- Katılım
- 29 May 2006
- Mesajlar
- 327
bu tarihten sonra HELİKOPTER PİSTİ olarak bilineeeee FERMANIMDIR :cat:
abi rezil rüsva ettin bizi yaa. bende millete inciraltında helikopter pisti var diyom millet gülüyodu bana
bu tarihten sonra HELİKOPTER PİSTİ olarak bilineeeee FERMANIMDIR :cat:
bir kerede süleyman demirel meydanındayız de bakalım kim bilecek![]()
Merhaba bende aranıza yeni katıldım. Başlangıç için kendime yamaha ybr125 2011 aldım. Bu arada gezi ve etkinliklerde aranıza katılmak için sabırsızlanıyorum. perşembe ve cuma günü buluşmalarınıza bende katılmak istiyorum. bu konuda nereden bilgi alabilirim bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
Cengiz abi özel mesaj atmaya çalıştım ama galiba beceremedim.onun için buradan yazmak zorunda kalıyorum.Siteden kaydımı kalıcı olarak nasıl silebilirim.
Dur hemen...Celallenme.... Nereye gidiyorsun... :wiinkk::wiinkk::bounce::bounce::bounce: Bırakmayız.. :cat::cat::cat:
Olumsuz hava koşulları ve yağıştan ötürü bu akşamki semaver gecesine katılamıyorum.Özür dilerim.Nasipse Cuma akşamı Teras Cafede buluşmak üzere.
Güzel bir akşamdı herkese teşekkürler.Bir işim çıktı bu akşam gelsem bile geç geleceğim gibi gözüküyor..
Gelebilirsem Terasta görüşmek üzere.