- Katılım
- 20 Ocak 2008
- Mesajlar
- 13
mterayes26 kanka emin misin bunun türk malı olduğundan tamam tuzlada montajın yapıyor olabilirler. ama bu türk malı olduğu anlamına gelmez.Bildiğim kadarıyla motoru komple çinden buraya getirmek maliyetli ve vergisi yüksek bir iş onun için parça halinde geliyor ve burada montajı yapılıyor.Benim çok iyi bilgisayar toplamam benim bilgiasayar üretiyorum anlamına gelmez:wiinkk:
sizde bilirsiniz ki toplama bilgisayar her zaman ucuzdur hatta marka olanlardan daha iyisini toplayabilirsin ama her bir parçanın garantisi ayrıdır. ben topladığım bilgisayarı satsam desem birşey olursa gelin garantisi benim desem size ne kadar yardımcı olabilirim. neyse nerden nereye geldik demem o ki kanuni çin malı türk malı diye halt yemiş.(mterayes26 kanka sen hariç ) İnsanları kandırmayalım yakında tofaş reno hondaya kadar tük malı denmeye başlanacak
sizde bilirsiniz ki toplama bilgisayar her zaman ucuzdur hatta marka olanlardan daha iyisini toplayabilirsin ama her bir parçanın garantisi ayrıdır. ben topladığım bilgisayarı satsam desem birşey olursa gelin garantisi benim desem size ne kadar yardımcı olabilirim. neyse nerden nereye geldik demem o ki kanuni çin malı türk malı diye halt yemiş.(mterayes26 kanka sen hariç ) İnsanları kandırmayalım yakında tofaş reno hondaya kadar tük malı denmeye başlanacak