Öncelikle hepinize selamlar ve bilgi paylaşımında bulunduğunuz için teşekkürler..
Yaklaşık 1 ay önce ikinci el 7000 Km de Caracal 200 aldım.
Motosiklet 3 ay boyunca kullanılmamış ve bir takım sorunları mevcut.
1. Akü kendini sıfırlamış ve şarj olmuyor, yenisi ile değişecek.
2. Boş vites'te iken ikaz lambası yanmıyor. (diğer ikaz lambaları sorunsuz.)
3. 1. vitesten pedala tam basarsak 2'ye, yarım basarsak boş vitese geçiyor.
4. Devir saati çalışmıyor.
Akü değişimini kendim yapabilirim ancak seleyi bir türlü açmayı başaramadım?..
Bunun dışında diğer sorunlar hakkında işçilik ve ekonomik yönden masrafları vs hiçbir fikrim yok.
Fikir ve görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.
hayırlı olsun. kazasız belasız kullan.Öncelikle hepinize selamlar ve bilgi paylaşımında bulunduğunuz için teşekkürler..
Yaklaşık 1 ay önce ikinci el 7000 Km de Caracal 200 aldım.
Motosiklet 3 ay boyunca kullanılmamış ve bir takım sorunları mevcut.
1. Akü kendini sıfırlamış ve şarj olmuyor, yenisi ile değişecek.
2. Boş vites'te iken ikaz lambası yanmıyor. (diğer ikaz lambaları sorunsuz.)
3. 1. vitesten pedala tam basarsak 2'ye, yarım basarsak boş vitese geçiyor.
4. Devir saati çalışmıyor.
Akü değişimini kendim yapabilirim ancak seleyi bir türlü açmayı başaramadım?..
Bunun dışında diğer sorunlar hakkında işçilik ve ekonomik yönden masrafları vs hiçbir fikrim yok.
Fikir ve görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.
hayırlı olsun. kazasız belasız kullan.
kaç kaymeye aldın motoru?
fren balatalarını kontrol ettir. yağına ve fren fidroliğine bak. onun dışında pek sorun çıkartmıyor.
birde bir keresinde benim gaz teli kopmuştu. elciğin içinden yıpranmış. onu da elciğin ordan sökerek kendin bi göz at. genelde kopuyormuş elciğin ordan.

Vites olayı öyleyse sorun yok tamam, ben acaba arızalı mı diye düşünmüştüm =) Motorun garantisi bitmiş durumda.
Söylediğiniz bakım önerilerini servise en kısa sürede teslim ederek yaptıracam.
Ancak aküyü kendim değiştirmek istiyorum, sele nasıl çıkarılıyor biliyor musunuz ?
Bu arada motosikletime ait bir fotoğraf yüklüyorum, arka çamurluk üzerinde biraz daha değişiklik yapma düşüncem var =)
![]()
Öncelikle merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım uzun zamandır caracalla yazdıklarınızı takip ediyorum fakat üye olmak bugüne nasipmiş...
Arkadaşlar benim caracalımla bir kaç sorunum var sabahları ilk çalıştırdığımda çok zor çalışıyor yani yapmadığım şey kalmadı servise götürdüm normaldir abii dediler ha bu ara motorum 830 km'de artık servise götürmüyorum biraz tartışma yaşandı bujiyi değiştik yağı değişti karburatör temizlendi daha ne yapalım bilmiyorum onun dışında şamandıradan benzin kaçırıyordu değiştirdik düzeldi bir tek şu geç çalışma olayı var kafamı bozan sizce ne yapmalıyım bana bir yol gösterirseniz sevinirim onun dışında motorumdan gayet memnunum herkese selamlar
dostum bu arka fren sesi caracallarda kronik vaka.
Benden öncedi sahibi arka palatalara yağ sıkmış. Gres mi sıvı mı bilmiyom. Sonra belli bi kilometre arka freni devamlı sıkarak sürmüş. Yavaş yavaş tabi. Sonra ses gitmiş. şu anda akra ben motoru alalı 6000 km bindim ses hala yok. Sadece yağmur yağıdı zaman ses yapıyo. Ama bir iki arka fen sıkmaktans onra yine ses gidiyor.