Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
25
selamun aleyküm gençler bende bugun yeni aldım bu motordan acaba bunların yakıtı nasıl 100 km de ne kadar yakıyor kesin bir bilgi istiyorum şimdiden teşk ler
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
selamun aleyküm gençler bende bugun yeni aldım bu motordan acaba bunların yakıtı nasıl 100 km de ne kadar yakıyor kesin bir bilgi istiyorum şimdiden teşk ler

şehir içi sakin kullanım 4 lt , devirli kullanım 5 lt uzun yol 2.8-3.2 lt


SÜBAP AYARINA ELLETME , KOLAY KOLAY FABRİKA AYARINI TUTMUYOR SONRA
 
Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
25
motoR haRbi süper ya hasta oldum acayip derecede çekiş var ya benim motor 2200 km de hala sıfır motor gibi bastım mı gidiyor abi 110 115 gördüm en son hafif yokuş yukarı
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
motoR haRbi süper ya hasta oldum acayip derecede çekiş var ya benim motor 2200 km de hala sıfır motor gibi bastım mı gidiyor abi 110 115 gördüm en son hafif yokuş yukarı

zamanla o çekiş düşüyor kompresyon azaldığı için ama 15000 den sonra :D. iyi motordur gezmeye cıkıyım bari
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2009
Mesajlar
4
S.a arkadaşlar bende yeni aldım motoru.İleriki zamanlarda tecrübeli arkadaşlara sorularım olacak önce motoru tanıyalım.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Eray o'zaman seninkinin rektefiye zamanı gelmiş :)

askere gideceğim abi ne rektefesi , gelince kendim yaparım olmadı . 18200 :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 AM ----------

S.a arkadaşlar bende yeni aldım motoru.İleriki zamanlarda tecrübeli arkadaşlara sorularım olacak önce motoru tanıyalım.

Bu sitede en eski caracalcı olarak , ağustos veya kasım 26 ya kadar istedıgın soruyu sor . Her seyını anlatırım sana
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Selam eray,benim gaz kolundan dolayı gaz telim sık sık kopar oldu... senin tavsiye edeceğin gaz kolu varmı !!!! Varsa nereden temin ederim,site adresi felan varsa buraya yazarsan sevinirim...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Selam eray,benim gaz kolundan dolayı gaz telim sık sık kopar oldu... senin tavsiye edeceğin gaz kolu varmı !!!! Varsa nereden temin ederim,site adresi felan varsa buraya yazarsan sevinirim...

aynı sorunu bende yaşadım arkadaşım servise git ( gaz teli başka motorcuda olmuyor . kanuni servisi veya kendi servisin olmak zorunda ) elciğin içinde beyaz bir plastik var gaz telinin takıldığı onu değiştirt

sağdan alyanla vidayı çıkar , çektiğin zaman altında ki beyaz şey çıkacak yenisini taktır bildiğin elcik telinin takılı olup çevirdiğin anda teli çekmeye yarayan parça

ANLAŞILMIYOR BAZEN DENİLENLER ONDAN DOLAYI DETAYLI ANLATTIM

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 PM ----------

plakalıkdan gelenn cızıltıyı nasıl çözsek?


cızırtı kaynağını bul arasına birşeyler sıkıştır . Beş para etmez park lambası plaka düzeneği var ben söktüm attım bir kenara
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
evet sökmüşsün:) ama daha güzel olmamış, ben şu sıkıştırma,sabitleme işini bi deniyimde olmadı sökerim, çok ses yapıyo. freninki bitti bu başladı
 
Katılım
27 Nis 2009
Mesajlar
4
Arkadaşlar sabit devirde giderken motordan aşırı ses geliyor.Egzoz sesini duyamıyorum bile. Ama gaz verince kesiliyor.Sanki motor yağsız çalışıyormuş gibi.Titreşim yapan bişey varmı diye her vidaya baktım, sanki motorun içinden geliyor gibi sizinkilerde böylemi normalmi bu ses.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:38 AM ----------

Motor yağını hergün kontrol ediyorum.Hiç eksilmede yok.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Arkadaşlar sabit devirde giderken motordan aşırı ses geliyor.Egzoz sesini duyamıyorum bile. Ama gaz verince kesiliyor.Sanki motor yağsız çalışıyormuş gibi.Titreşim yapan bişey varmı diye her vidaya baktım, sanki motorun içinden geliyor gibi sizinkilerde böylemi normalmi bu ses.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:38 AM ----------

Motor yağını hergün kontrol ediyorum.Hiç eksilmede yok.

motoru yakından görmek lazım , seni servis paklar
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Eray lastiklere hava kaç basıyosun yazın? Ben enson bastımda motor yere basmıyodu 1-2 kayma tehlikesi geçirdim sanırım fazla bastım (genelde artçı kullanmıyorum) 27 basmıştım galiba.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Eray lastiklere hava kaç basıyosun yazın? Ben enson bastımda motor yere basmıyodu 1-2 kayma tehlikesi geçirdim sanırım fazla bastım (genelde artçı kullanmıyorum) 27 basmıştım galiba.

ben arkaya 32 bastım . ön tekeride patlak lastık şişirme ile şişirdim elimle kontrol ettim . Ben o ölçülere bakmıyorum hocam lastik taş gibimi tamamdır . Bir iki viraj yapıyorum baktım kaymıyor ooohh işte bu dıyorum
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Benim günlerdir düşündüğüm bantlarla ayakta duran bir çingen çadırını andıran sis farlarımı ve sinyalleri düzeltmek gerekiyor dedim . Dükkanda işler çok iyiydi ama sis farları ve sinyaller daha önemliydi bütün müşterilere yarın gelmeleri üzerine sıra numarası vererek işe başladım :D

önden çekilmiş hali sis farı ve sinyaller yeni yerlerine montajlanmış, sinyaller farın içinde olduğu için önde ki sosisi çıkarıp farı açmak gerekti




sis farlarımı yaktım



buda yandan daha ayarlanmadı sisler sadece montajlandı




suzuki intruider yan çantalarım




yıkayınca da iyi parlıyor valla



sis farı için akünün artı kutup başından çektiğim kablonun ortasına bir 25 amperlik sigorta koydum



sonra sağda ki kapağa delik açıp bir anahtar koydum açma kapama işlemi için , uçlarını lehimledim




anahtardan çıkan kabloyu deponun altından geçirdim



sonra o kablonun ucundan çatal yapıp akımı ikiye böldüm birini sağ sis farına öbürünü sol sis farına uzatıp bagladım



arkaya da bir lama yaparak arka çantayı daha da sağlama aldım bence güzel oldu




çantaları bağlayabilmek için 25 cm lik çelik çubukla sinyalleri geriye uzattım . Bu arada sinyal tesisatını komple değiştirdim . 1.5 luk kablo işimizi görüyor




ve jikle kablosunun çok önemli bir işlevi :D
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eray eline sağlık güzel olmuş .....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst