Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım seninkinde kaç delik var yada susturucu komple iptalmi

bir sey soracam bızım caracallarda var tiger nasıl bılmıyorum egsoz cıkısı alt delıkten usttekı delık ne ıse yarıyor kapalı olan

kardeşim iki motordada aynı eksoz var.kapalı olanın çıkarınca sadece önünde delikli bir sacla kapatılmış olduğunu göreceksin yani aslında oda kapalı değil.herneyse sen uçtaki o iki delikli şeyden korkma hiçbi sorun yaratmıyor zaten iç taraflarla hiçbir bağlantıısıda yok.ama kestirirken dikkatli olmalarnı söyle kromlarını karartmasınlar.oksijen kaynağıyla kestirmeni önerririm temiz iş olıuyor.daha sonra da iç teki susturucuları ister çok sivri bişeyle del istersen sivriliği az olan bi demirle yuvalarından çıkart.ama herikisindede ortaya değil kenarlara vuracaksın buarada da eksozu dıştan kollamayı unutma darbeye çok cabuk tepki verip kenarlarda form bozukluğuna nedenn oluyor.gözünü eksozlardan ayırma yani.susturucuları olduğu gibi iptal edersen çok daha güzel ses alırsın bunun yanında herhalukarda o susturucular eksozun içinde kalacaktır çünkü çıkmaları yapsı sonucu imkansız.başarılar dilerim.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
kardeşim iki motordada aynı eksoz var.kapalı olanın çıkarınca sadece önünde delikli bir sacla kapatılmış olduğunu göreceksin yani aslında oda kapalı değil.herneyse sen uçtaki o iki delikli şeyden korkma hiçbi sorun yaratmıyor zaten iç taraflarla hiçbir bağlantıısıda yok.ama kestirirken dikkatli olmalarnı söyle kromlarını karartmasınlar.oksijen kaynağıyla kestirmeni önerririm temiz iş olıuyor.daha sonra da iç teki susturucuları ister çok sivri bişeyle del istersen sivriliği az olan bi demirle yuvalarından çıkart.ama herikisindede ortaya değil kenarlara vuracaksın buarada da eksozu dıştan kollamayı unutma darbeye çok cabuk tepki verip kenarlarda form bozukluğuna nedenn oluyor.gözünü eksozlardan ayırma yani.susturucuları olduğu gibi iptal edersen çok daha güzel ses alırsın bunun yanında herhalukarda o susturucular eksozun içinde kalacaktır çünkü çıkmaları yapsı sonucu imkansız.başarılar dilerim.


saolasın zaten matkap gırmıyor uzun cubukla susturucu delıgının etrafına 5 es den 10 tane delık yeter sonra polıs mogurduyo

biraz arastırdım konuyu kapakları cıkartmadan ıcerı demır cubuk salıp susturucuyu delınce de oluyormus ole bı deneyem olmazsa cıkartırız kapakları
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
saolasın zaten matkap gırmıyor uzun cubukla susturucu delıgının etrafına 5 es den 10 tane delık yeter sonra polıs mogurduyo

biraz arastırdım konuyu kapakları cıkartmadan ıcerı demır cubuk salıp susturucuyu delınce de oluyormus ole bı deneyem olmazsa cıkartırız kapakları

dostum en sonunda gelecem eskısehıre ben acacam eksozlarını:p:p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
dostum en sonunda gelecem eskısehıre ben acacam eksozlarını:p:p

ya aga ole deme pazar gunu bıle 10 saat calısıyorum vakıt yok bır gece maciti deldik motor ertesi gun egsızcuya susturucu atmaya gıttı buranın polıslerı gıcık ve acayip arastırıyorum duzgu bır yere yaptıram kı motorun içine ..ç masın lar
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tigercılara mutsuz yıllar mı yani :) tüm motor sevdalılarına olsun daha iyi dimi...
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

arkadaşlar bi sorunum oldu, BAZEN vites küçültürken veya büyültürken çok fazla ses geliyo, taaak diye bi gürültü ve sarsıntı oluyo sizdede oluyo mu ? ya da ne önerirsiniz? teşekkür ederim...
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
101
bugün uzun bi aradan sonra motoru calıstırayım dedım, daha dogrusu ıkı gun once denedım ancak cok basarılı oldugum soylenemez, daha onceden sabaha kadar parklar acık kaldıgı ıcın motorun akusu bıtmıstı. ondan sonra bı kere calıstırdım ancak o da sureklı calıstırılmayınca yıne bıtmıs. ben gene aynı vurdurma yontemıyle calıstırmaya calıstım. olmadı, sonra akusunu bızım arabanın kıne bagladım. bu sefer de bujıden kaynaklandıgını dusundugum bır sebepten dolayı ( cunku marş basıyor atesleme yapmıyordu) calıstıramadım. tavsıye edecegınız bı bujı var mı? bı aralar sl150 nın formunu okurken ngk dene bı markadan bahsedıyorlardı ? onu mu alsam acaba, bujısını degıstıren oldu mu?
epey bı dondum ancak motorla uzun sure sonra baya bı ugrastım, her gun ıcım gıdıyor, onu kullanamamaktan. bujısını degıstırırsem en azından gunesın oldugu ogle saatlerınde kullanayım ıstıyorum haftasonlar, okudugum kadarıyla herkes egsoz derdıne dusmus. kolay gelsın sızlere... aynı zamanda mutlu seneler
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bugün uzun bi aradan sonra motoru calıstırayım dedım, daha dogrusu ıkı gun once denedım ancak cok basarılı oldugum soylenemez, daha onceden sabaha kadar parklar acık kaldıgı ıcın motorun akusu bıtmıstı. ondan sonra bı kere calıstırdım ancak o da sureklı calıstırılmayınca yıne bıtmıs. ben gene aynı vurdurma yontemıyle calıstırmaya calıstım. olmadı, sonra akusunu bızım arabanın kıne bagladım. bu sefer de bujıden kaynaklandıgını dusundugum bır sebepten dolayı ( cunku marş basıyor atesleme yapmıyordu) calıstıramadım. tavsıye edecegınız bı bujı var mı? bı aralar sl150 nın formunu okurken ngk dene bı markadan bahsedıyorlardı ? onu mu alsam acaba, bujısını degıstıren oldu mu?
epey bı dondum ancak motorla uzun sure sonra baya bı ugrastım, her gun ıcım gıdıyor, onu kullanamamaktan. bujısını degıstırırsem en azından gunesın oldugu ogle saatlerınde kullanayım ıstıyorum haftasonlar, okudugum kadarıyla herkes egsoz derdıne dusmus. kolay gelsın sızlere... aynı zamanda mutlu seneler



valla bende alacam ngk ırıdyum buji 25 ytl

tigercılara mutsuz yıllar mı yani :) tüm motor sevdalılarına olsun daha iyi dimi...

adamım kusura bakma çok hızlı yazıp çıktım sadece caracalcılar kaldı aklımda
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
selam arkadaşlar;
bende bir caracal kullanıcısıyım
öncelikle herkese mutlu seneler motorlarınızla beraber nice yıllara;
benim de bir kaç ufak tefek sorunum oldu mesela ilk olarak motorum debriyaj telini kopardı ama sorun motorda degil motoru toplayan ustadan kaynaklanıyo çünkü debriyaj hortumunu geçmesi gereken yerden değilde boşluktan sallamış direksiyonu çevirdikçe hortum araa sıkıştığından tel koptu yolda kaldım bi usta çagırdım halletti sağolsun.
daha sonra yağmurlu havada bir gün baya bir km yaptım motor ve ben sırılsıklam olduk eee sonrasında evin önüne bıraktık gene yagmur yedi üstünü örtmedikk açık yerde kaldıı bir sabah işe gitmek için çalıştırım dedim olmadı denedim olmadı denedim olmadıı vurdurdum çalıştı ama gazı bırakınca stop ediyoduu öle yada böle bu iş baya sürdü kullanamadım. en sonunda servise götürdüm usta buji çatlamış dedi değiştiim dedii o günden beri sorun yok tak diyo çalışıyoo ama o günden sonra motoru depoya koyuyorum yani yagmur görmedi hiç sadece yolda giderken ufak tefek ıslanmalar o kadar.
şimdileri motoru sabahları depodan çıkarıyorum jigleyi açmadan zor alıyo ama jigleyi açıyorum tek tıkta alıyo sonra hemen kapatıyorum jigleyii.
ve bugün yolda giderken rampa aşagı diyebilecegim bir yol e5 de gderken gazladım 120 km hızı gördüm :) ist hareme geldim feribota binicektim gişeden fiş aldım bi döndüm motora ana oda ne bi hortum sallanıyoo bi baktım megersem km teli yerinden çıkmış ön tekere bağlı bu te ucu dişli bir hortum yerine taktım sıktım biraz oldu bunnların haricinde sinyal tertibatım promlemli ve koruma demirim paslandıı bu ikisini garantiye yazdık bakalım ne zaman gelicek hepinize saygılar. bu arada daha önceden ufak tefek yazılar yazmıştık ercankarakuş kuzenim olur kendileri :) onunla beraber kullanıyoruz diycem ama kendileri hep şehir dışında oldukları için ben deniz erdinçpolat kullanıyorum motoru görüşmek üzere :):)):):
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
selam arkadaşlar;
bende bir caracal kullanıcısıyım
öncelikle herkese mutlu seneler motorlarınızla beraber nice yıllara;
benim de bir kaç ufak tefek sorunum oldu mesela ilk olarak motorum debriyaj telini kopardı ama sorun motorda degil motoru toplayan ustadan kaynaklanıyo çünkü debriyaj hortumunu geçmesi gereken yerden değilde boşluktan sallamış direksiyonu çevirdikçe hortum araa sıkıştığından tel koptu yolda kaldım bi usta çagırdım halletti sağolsun.
daha sonra yağmurlu havada bir gün baya bir km yaptım motor ve ben sırılsıklam olduk eee sonrasında evin önüne bıraktık gene yagmur yedi üstünü örtmedikk açık yerde kaldıı bir sabah işe gitmek için çalıştırım dedim olmadı denedim olmadı denedim olmadıı vurdurdum çalıştı ama gazı bırakınca stop ediyoduu öle yada böle bu iş baya sürdü kullanamadım. en sonunda servise götürdüm usta buji çatlamış dedi değiştiim dedii o günden beri sorun yok tak diyo çalışıyoo ama o günden sonra motoru depoya koyuyorum yani yagmur görmedi hiç sadece yolda giderken ufak tefek ıslanmalar o kadar.
şimdileri motoru sabahları depodan çıkarıyorum jigleyi açmadan zor alıyo ama jigleyi açıyorum tek tıkta alıyo sonra hemen kapatıyorum jigleyii.
ve bugün yolda giderken rampa aşagı diyebilecegim bir yol e5 de gderken gazladım 120 km hızı gördüm :) ist hareme geldim feribota binicektim gişeden fiş aldım bi döndüm motora ana oda ne bi hortum sallanıyoo bi baktım megersem km teli yerinden çıkmış ön tekere bağlı bu te ucu dişli bir hortum yerine taktım sıktım biraz oldu bunnların haricinde sinyal tertibatım promlemli ve koruma demirim paslandıı bu ikisini garantiye yazdık bakalım ne zaman gelicek hepinize saygılar. bu arada daha önceden ufak tefek yazılar yazmıştık ercankarakuş kuzenim olur kendileri :) onunla beraber kullanıyoruz diycem ama kendileri hep şehir dışında oldukları için ben deniz erdinçpolat kullanıyorum motoru görüşmek üzere :):)):):





kaç km de kardes senın yakısıklı motor işi şans işi bukadar la yırttıgına dua et
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
kaç km de kardes senın yakısıklı motor işi şans işi bukadar la yırttıgına dua et

2.300 diyelim düz hesap ve bugün şöle kabataslak benzine baktım bir depoyla 250 den fazla gider bu motor çünkü ışık yanıyodu doldurdum ve şuanda ışık yanıyodu bıraktım tam 250 yapmış
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
2.300 diyelim düz hesap ve bugün şöle kabataslak benzine baktım bir depoyla 250 den fazla gider bu motor çünkü ışık yanıyodu doldurdum ve şuanda ışık yanıyodu bıraktım tam 250 yapmış



250 den fazla gıtmesı lazım ben bır depo ıle 300 km gıttım sınırlerım alt ust oldu daha cok gıtmesı lazım yanlız hava soguktu ve tam gaz gıttım 70 km boyunca 115 ten asagı dusmedım ama 100/3lt dıyor katalog depo 12 lt 400 km gıtmesı lazım ama ondada cok sakın kullanacaksın


ısık yandıgında dogru 250 -260 km oluyor ama bnm makınede hususi benzın bıtene kadar denedım ışık yandıktan sonra 30-40 km daha gıdıyor


250 den hesaplarsak motor km ye 148 bın yakıyor otekı turlu 100 bın falan
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Alıp kullanan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler diliyorum, alakasız bir mesaj atmıştım düzelttim pardon.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet devrinde kullanman lazım galiba ki tutturasın
peki bişi sorucam vites aralıkların nasıl yani çok çabuk birden 5 e geçiyorum ben motor gazladıkça hemen 5bin 6bin devirlere çıkıyo hemen vites istiyo sendede aynımı ama artık 7bin 8bin arası değiştiryom vitesleri ama birden ikiye geçişlerde 4bin 5bin arası gerisi 7bin 8bin arası normalmi yaptıgım
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
VALLA dostum aynen vites araları cok kısa ben bazen bızım sokakta 5. vitesle gıdıyorum ben vıtes degıstırırken 4500-6000 devırde degıstırıyorum (devırle degıl motorun sesıne kulak ver devıre bakacam derken düşme )zevk için gezıyorsa 3-4. vites 4000 devır super oluyor


[email protected] ekle konusalım
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bilmeyenler vardır belki;vurdurmayı 2. viteste yapıyoruz haberiniz olsun yoksa işiniz zor,bu da ek bilgi olsun..saygılar.
bu arada sizin dişliler kaçlıktır bilmem ama bizde yani tigerda 13 lük varken aynı sorun vardı hemen 5. vites...ama 13lük dişli yerine 15lik dişliyi taktırdınmı mesele halloldu demektir.bi sorun ustalarınıza belki sizinkilere de takılır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst