmayalım.ben yapalı yaklaşık 2 ay oldu üzerine nerden baksan 1000km yaptım hep uzun yol giderim ama hiç fark görmedim. ama gel görki eksozların garanti kapsamından çıkacaktır çünkü zaten onlarda çıkarmak için canatıyorlar.saygılar.