Benim günlerdir düşündüğüm bantlarla ayakta duran bir çingen çadırını andıran sis farlarımı ve sinyalleri düzeltmek gerekiyor dedim . Dükkanda işler çok iyiydi ama sis farları ve sinyaller daha önemliydi bütün müşterilere yarın gelmeleri üzerine sıra numarası vererek işe başladım
önden çekilmiş hali sis farı ve sinyaller yeni yerlerine montajlanmış, sinyaller farın içinde olduğu için önde ki sosisi çıkarıp farı açmak gerekti
sis farlarımı yaktım
buda yandan daha ayarlanmadı sisler sadece montajlandı
suzuki intruider yan çantalarım
yıkayınca da iyi parlıyor valla
sis farı için akünün artı kutup başından çektiğim kablonun ortasına bir 25 amperlik sigorta koydum
sonra sağda ki kapağa delik açıp bir anahtar koydum açma kapama işlemi için , uçlarını lehimledim
anahtardan çıkan kabloyu deponun altından geçirdim
sonra o kablonun ucundan çatal yapıp akımı ikiye böldüm birini sağ sis farına öbürünü sol sis farına uzatıp bagladım
arkaya da bir lama yaparak arka çantayı daha da sağlama aldım bence güzel oldu
çantaları bağlayabilmek için 25 cm lik çelik çubukla sinyalleri geriye uzattım . Bu arada sinyal tesisatını komple değiştirdim . 1.5 luk kablo işimizi görüyor
ve jikle kablosunun çok önemli bir işlevi
