Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
13
mterayes26 kanka emin misin bunun türk malı olduğundan tamam tuzlada montajın yapıyor olabilirler. ama bu türk malı olduğu anlamına gelmez.Bildiğim kadarıyla motoru komple çinden buraya getirmek maliyetli ve vergisi yüksek bir iş onun için parça halinde geliyor ve burada montajı yapılıyor.Benim çok iyi bilgisayar toplamam benim bilgiasayar üretiyorum anlamına gelmez:wiinkk:
sizde bilirsiniz ki toplama bilgisayar her zaman ucuzdur hatta marka olanlardan daha iyisini toplayabilirsin ama her bir parçanın garantisi ayrıdır. ben topladığım bilgisayarı satsam desem birşey olursa gelin garantisi benim desem size ne kadar yardımcı olabilirim. neyse nerden nereye geldik demem o ki kanuni çin malı türk malı diye halt yemiş.(mterayes26 kanka sen hariç ) İnsanları kandırmayalım yakında tofaş reno hondaya kadar tük malı denmeye başlanacak
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
Reis valla yeniyim kusura bakma caracal almak istiyorum ama bazı güçler beni Zealsun ZS 150-19 zorluyor bilmiyorum bir yardımcı olun

Bu aada arkadaşlar kafama brşey takıldı yanlış anlamayın zaten bütün motorlara açılan sayfalarda bu var her motorun sahibi açılan sayfada motora lafsöyletmiyor övüyor övüyor yere göğe sığdıramıyor laf söyleyene kızıyor.
genelde bu söylediğim mondialin sayfalarında oluyor neyse sonuç olarak sormak istediğim şu bu öven kişiler daha sonra mtoru şu arızayı yaı şu şekilde yapım bu arızayı yapı bu şekilde yaptım diye yazılar yazp insanlara fikir veriyor bence arkadaşlar aynı sorun bir kaç kişide yaşanmışsa bunu bir eksi olarak söylemeliyiz. Caracal için bu sitede çok güzel şeyler söleniyor kullananlar bize bunun eksilerinden de biraz bahsederler mi acaba?

arkadaşım zealsun a da baktım görünüş olarak güzel bi görünümü var ama kullanmadım bir çok aksesuarlarınıda veriyolar ama zealsun 150 cc caracal 200 cc yalan yok para olsa daha büyük motor alırım bunada şükür begenmedigim yanlarını sorarsan benzin görtergesi sadece bi ışık azaldıgında yanıyoo ama yeterli bi de ben viteste zorluk çekiyorum karar tabiki senin tüm bu kriterler ve fiyata göre sen karar verecen
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
arkadaşlar bu arada motorum kazalıydı yeni aldım ön taraf baya deyişmiş örnegin gidon biraz alçalıp genişlemiş ayna lar yuvarlaktı şimdi yatık dikdörtgen olmuş bu arada ustaya sis farlarını sordum şarzı biraz zorlar dedi yançantayada deri gibi olanları tavsiye etti heybe gibi olanları

arkadaşlar toplanma olayına ben varım ortak noktada toplanır bir kaç bin km gezeriz
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
13
ben önümüzdeki ayın içinde caracal alacam bu kesin kesin olmayan 2. el yada sıfır konusu neyse benim belirtmek istediğim ne kadar para o kdar köftedir hayatta yani arkadaşlar bazı şeyler tamam türküz de bu kadar abartmayalım 1 e 10 katmayalım katmayalım ki bu sizlerin kullandığınız motorları alacak arkadaşlar motordan motorun kapasitesinden fazla şey beklemesin insanlar ne zorluklarla alıyor onları ve sonunda hayal kırıklı kötü olur yani. neyse onu anlatın sonuç olarak bu -leri bilerik motoru alırsa hiç olmazsa eksilerine sahip çıkar olsun be falan olur
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaslar bazı arkadaslarımda arka balatadan ses gelıyor,bu sorunla ılk zamanlar bende yasadım.arka balatayı sukup hafıf zımpara yapın.cok sert balata kullanmıslar oyuzden ses yapıyo.ben ses ten dolayı fren yapmaya cekınıyordum.siz anlayın artık.ama sımdı en ufak bır ses daha yok.serviste yaptırdım.sizde servısınıze danısın..
su sabahları calısmama olayına tekrar yazıyorum.ıyı bır karburatör ayarından sonraortadan kalkıyor.ama hava kış.hergun calıstırmadıgımız ıcınde motorsıkletlerın hemen calısmamasıda anormal degıl.ben haftada bırkere kesın calıstırıyorum.sizede tavsıyem olsun en aaz haftada bır calıstırın.aku sarj etsın

hee bu arada herkes sesıme kulak versın yazın butun caracal cılar toplanalım bir gezı yapalım.hem tanısmız oluruz.daha erken ama sımdıden söyleyeyım

valla dostum akümüz çok dandik bana oyle gelıyor

buluşma olayı ise anya da olan var konya da olan var cok zor olur
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
banada öle geliyo izmirenmi gidim uşagamı eskişehiremi :) motor güsel kötü diyenin aklını alırım :)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
walla conconlar benim öle bir derdim yok herşeyiyle mükemmel şu avatara baksana ya sanki şaha kalkacak gibi hangi chopper da var bu görüntü ben göremedim harley hariç tabi :) bence kanuniye taşekkür etmek lazım bu modeli bize sunduğu için

çin malıymış falan filan biri bana sölesin piyasadaki motorların hangi biri çin malı değilki yada çinden sakınan gidip başka bişi alsın konuşmasın benim motorumu :)

motora bak oda sana baksın ben bakıyom hergün biniyom oda bana bakıyo

ooooo kadarrrrrrr :) :queen::queen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
walla conconlar benim öle bir derdim yok herşeyiyle mükemmel şu avatara baksana ya sanki şaha kalkacak gibi hangi chopper da var bu görüntü ben göremedim harley hariç tabi :) bence kanuniye taşekkür etmek lazım bu modeli bize sunduğu için

çin malıymış falan filan biri bana sölesin piyasadaki motorların hangi biri çin malı değilki yada çinden sakınan gidip başka bişi alsın konuşmasın benim motorumu :)

motora bak oda sana baksın ben bakıyom hergün biniyom oda bana bakıyo

ooooo kadarrrrrrr :) :queen::queen:


aynen oyle motorda harley durusu var dostum tiger lılar kıskanıyor benı burda keske bekleyıp bundan alsaydık dıye ama ıyıkı beklememısler yoksa eskısehırın gezen tek caracal cısı olmazdım


çin malı dıyene bende cın malıyım dıyorum susuyorlar hah
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
allll işte ne mutlu sana ist mt olarak buluşuruz motoru gören hayran kalıyoooo daha ne olsunn

he bu arada bu caraacal topigini hep en başlarda görmek en büyük arzum yazın arkadaşlar yazın boş kalmasın buralar :) siteye girdimmi en başta bu topigi görelim hep :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
mterayes26 kanka emin misin bunun türk malı olduğundan tamam tuzlada montajın yapıyor olabilirler. ama bu türk malı olduğu anlamına gelmez.Bildiğim kadarıyla motoru komple çinden buraya getirmek maliyetli ve vergisi yüksek bir iş onun için parça halinde geliyor ve burada montajı yapılıyor.Benim çok iyi bilgisayar toplamam benim bilgiasayar üretiyorum anlamına gelmez:wiinkk:
sizde bilirsiniz ki toplama bilgisayar her zaman ucuzdur hatta marka olanlardan daha iyisini toplayabilirsin ama her bir parçanın garantisi ayrıdır. ben topladığım bilgisayarı satsam desem birşey olursa gelin garantisi benim desem size ne kadar yardımcı olabilirim. neyse nerden nereye geldik demem o ki kanuni çin malı türk malı diye halt yemiş.(mterayes26 kanka sen hariç ) İnsanları kandırmayalım yakında tofaş reno hondaya kadar tük malı denmeye başlanacak



valla aga çin malıysa eger bizim arkadas caracalla yazın kaza yaptı baska sehırden burada uyelıgı yok parcaları ıcın fabrıka o parcadan elımızde mevcut degıl uretımını beklemenız gerekıyor denıldı pekı uretımı çinde olan urun nasıl 15 gun elımıze gecer çin den uretılıp gelmesı 1 ayı gecer

İSTER ÇİN İSTER JAPON İSTER TÜRK OLSUN ben motorumu cok sevıyorum

allll işte ne mutlu sana ist mt olarak buluşuruz motoru gören hayran kalıyoooo daha ne olsunn

he bu arada bu caraacal topigini hep en başlarda görmek en büyük arzum yazın arkadaşlar yazın boş kalmasın buralar :) siteye girdimmi en başta bu topigi görelim hep :)

sonuna kadar katılıyorum en tepede bızım gurup cıksın
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
13
ya yine başladınız sorunlardan ses geliyor şöle oluyor böle oluyor korkmaya başladım valla

reis stoklarda vardır herhalde sırt bırt pırt :) çine sipariş verilmez yoksa nakliye masrafından kalkamazsın her parça için ayrı sipariş ver :D
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
abicim yok bişi yokk anla artıkkkk :)
bu motorun üstüne motor yok he arabalarda var oo ayrıııı :)
bak sen gel al bu motoruuu cidden çok dua edicen bana :)
ben şu paramı bi alim şirketten bak sen bu motoru ikinci el olarak benden almak için yalvarcan ama ben vermiycem :)
parayı alınca bie şekil olcakki motor ahhhhh çekicek herkesss patentini bile alıcam modofiyenin :queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
abicim yok bişi yokk anla artıkkkk :)
bu motorun üstüne motor yok he arabalarda var oo ayrıııı :)
bak sen gel al bu motoruuu cidden çok dua edicen bana :)
ben şu paramı bi alim şirketten bak sen bu motoru ikinci el olarak benden almak için yalvarcan ama ben vermiycem :)
parayı alınca bie şekil olcakki motor ahhhhh çekicek herkesss patentini bile alıcam modofiyenin :queen::queen::queen:

Erdinç ticaretmi yapıyorsun burda bakem :p:) Perakende satış varsa cbf forumundan alıp geliyprum eelemanları :):queen::rendeer:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
valla ben memnunum şimdi çalıştırdım saat gıbı calısıyor masallah ıyıce arastır ondan sonra kararını verırsın ben 50 km boyunca 120 nın altına dusmedım valla banamısını demedı ve 90 la gıt harbıden lubımayanın dedıgı gıbı kokluyor
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
yaza bı eskısehır turu yapayım dıyorum:p
bu arada akulerımız sulu akü,yanı bakım yapılan akulerden,problem yasayan bı akucuye göstersin
bu arada ben makınenı satmaktan vazgectım ılanı bıle kaldırdım.satıp hyosung alacaktım.hyosung zaten benım kullnadıgım makıne bındıgım makıneye tekrar bınmeyım dedım..600 cc almaya karar verdım.o ıste suan yas malum bütce kaldırmıyor.okulda son sınıftayım,bitince askere gıdecem hemen,sımdı borca hıc gırmeyeyım caracalımla mutlu mesut yasayım:D
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet bende bir aralar hysoung almayı düşünüyodum 250gtr olanından ama düşündümki o kadar kasmaya gerek yok uzu yol yaparsan eger gerek li o makinlar biz şehir içinde zaten 120 kmh ile kaç km gidebilirsinki ya yol biter ya trafik olur durursun :) o yüzden bu motoru begenmeyen kaybolsun :)
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
evet bende bir aralar hysoung almayı düşünüyodum 250gtr olanından ama düşündümki o kadar kasmaya gerek yok uzu yol yaparsan eger gerek li o makinlar biz şehir içinde zaten 120 kmh ile kaç km gidebilirsinki ya yol biter ya trafik olur durursun :) o yüzden bu motoru begenmeyen kaybolsun :)

karıızması yeter yawww:rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
yanlız bizim avatarlarda aynı gibim he :) allahtan kasklar üstündede ayırıyo resimlerii

ya bu arada merak ettim senin direksiyon daha dik duruyooo :) senmi yaptın yoksa sana ölemi verdiler
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst