Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ses yapan yerlerın arkasına çift taraflı bant uygulayın,
aksesuarcılarda var,
ve aklınızda olsun,
motorunuzun akü + ve - çıkışlarının sadece sizin bulabıleceğiniz bir yerine gizli kontak yapmanızı öneririm.

her konuda işinize yarayacaktır...
yabancılar çalıştıramazlar,
anahtarları olsa dahi...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ses yapan yerlerın arkasına çift taraflı bant uygulayın,
aksesuarcılarda var,
ve aklınızda olsun,
motorunuzun akü + ve - çıkışlarının sadece sizin bulabıleceğiniz bir yerine gizli kontak yapmanızı öneririm.

her konuda işinize yarayacaktır...
yabancılar çalıştıramazlar,
anahtarları olsa dahi...

eyv serkan sağol
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
2
benm bi ricam olcaktı ben ikinci el bi caracal aldım sıfırının görüntüsüne erişmek bile nevsehirde internetle nasip olduğu için orijinalinden ne eksiği olduğunu bilmiyorum
bana bi kullanım kılavuzu lazım bide vites değiştirirken motor boğulurken sarsıntıda 4 lülerim yanıo neden olduğunu merak ediyorum zincirim gevşek gibi sık sık şaseye sürtünme sesi yapıo yardımcı olursanız çok sevinirim herkese ii sürüşler ii eğlenceler
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yazdıklarından anladıgım kadarı ıle orjınal goruntusune erışmek ıcınmı ıstıyorsun kullanım klavuzunu tam çözemedım,
ama sen motorunu sev orjınalıgı bır yana kalsın,
iyi bak yeterlı,

dörtlüler kendılıgınden yanmıyorlardır,
frene basında 10 sn kadar yanabılır bu normaldır,

eğer frensız yanıyor ıse,
o zaman fren müşüründe bır şase olusuyor olabılır tıtreşimden,

zincirin gevşemış olabılır ve ondan ses yapıyorda olabılır,
ve bırde arka salıncağın (Çatalın) dibinde lastık vardır zincir sesini kessin diye,
o olmayabılır,
onu al ve yerıne tak,
ve bırazda zıncırını gerdır,

Kolay Gelsın...
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
sesin kaynağı plakaymış, çatlamış, geçen gün yırtıldı, o ara birbirine sürttüğünden ses yapıyor, vida pulu kesmiş. plaka değişecek
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
plaka değişimini sen yap unutma ama,
sakın muamelecıye verme parana yazık,
motor plakası 8,5 lira,
en fazla 1 saat sürüyor...

Tabii Paran Çok İse O da Sana Kalmış...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
senın yerın yakınmış :)
gazı osman paşa trafık'e gidiyorsun makpuz alıyorsun ve 18 km uzaklıktakı basımhanede 30 dk bekleme sonrası alıyorsun,
ortalama 1 saat yani :):)

sanırım yeterınce açık olmuştur :):)
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Arkadaşımız kullanım klavuzu istemiş, benden zamanında internetten indirmiştim (sanırım kanuni sitesinden emin değilim), diğer arkadaşlarada lazım olabilir o yuzden ekliyorum.

http://www.upload.gen.tr/d.php/s6/7pl2v6o6/4.pdf.html

Bu arada 1 sorum var, motorla 3ncü viteste normal hızda giderken (sabit) motora hafif hafif gaz verdiğimde garip bir ses geliyo (plop plop :D ) neden olabilir fikri olan varmıdır?

Sanırım motoru bakıma götürmem gerekecek bu ara heryerinden garip sesler geliyo aslında geçen farkettim on taraftan tak tak diye vurma sesi geliyodu, otoparka çektim, lastiği biraz tekmeledim falan baktım reflektör gevşemiş, arka taraftan ses geliyodu, koltuğu kaldırdım, altına kağıt civata deniyo galiba ondan koydum o ses de gitti ama yinede bir baktırmak istiyorum...
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
2
serkan abi frene basmadığım zamanlarda da dörtlüler yanıo bu yüzden sordum aceba normalmi die de kullanım kılavuzu sormuştum bilgilendirdiğin için çok tşk ederm zincir için tavsiye ettiğin parçanın bi görüntüsü varsa gönderebilirmisin?
bu arada motorun (resmi sitesinde yazan dışında) kilometredeki ortalama yaktı ne kadar
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
araştırdım ama elımdekı en görsel resim bu vardı umarım anlayabilecegım bır resım olacaktır...

okun gösterdiği yerde olur lastık,
zıncır gevsedıkce ona surter ve sesı kese,
ama zamanla aşınır yırtılır ve düşer,
sanırım sesın kaynagıda o olmalı...
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Selam Arkadaşlar;

Malumunuz askerlik nedeni ile aranızda katılımcı olarak bulunamıyorum.

Arkadaşlar ben kullanmış olduğum Kanuni Caracal 200 motorumu satmak, geldiğimde daha büyük bir motor ile aranızdaki yerimi tekrar almak istiyorum. Motor gerçekten çok temiz, 2000 Km'de, kapalı garajda duruyor ve birlikte bir çok aksesuarı da birlikte veriyoruz yaklaşık 3 ay kullandım, temizliğinden hiç ödün vermedim 4 günde bir yıkıyorum, haftada bir de cilasını-bakımını yapıyorum. Malumunuz askerde olmam sebebi ile satmak istiyorum ilgileniyorsanız sahibinden linki veriyorum.Görüşmek üzere...

Ulaşım Tel: 05333718141


Sahibinden Link:

http://www.sahibinden.com/kanuni_ca...aktan_kum-01WQQaXQQ15229812WQQpXQQdisplayitem

Sahibinden İlan No:

15229812
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst