Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 18 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım uzun zamandır caracalla yazdıklarınızı takip ediyorum fakat üye olmak bugüne nasipmiş...
Arkadaşlar benim caracalımla bir kaç sorunum var sabahları ilk çalıştırdığımda çok zor çalışıyor yani yapmadığım şey kalmadı servise götürdüm normaldir abii dediler ha bu ara motorum 830 km'de artık servise götürmüyorum biraz tartışma yaşandı bujiyi değiştik yağı değişti karburatör temizlendi daha ne yapalım bilmiyorum onun dışında şamandıradan benzin kaçırıyordu değiştirdik düzeldi bir tek şu geç çalışma olayı var kafamı bozan sizce ne yapmalıyım bana bir yol gösterirseniz sevinirim onun dışında motorumdan gayet memnunum herkese selamlar
Arkadaşlar benim caracalımla bir kaç sorunum var sabahları ilk çalıştırdığımda çok zor çalışıyor yani yapmadığım şey kalmadı servise götürdüm normaldir abii dediler ha bu ara motorum 830 km'de artık servise götürmüyorum biraz tartışma yaşandı bujiyi değiştik yağı değişti karburatör temizlendi daha ne yapalım bilmiyorum onun dışında şamandıradan benzin kaçırıyordu değiştirdik düzeldi bir tek şu geç çalışma olayı var kafamı bozan sizce ne yapmalıyım bana bir yol gösterirseniz sevinirim onun dışında motorumdan gayet memnunum herkese selamlar