Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
çanakkale tuncelıye atmaz,
çoğunlukla şöförler tuncelıye burdur'dan gelıyordu,

ben ıspartadan geçtim tuncelıye,
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
safranbolu özel asayiş diye birlik hiç duymadım,,,
sen emınmısın orası olduguna?

safranbolu er eğitim alayıdır sanırım,

ama aslında nereye düşebileceğin konusund bir bılgım yok...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hmm anladım,
çünki benım bıldığım bir İZMİR birde KAYSERİ tim yetiştiriyor...

yınede hayırlısı olsun,
umarım spor yapmayı sevıyorsundur,
çünki komandoluğun en önemli faktörü spordur...

şimdiden kendini hazırlamaya çalışsan iyi olur,
yanlış hatırlamıyorsam,
35 şınav,
35 mekik,
7 nizami barfiks,

her sabah ve her akşam ufak ufak denemelerde bulunmaya çalış,,,

Tekrar Hayırlı Olsun Kardeşim...
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
22
arkadaşlar merhaba bende caracalın hastası oldum 2 gündür forumu en baştan itibaren okuyorum tigerı beğenirken birden bu forumu gördüm ve caracal beni mest etti.benim sorum şu ben zaten yavaş gitsin rahat olsun cafcaflı bi motor olsun istiyorum hızla işim yok ama boyum 184 kilo 78 motor altın da kaybolmaz demi bu boyda kullanan arkadaşlar var mı.başınızı ağrıttım kusura bakmayın cvplar için şimdiden tşkr.
ii akşamlar caracal sevdalıları...
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
6
2008 model kanuni caracal almak üzereyim 2.500 lıra ıstıyor banada makul geldi fakat kanuni nin yedek parca soylentısı tadıımı kacırdı vazgecmek uzereyım almaktan...bi parça için haftalar aylar bekliyormuşsun...aslı Varmı sızCE VAzgECMelimiyim pazartesı alıyorum motoru inş o gune kadar bi ceVap gelır sımdıden cok tesekkurler
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
2008 model kanuni caracal almak üzereyim 2.500 lıra ıstıyor banada makul geldi fakat kanuni nin yedek parca soylentısı tadıımı kacırdı vazgecmek uzereyım almaktan...bi parça için haftalar aylar bekliyormuşsun...aslı Varmı sızCE VAzgECMelimiyim pazartesı alıyorum motoru inş o gune kadar bi ceVap gelır sımdıden cok tesekkurler

arkadaşım piyasada parçası en bol motor markalarından birisidir KANUNİ,
bazıan işçilik ve usta sıkıntısı yaşanıyor evet ama,
ben hiç parça bulunamadı dıye bişiy duymadım,

deer152'nin parca sıkıntısı var oda parcaları aşırı pahalı oldugundan ama,

onun dışında sıkıntı yok kanunide,

ve aklında olsun pek cok modelın parçaları bır bırı ıle aynı...

Şimdiden Sana Hayırlı Olsun...
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
6
çok saol serkan mumkunse msnden senı ekleyebılırmıyım...motoru yenı alıyorum ve yağı dahi nerden değişir bilmiyorum...en ufak bı sorunda serwıslere gıdıp kazık yemek ıstemıyorum ufak tefek sorunlarda yardımcı olurmusun ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:32 AM ----------

kanuni caracal 2008 model fiyat=2 500 lira uygunmudur alıyorum????
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
[COLOR="Black"' Alıntı:
fatih55[/COLOR];1743829]çok saol serkan mumkunse msnden senı ekleyebılırmıyım...motoru yenı alıyorum ve yağı dahi nerden değişir bilmiyorum...en ufak bı sorunda serwıslere gıdıp kazık yemek ıstemıyorum ufak tefek sorunlarda yardımcı olurmusun ?

QUOTE]
elbette neden olmasın,
her konuda bilgim dahilinde herkese yardımcı olabılırım,
eğer bana yakın olsaydın birebir yardımcıda olurdum emın ol...



subap mili mi nedir tam ne deniyor bilmiyorum, onların gevşeme ihtimali var mı? motordaki tıkırtı o olabilir miki?

onun adı SUBAP İTECEĞİ kurşun kalen boyuna yakın uzunluğuvar,


sesi onun yapma ihtimalı yok denecek kadar az,
çünki onda boşluk olursa aşınır ve arıza çıkartır,
senın sorunun subaplarının ayarsız oluşu olabılır,
veya yağ pompası zıncırın uzamış olabılır,
yenisi ile değişmesi gerekebilir,
kısaltmak gıbı ıhtımal söz konusu olmaz...
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
onun adı SUBAP İTECEĞİ kurşun kalen boyuna yakın uzunluğuvar,


sesi onun yapma ihtimalı yok denecek kadar az,
çünki onda boşluk olursa aşınır ve arıza çıkartır,
senın sorunun subaplarının ayarsız oluşu olabılır,
veya yağ pompası zıncırın uzamış olabılır,
yenisi ile değişmesi gerekebilir,
kısaltmak gıbı ıhtımal söz konusu olmaz...
eyvallah!

supap ayarını yaptıktan sonrada vardı o ses, zincir uzamasının yağlamaya zararı olurmu?
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
8
selam arkadaşlar artık benimde bir caracal ım var..daha dün aldım ve artık mator özlemim bitti. Yalnız motaor yeni olduğundanmıdır nedir bilmiyorum devamlı bir lastik kokusu var sanki balatalar yanıyormuş gibi bir de viteslerde sorun yaşıyorum acaba nedenini bilen varmı yoksa hepsi benim acemiliğimdenmi kaynaklanıyor.:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım o koku normaldir,
sıfır almışsın sanırım,
sıfır motorlarda o koku gelir belli bir süre,
ve birde viteslere alışana kadar sıkıntı çekebılırsın,
fazla değil 2 güne kadar hıcbır derdın kalmaz:)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
selam arkadaşlar artık benimde bir caracal ım var..daha dün aldım ve artık mator özlemim bitti. Yalnız motaor yeni olduğundanmıdır nedir bilmiyorum devamlı bir lastik kokusu var sanki balatalar yanıyormuş gibi bir de viteslerde sorun yaşıyorum acaba nedenini bilen varmı yoksa hepsi benim acemiliğimdenmi kaynaklanıyor.:)

Yeni motorda bu tür kokular olabiliyor ama balatalar falan gerektiğinden sıkı da olabilir. Ustaya bir göster istersen. Vites konusuna gelince, muhtemelen yükseltmelerde ürkek davranıyorsun her acemi gibi. Vitesi tatlı sert ve seri bir hareketle yükselt. Yani ayağınla yukarıya çekme hareketi değil hafif darbe vurur gibi yap.Zaten arkadaşın dediği gibi birkaç güne alışırsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst