[İzmir - MT]

Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
cuma gunu teras cafedeki toplantiya geliorum ins perşembede helikopter pistine gelicem tabi bulabilirsem:)
 
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
132
Merhaba bende aranıza yeni katıldım. Başlangıç için kendime yamaha ybr125 2011 aldım. Bu arada gezi ve etkinliklerde aranıza katılmak için sabırsızlanıyorum. perşembe ve cuma günü buluşmalarınıza bende katılmak istiyorum. bu konuda nereden bilgi alabilirim bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Merhaba bende aranıza yeni katıldım. Başlangıç için kendime yamaha ybr125 2011 aldım. Bu arada gezi ve etkinliklerde aranıza katılmak için sabırsızlanıyorum. perşembe ve cuma günü buluşmalarınıza bende katılmak istiyorum. bu konuda nereden bilgi alabilirim bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

Cuma günü teras kafe buluşmamız var..... Topğinde gerekli açıklamalar mevcut....

Perşembe tamamen free olarak inciraltında buluşuyoruz.... Helikopter pistinde... Turkuazın sahil tarafı da diyebilirsin... :cat::cat::cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Cengiz abi özel mesaj atmaya çalıştım ama galiba beceremedim.onun için buradan yazmak zorunda kalıyorum.Siteden kaydımı kalıcı olarak nasıl silebilirim.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bunun sebebini yüz yüze görüştükten sonra açıklama yapacağım :salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cengiz abi özel mesaj atmaya çalıştım ama galiba beceremedim.onun için buradan yazmak zorunda kalıyorum.Siteden kaydımı kalıcı olarak nasıl silebilirim.

Dur hemen...Celallenme.... Nereye gidiyorsun... :wiinkk::wiinkk::bounce::bounce::bounce: Bırakmayız.. :cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
GEREKLİ işlem yapılmış rahatsızlığa son verilmiştir. DEKA kokoreçin şişini bilirmisin sen ? izmirdeki tüm şişleri toplar peşine düşerim :wiinkk:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Çok yağmur var semaver e gelemeyeceğim malesef :( Umarım yağmur diner de yarınki teras cafe ye gelebilirim :)
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Olumsuz hava koşulları ve yağıştan ötürü bu akşamki semaver gecesine katılamıyorum.Özür dilerim.Nasipse Cuma akşamı Teras Cafede buluşmak üzere.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yağmurmu varmış biz görmedik :silent: harika bir havada harika toplantı yaptık semaverimizi yaptık,çiğdemlerimizi yedik,sohbetin belini kırdık :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bir akşamdı herkese teşekkürler.Bir işim çıktı bu akşam gelsem bile geç geleceğim gibi gözüküyor..
Gelebilirsem Terasta görüşmek üzere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst