Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
ewt tıpkisinin aynısı, sahibinden.com da bir tane var honda Phantomdan, ztn düşük ccli ameriken yada japon motoları tutmuyor türkiyede, getirmiyorda ztn.. fiyatından dolayı olsa gerek, o parayı vercek olan yüksek cc alıyor, yada daha ucuz olan çin mallarına yöneliyor..
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar bence bir cruisera görüntüsünü, karizmasını, ağırlığını veren, derin ön çamurluklar, büyük farlar ve klasik egzozdur. daha önce buraya da yazmıştım yine yazıyorum, görüntü olarak caracal phantom'dan daha güzel bir motor benim görüşümce.

phantom'un tek güzel yanı güzel bir mor-lacivert karışımı rengi var o da honda'nın shadowlar'da da kullandığı klasik rengi.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
arkadaşlar bence bir cruisera görüntüsünü, karizmasını, ağırlığını veren, derin ön çamurluklar, büyük farlar ve klasik egzozdur. daha önce buraya da yazmıştım yine yazıyorum, görüntü olarak caracal phantom'dan daha güzel bir motor benim görüşümce.

phantom'un tek güzel yanı güzel bir mor-lacivert karışımı rengi var o da honda'nın shadowlar'da da kullandığı klasik rengi.

bence bizim motorun en karizma ozellegi cift egsozun iki ayri tarafta olmasi. cok dikkat cekiyor.
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
caracallı arkadaşlar :)
vitesi kaçıncı devirden sonra değiştiriyorsunuz.. ben 7bini geçirmiyorum, redline gören var mı?
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
caracallı arkadaşlar :)
vitesi kaçıncı devirden sonra değiştiriyorsunuz.. ben 7bini geçirmiyorum, redline gören var mı?

6600 km'deyim. 7000-7500 gibi degistiriyorum ama 8000'e kadar problemsiz cikiyorum. yani motor isindiginda ve performansli kullanmak istiyorsam 8000'de vites atiyorum.

motoru acmak icin her zaman vites attigin devrin biraz ustune cikman lazim. ama cok degil.

selamlar.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
hepinize iyi bayramlar arkadaşlar.

yine bir sorum olucak, bu motorlarda gidonu az da olsa yükselip alçaltabiliyor muyuz ya da öne, geriye almak mümkün mü?

teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize iyi bayramlar arkadaşlar.

yine bir sorum olucak, bu motorlarda gidonu az da olsa yükselip alçaltabiliyor muyuz ya da öne, geriye almak mümkün mü?

teşekkürler.

Evet ayarlayabilirsin (alyan anahtarıyla)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
20.000 km de ki türkiyenin ilk caracalcılarından olarak slm.a , sormak istediğiniz sorular varmı hafta sonları çarşıya çıktığımda cevaplayayım yardım edeyim çünkü bu motoru servise götürmekten 1 sene önce vazgeçtim azcık uğraşın herşey oluyor .

yeni katılan arkadaşlar hayırlı olsun tekeriniz düz bassın ş:349
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
Merhaba arkadaşlar.

Geçen hafta sonu il motorum olan caracal'ı aldım.
Maddi imkansızlıklardan dolayı 2. el bir alet aldım ama iyi durumda sayılır.
Şimdi biraz bakım yaptırmam gerekiyor ve birkaç parçaya ihtiyarcım vardı bir kaç tamirciye götürdüm ihtiyarcım olan parçaları 10 gün gibi bir süre zarfında temin edebileceklerini söyledi hepsi.
Bende internetten biraz araştırma yapıp parçaları yeşilköy motor kanuni den sipariş ettim ellerinde olmayan parçaları bile 2 gün içinde fabrikadan getirtip bana kargo ettiler hemde tamircilerin verdiği parça fiyatından %30 - %40 daha ucuza. şimdi parçalar elimde fakat güvenebilecehim bir tamirci arıyorum motosiklete binmeye başlıyalı çok fazla olmadı yinede elimiz anahtar tutuyor çok şükür. ama tabi iş motor kısmına gelince orada kalıyorum sefaköy veya bayrampaşa civarında güvenilir bir yar biliyormusunuz. Şimdiden herkeze çok teşekkürler.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
8
20.000 km de ki türkiyenin ilk caracalcılarından olarak slm.a , sormak istediğiniz sorular varmı hafta sonları çarşıya çıktığımda cevaplayayım yardım edeyim çünkü bu motoru servise götürmekten 1 sene önce vazgeçtim azcık uğraşın herşey oluyor .

yeni katılan arkadaşlar hayırlı olsun tekeriniz düz bassın ş:349

selam eray hayırlı teskereler... benim caracal ı kış olunca evin önüne koydum durmadan yağmur yiyip duruyo sence sorun olurmu binemiyoz artık varmı tavsiyen..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Dostum hayırlı tezkereler artık sıra silzlerde bende inş. 135 gün kaldı bitirmeme...:cat:

89-1 gittin demek daha dün gibi askere gitttiğin usta birliğin neresi



kromajlı aksam mahvolur üzerine muşamba branda ger , arada az boşluk olsun motora yapışmasın sonra isterse üstünden sel geçsin bir şey olmaz
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
23
hayırlı olsun arkadaşım alalah kazasız belasız binmeyi nasib etsin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:58 ----------

ben 25 gün oldu alalı jinlun 250 lik barcalarını nerden bulabilirim bilginiz varmı. bana akünün üst kapagı ,ön koruma demiri, lazım
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Merhaba arkadaşlar bizim burada bi abimizde var caracal 200 onun motorunda bi sorunu var abimiz nete yabancı olduğu için ben sizlere bi danışayım dedim.Sorunu şu motosiklet kalkış esnasında silkelenerek çırpınarak kalkıyor,buradaki servise götürmüş debriyaj balatası demişler orjinalini takmışlar bi müddet gitmiş sorun ama kısa süre sonra 1-2 hafta içinde tekrar yapmaya başlamış en son götürdüğü yer ise honda titan debriyaj balatası takalım demiş istanbuldan honda servisinden bi dünya para verip orjinal balatasını getirtmiş titanın onu takmışlar ama gene aynı bu sefer yaklaşık 1 ay sonra aynı şeyi yapmaya başlamış motor yerinden kalkıyor debriyajı tam kavrama noktasına getirip bıraktıktan sonra gazı açarken kuvvetli bi şekilde titriyor devamlı:pale: sorun ne olabilir acaba bi fikriniz varmı?:silent:


Servise gitme iyi bir ustaya gir diye bağrınıyor herkes , onun tek bir çözümü var amerikan arabalarda ki gibi gaz ve debriyaj ayarını iyi yapmak

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

hayırlı olsun arkadaşım alalah kazasız belasız binmeyi nasib etsin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:58 ----------

ben 25 gün oldu alalı jinlun 250 lik barcalarını nerden bulabilirim bilginiz varmı. bana akünün üst kapagı ,ön koruma demiri, lazım

valla jinlun servisi yok ki burlarda aldığın kişiye danış seni yönlendirsin yada benim gibi kendı parcanı kendın üret
 
Katılım
30 Ara 2009
Mesajlar
5
slm öncelikle

merhaba ARKADAŞLAR ben yeni kayıt olmuş durumdayım Caracal kullanıcıları size sesleniyorum Bir motor alma niyetindeyim honda ve yamaha alacak durumum yok çünki kanuni kartsız senetle olayı hallediyorlar Bu neden le caracal boyuma göre 1.85 iyi olacağını düşünüyorum hiç motorum olamdı ilk olacağı içinde sizden motorun ne kadar zamanda ne kadar çok sorun çıkardığını öğrenmek istiyorum 3 km işime gidip gelmek için alıcam. siz nedersiniz iş arkadaşım da kanuni rokko scoter alalım diyor oda bana ufak gelir şekilsizde olduğu düşüncesindeyim Yorumlarınızı bu yeni arkadaşınıza belirtirseniz sevinirim tşk.:rendeer:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
merhaba ARKADAŞLAR ben yeni kayıt olmuş durumdayım Caracal kullanıcıları size sesleniyorum Bir motor alma niyetindeyim honda ve yamaha alacak durumum yok çünki kanuni kartsız senetle olayı hallediyorlar Bu neden le caracal boyuma göre 1.85 iyi olacağını düşünüyorum hiç motorum olamdı ilk olacağı içinde sizden motorun ne kadar zamanda ne kadar çok sorun çıkardığını öğrenmek istiyorum 3 km işime gidip gelmek için alıcam. siz nedersiniz iş arkadaşım da kanuni rokko scoter alalım diyor oda bana ufak gelir şekilsizde olduğu düşüncesindeyim Yorumlarınızı bu yeni arkadaşınıza belirtirseniz sevinirim tşk.:rendeer:

ben scooterdan hiç hoşlanmam ilk önce onu söyleyeyeim , valla kardeş ben bugün kü aklım olsa kanuni almazdım cbf 150 alırdım . yada az daha bekler 4000 - 5000 tl ye japon bir makine alırdım BAŞINI AĞRITMA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst