sağlam yerlerini yazsan daha kısa sürecekmiş :queen:
Yoksa haftaya önce k.paşa ordan tire ve ordanda didimemi gidiyoruzzz :queen: :queen::queen:
Nasıl yani alper abi.Koskoca atasözü var "al bir mz dünyayı gez". Hatta didimdende bodruma geçebiliriz bence :cat:
arkadaşlar istanbuldan sipariş ettiğimiz BUFF,VE ŞAPKALAR gelmiştir isteyenlere açık indirim usulu satılacaktır. sayılı adette olduğundan haftaya yapacağımız TERAS toplantısında pazarlanacaktır. bir sonraki siparişi beklemek istemeyenler ACELE etsinler. bu parti bitince tişört siparişi vereceğiz !!!
çay kaynadı 2 inci sen yoksun![]()
emre gelecekti çay koy demişti, dana kemiği eridi çay kaynadı emre yok :mrgreen:
motorun son durumu nedir yetişecekmi sezona :silent: