- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
Denizliden herkese kucak dolusu sevgiler saygılar...
bırak garipleri uğraşma yazık:queen::queen:
Perşembe günü hava yağmurlu görünüyor ya hadi hayırlısı.Perşembe akşamı yağmur olmazsa semaverin dibini bulucam![]()
klimalı motosikleti almadı tabi sıcak diyecek :queen:
Perşembe günü hava yağmurlu görünüyor ya hadi hayırlısı.Perşembe akşamı yağmur olmazsa semaverin dibini bulucam![]()
Amcaya takılırken bak ben gelemiyorum perşembe akşamı.r:
r:
Karabük'e gidiyorum iş için, belki geç vakitte olsa yetişmeye çalışırım.
gerçi 750 km. buradan en az 8 saat sürer yol, kısmet diyelim:salut:
gelirken ÇAY getir :cat:
Amca dün soğuk dedin bu gün yağmurlu, öbür gün çamurlur:
r:
eeee sen şimdi yazın da çok sıcak abi ben gelemem de dersin:queen::queen:
klimalı motosikleti almadı tabi sıcak diyecek :queen:
:cat::cat::cat:
Hemen yan yatıp çamura batma....Yağmurdan bu kadar tırsma...
Amma bahanesi bollllll bollll bir adamsın.... :queen::queen::queen:
Amcaya takılırken bak ben gelemiyorum perşembe akşamı.r:
r:
Karabük'e gidiyorum iş için, belki geç vakitte olsa yetişmeye çalışırım.
gerçi 750 km. buradan en az 8 saat sürer yol, kısmet diyelim:salut:
iyi geceler arkadaslar guzel bulusmalar ve etkinliklerin gerceklesmesi dilegiyle...
özay_özgür'ünkini bilemicem ama benimki yetişti :queen:
Hayırlı olsun çallı :cat:
RS 125 ten bilirim :queen: yetişir :cat: dikkatli ol HAYIRLI OLSUN :rendeer: