[İzmir - MT]

Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Perşembe günü hava yağmurlu görünüyor ya hadi hayırlısı.Perşembe akşamı yağmur olmazsa semaverin dibini bulucam :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Perşembe günü hava yağmurlu görünüyor ya hadi hayırlısı.Perşembe akşamı yağmur olmazsa semaverin dibini bulucam :)

Hemen yan yatıp çamura batma.... :p:p:p Yağmurdan bu kadar tırsma...:p:p:p
Amma bahanesi bollllll bollll bir adamsın.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Amcaya takılırken bak ben gelemiyorum perşembe akşamı.:pr::pr:
Karabük'e gidiyorum iş için, belki geç vakitte olsa yetişmeye çalışırım.
gerçi 750 km. buradan en az 8 saat sürer yol, kısmet diyelim:salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Amcaya takılırken bak ben gelemiyorum perşembe akşamı.:pr::pr:
Karabük'e gidiyorum iş için, belki geç vakitte olsa yetişmeye çalışırım.
gerçi 750 km. buradan en az 8 saat sürer yol, kısmet diyelim:salut:

Ayıpettin.... Semaveri Demir Çeliğin bahçesinde yakarız... :cat::cat::cat: Hem kısa metrajlı gezi olur bizim için... :cat::p
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Amca dün soğuk dedin bu gün yağmurlu, öbür gün çamurlu :pr::pr:
eeee sen şimdi yazın da çok sıcak abi ben gelemem de dersin:queen::queen:

klimalı motosikleti almadı tabi sıcak diyecek :queen:


Hemen yan yatıp çamura batma.... :p:p:p Yağmurdan bu kadar tırsma...:p:p:p
Amma bahanesi bollllll bollll bir adamsın.... :queen::queen::queen:

Amcaya takılırken bak ben gelemiyorum perşembe akşamı.:pr::pr:
Karabük'e gidiyorum iş için, belki geç vakitte olsa yetişmeye çalışırım.
gerçi 750 km. buradan en az 8 saat sürer yol, kısmet diyelim:salut:

:cherry: Hepinizi seviyorum,bu kalp o kadar büyük ki amma velakin işte ne yaparsınız bahanesiz de olmuyor ha bire bahane üretiyor; yağmur,çamur, battaniye derken hani hasta olmıyalımda :salut::p
DeKa cım bu rada sana da hayırlı yolculuklar diliyorum.Allah kazasız belasız gidip dönmek nasip etsin.
Dur bakalım perşembe akşamı bakıcaz bir çaresine.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
RS 125 ten bilirim :queen: yetişir :cat: dikkatli ol HAYIRLI OLSUN :rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Teşekkürler arkadaşlar.Umarım aprilia rs 125 macerama dönmez bu motorda.Perşembe günü semaver eşliğinde alper abinin muayenesinden sonra gönül rahatlığıyla binecem inşallah...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:34 ----------

RS 125 ten bilirim :queen: yetişir :cat: dikkatli ol HAYIRLI OLSUN :rendeer:

Cengiz abi bugün bir liste çıkarttım.Sence sezona yetişecekmi :silent: :queen::queen::queen:

İşte listem:

1- Ön park lambası yanmıyor
2- Km saati çalışmıyor
3- Kafa grenajı kırık
4- Ön fren tutmuyor
5- Yan ayaklıkta boşluk var
6- Arka stoplar yanmıyor
7- Ön fren müşürü arızalı
8- Aynalar yok
9- Arka lastik kabak bir durumda
10- Debriyaj kolu kırık
11- Fren kolu kırık
12- Koltuk kılıfı yırtık
13- Ön sinyaller yok (kafa grenajında sinyal deliği olmadığı için şimdilik takmıcam)
14- Arka sinyaller yok

Evdeki imkanlarla bugünlük halletiğim kısımlar

1- Ön park lambasını tamir ettim (kablo yumağının içinden park lambasının kablolarını bulup bağlantısını yaptım)
2- Kafa grenajının kırık ve eksik kısımlarını plastik keserek sıcak silikon yardımıyla tamir ettim.
3- Ön freni tamir ettim ( fren merkezinin açılmayan vidalarını zor kullanarak açtım ve boşalmış hidrolik kutusunu doldurup freninde havasını aldım)
4- Yan ayaklığı söküp 2-3 pul koyarak boşluğu aldım
5- Evde fazlalık sinyallerle arka sinyalleri hallettim

Diğer problemlerin sebeblerini buldum

1- Km saatinin telini söktüm ve kopmuş olduğunu gördüm.
2- Arka stop lambası patlamış.Ben yinede duylarını ölçü aletiyle kontrol ettim.Problem ampulden kaynaklanıyor.
3- Ön fren müşürünün soketini söküp kabloları kontrol ettim.Müşürüde kontrol ettiğimde müşürün arızalı olduğunu gördüm

Alınacaklar listesi

1- Stop lambası
2- Fren müşürü
3- Ayna
4- Arka lastik
5- Debriyaj kolu
6- Fren kolu

Şimdilik yapılacaklar listem bu durumda...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst