Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
yorum için teşekkürler.. inşallah kullanması ve bakımı kolay bi makinadır, hayatımda ilk defa motosiklet alıyorum, motordan da anlamıyorum, sakat motoru alıp kazıklanmak da istemiyorum açıkçası..
 
Katılım
30 Ara 2009
Mesajlar
5
Geçen gittim kanuni bayisine levent deki yere caracal ve 150 scoot a baktım valla hiç motorum olmadığı halde görüntü olarak dökülecek gibi malzeme kullanmışlar mojtajı filan vazgeçtim kanuni den hakkaten alınacak motor görünümünde değil honda yamahada dünya para kardeşim ben ne halt edim anlamadım:)
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
Geçen gittim kanuni bayisine levent deki yere caracal ve 150 scoot a baktım valla hiç motorum olmadığı halde görüntü olarak dökülecek gibi malzeme kullanmışlar mojtajı filan vazgeçtim kanuni den hakkaten alınacak motor görünümünde değil honda yamahada dünya para kardeşim ben ne halt edim anlamadım:)
abi çok ağır bi eleştiri olmuş ya, tmm süper bi makine değil ama dökülecek gibi durduğunuda düşünmüyorum, ya sen çok önyargılı yaklaşmışın motora yada bu benim ilk göz ağrım olduğu için bana güzel gözüküyor
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Nazik kullanırsanız bir sorun çıkmaz kolay kolay . Çarşı iznim sona erdi haftaya detaylı bir yazı yazarım siz sorularınızı yazın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:29 ----------

çantalar egsoza değiyor . Winneks malzeme yanar orda onu düzelt alana da satana da hayırlı olsun
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
bu feyizoğlu'nda satılan armode caracal 200 orjinal deri heybe gerçekten de bu motor için mi üretilmiş? egzosta deyiyor mu o da? ya da kilitli çanta alıcam ne önerirsiniz
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
caracalan egzosu nedeniyle özel çantaları var, ben sirkeciden aldım, ama deri değil.. çakma:mrgreen:
egzosa deymiyor, arada boşluk var:cat:
 
Katılım
10 Ocak 2010
Mesajlar
131
Merhaba aranıza hoş geldim

Merhabalar ben bu motoru yeni keşfettim almayı düşünüyorum... Bana belirteceğim konularda yardımcı olurmusunuz acaba?

1= motor 2.el ve 15 binde ilk sahibiymiş faturası duruo... temiz gorunumlu alırken nelere dıkat etmelıyım? ben schoter kulanıcısıyımda...

2= arka dişliyi kucultmus sanırım daha hızlı ve atikmiş motor... benim amacım uzun yol birasda uzun yol derken durmadan 70-80 km yol yapmak bu motor buna idealmidir? uzun yolda 100ü görüyormu 2 kişi binicem titreme yaparmı?

3=Klışe sorunları varmı yani fabrikasyon hataları? baş ağrıtmaz dımı egzos sesi çok seslimi?trafikte ve uzun yolda nasıl


kısacası arkadaşlar kulanıcılar 15 binde bu motor 1500 tlye alınırmı neleri vardır bu motorun nelere dıkat edım alırken:cherry: şimdiden teşekkürler:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:47 ----------

yokmu yardım edenn:cherry:
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
Merhabalar ben bu motoru yeni keşfettim almayı düşünüyorum... Bana belirteceğim konularda yardımcı olurmusunuz acaba?

1= motor 2.el ve 15 binde ilk sahibiymiş faturası duruo... temiz gorunumlu alırken nelere dıkat etmelıyım? ben schoter kulanıcısıyımda...

2= arka dişliyi kucultmus sanırım daha hızlı ve atikmiş motor... benim amacım uzun yol birasda uzun yol derken durmadan 70-80 km yol yapmak bu motor buna idealmidir? uzun yolda 100ü görüyormu 2 kişi binicem titreme yaparmı?

3=Klışe sorunları varmı yani fabrikasyon hataları? baş ağrıtmaz dımı egzos sesi çok seslimi?trafikte ve uzun yolda nasıl


kısacası arkadaşlar kulanıcılar 15 binde bu motor 1500 tlye alınırmı neleri vardır bu motorun nelere dıkat edım alırken:cherry: şimdiden teşekkürler:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:47 ----------

yokmu yardım edenn:cherry:

yıkayınca tüm motorlar temiz görünür:wiinkk: önemli olan iç güzelliğidir, ustaya göster, usta incelesin ona göre karar verirsin
motordan çok anlamam ama dişliyi küçültünde, doğrudur daha atik olur çekişi artar ama hızı artmaz hatta azalır(yanılıyor olabilirim, yanlış bilgilendirme yapmak istemem)
100 ü görür biraz kasarsan 120 görür ama sürekli 120 de gidemezsin, ama 90-95 km hızla uzun süre gidebilirsin, bu hızla gidersen devir 7000'e yaklaşır.
uzun yol motoru değil zevk motorudur. titreşimi fazladır, insanı yorar daha bugün 172 km yol yaptım :wiinkk: ama yorar adamı:queen:
aslında çok hoş bi egzoz sesi yok(ekzoz filitresini çıkarmayı düşünüyom bende:queen: )
elhamdülillah daha benim başımı ağrıtmadı, inşallah ağrıtmazda:wiinkk: motor 5500'e yaklaştı.
ihtiyacın olan doğru motoru bulman dileğimle..:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:56 ----------

20.000 km diyorum fazla söze gerek yok

Nazik kullanırsanız bir sorun çıkmaz kolay kolay .

:silent::silent::silent: oldu mu yani bu cevaplar?
 
Katılım
10 Ocak 2010
Mesajlar
131
saol=)

teşekkürler cevap için uzun yoldan kastım şu m.köyden tekiirdağ m.köyden avcılar m.köyden kumburgaz. m.köyden çınarcık gibi. 100km hızda tıtreme cokmu dıosunuz .. ama alınabılır mootor dımı yedek parca olayı nasıl pahalımı parcaları:wiinkk:silent::silent:
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
kanuninin yedek parça ve servis kısmında diğer çinlilere göre daha avantajlı, yedek parçalar makul fiyat ve sıkıntı çekmeden temin edilebiliyor, titreşim konusuna gelince tek silindirli bütün çinlilerde olur :) çapır çupur tarzını seviyorsan alınabilir, ama scooter, ybr, cbf yide düşünebilirsin
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Selam millet
debrecen dostum bencede eğer chopper düşünüyorsan çok güzel bir motor almanı tavsiye ederim, fiyatıda oldukça makul...
 
Katılım
10 Ocak 2010
Mesajlar
131
selam arkadaşım bende beat var schoter chopper istiyorum caracal dıkkatımı cektı var ıste 15binde temiz ilk sahıbınden bı motor ıste alırken nelere dıkat etmelıyım onu merak ettım bırde tıtreme her zamanmı var 100e gelnce flnmı die sordum
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
5
arkadaşlar T gidon yakışırmı bizim makinelere.değişiklik yapmak istiyorum biraz ön çatal uzatma falan yapsak yapan varmı hiç yada kime yaptırabiliriz. :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst