yazdıklarından anladıgım kadarı ıle orjınal goruntusune erışmek ıcınmı ıstıyorsun kullanım klavuzunu tam çözemedım,
ama sen motorunu sev orjınalıgı bır yana kalsın,
iyi bak yeterlı,
dörtlüler kendılıgınden yanmıyorlardır,
frene basında 10 sn kadar yanabılır bu normaldır,
eğer frensız yanıyor ıse,
o zaman fren müşüründe bır şase olusuyor olabılır tıtreşimden,
zincirin gevşemış olabılır ve ondan ses yapıyorda olabılır,
ve bırde arka salıncağın (Çatalın) dibinde lastık vardır zincir sesini kessin diye,
o olmayabılır,
onu al ve yerıne tak,
ve bırazda zıncırını gerdır,
Kolay Gelsın...