[İzmir - MT]

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ödemiş bozdağ kayak tesisleri :)
Bu arada tesisler geçen sene düşen çığdan ötürü kapalı.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
aşk olsun..site kısa mesaj yazamazsın uyarısı üzerine bu mesajı uzatıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------

bi kamp mı yapsak yatmalı kalkmalı :) mangallı mungallı :D
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Sabah işe gelirken şöyle bir baktımda yolda benden başka hiç motosiklet görmedim. (21 km yol yaptım)
kışlık ekipmanı yok insanların anlaşılan.
Mangal mı?
Karda sucuk ne gider bee :)
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
soğuk hava da güzel bir ateş, ateşin çevresinde toplaşmalar sohbet muhabbet ateşin üzerinde bilumum yiyecek :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
soğuk hava da güzel bir ateş, ateşin çevresinde toplaşmalar sohbet muhabbet ateşin üzerinde bilumum yiyecek :)
abi hava iyi soğuk :D ateşin etrafında toplaşmak kesmez beni. teletabiler gibi sarılsak bi türlü, ateşe şöyle bir girip çıksak bi türlü.
yiyecekten çok, içecek gerekiyo sanki biraz :D
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
murat sattı 600rr'nı agabey :)

Fotonu sevdim vallaha fakat ilk tanıyamadım :cherry: güzel bir radikal karar oldu..

oh oh oh taa 2005 üyesiymissin hiç haberimiz yok.. eskilerden kim kaldı :rendeer:

Ahahaha :D Değiştir dedin bende bunu koydum :D

Metehan abi gibi kral devrem var daha ne isterim :D
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
arkadaşlar bundan sonra hafta sonları müsait olacağım inşallah etkinliklere hızlı bir şekilde dahil olmak istiyorum :cat:. Yanlız hava ciddi soğudu bugün bütün gün motor üstündeydim soğuk bi yandan ısınmayan lastikler bi yandan :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Bugün sabah motoru salhaneden menemene kadar getirdim biraz acemilik var ehliyeti bu ay alıcam inşallah,mont kask eldiven tam takım öyle bir soguk vardıki ne kafada kask nede üstte mont:D Dondumm:)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Bugün sabah motoru salhaneden menemene kadar getirdim biraz acemilik var ehliyeti bu ay alıcam inşallah,mont kask eldiven tam takım öyle bir soguk vardıki ne kafada kask nede üstte mont:D Dondumm:)
altım 3 kat üstüm 5 kat sen düşün :)
ayrıca eller üşüyor abi!
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
günaydın millet, pzar günkü bol üşümeli bol acıkmalı! spontane gelişen gezimizin kaptanlarına teşekkürlerimi sunarım, tekerlerine sağlık!
sodalimon abi :) gökhan, gürkan, can.. bidaki gezimizi kar üstünde yaparsak şaşırmam :)
Biz de teşekkür ederiz Halilcim :cat:
:)
Alçakgönüllülük yapmayacağım bu kez ama ;)
Tek söyleyeceğim; bana takılın, hayatınızı yaşayın :bounce:
Biraz da çatlak/çılgın olmaktan daha lezzetli ne var ki... Zaten hep akıl hep akıl.

Azcık çocuğun önünü açmak lazım, onunla bir olup eğlenmek güzel oluyor gerçekten :queen:
(Bunu öğreten değerli arkadaşıma -okuyorsa- buradan teşekkür ediyorum :king:)

Eğlendik, mis gibi de eğlendik, çok da güzeldi. Davetimi kırmayıp da o soğukta geldiğiniz için hepinize teşekkür ediyorum içtenlikle...
(Kimse de yakınıp gıkını çıkarmadı, gece Bostanlı da soğuktu yine de herkes on numara adam olduğunu kanıtladı :) Sağolun varolun dostlarım :joker:)

Bu arada, Gürkancım seni hasta ettik, bizleri bağışla, acilen iyileşmeni diliyorum kardeşim...
Halil kardeşimizin motoruna da acil şifalar :)

abi hava iyi soğuk :D ateşin etrafında toplaşmak kesmez beni. teletabiler gibi sarılsak bi türlü, ateşe şöyle bir girip çıksak bi türlü.
yiyecekten çok, içecek gerekiyo sanki biraz :D

Bu hafta da öyle yapalım Halilcim, hava Pazar günü daha güzel olacak... Spil ya da Yamanlar yapıp... Hepinize karda sucuk :santa:
Eldivenlerin üstüne bulaşık eldiveni giyip bütün İzmir'i güldürebiliriz ayrıca da :)

altım 3 kat üstüm 5 kat sen düşün :)
ayrıca eller üşüyor abi!
Moralini bozma, soğuklar geçince herkes çok hızlı kilo verdiğimizi düşünecek :D
Gürkan "Aaa, sen aslında 80kiloymuşsun abiii :sunny:", dediği zaman hissettiğim mutluluğu anlatamam :flower:

Sabah uykuyu iyi açıyor. :)

Vallah Kaptanım :) bu sabah hayatımın en zevkli sürüşlerinden birini yaşadım (insanın motosiklet hayatı 2 hafta kadar önce başlamış olunca, bunu söylemek çok kolay oluyo tabii :p).
Tam çıktım yola, otobana girerken hafif hafif kar(cık) atıştırıyor.
Eh tabii -mahallenin delisi olarak bana düşeni yaptım ve- yine dayanamayıp açtım vizörümü :wiinkk:
:flower::flower::flower:

Dün gece de biraz serindi; ama, hava mis gibi kokuyordu :)
Sanırım daha motosiklet üstünde daha çok vakit geçirebilmek için iş yerime daha uzak bir eve geçmem gerekiyor :p

Bu arada, fırsatım olmazsa... Önümüzdeki haftasonu sınavı olan tüm arkadaşlarıma şimdiden başarılar diliyorum... Rastgele...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

Aşağıdaki kısım Halil için...

Karda taşları dizerizzz :)
Ortasına odun ateşi :)
Sucukları geçiririz ince dal parçalarına :)
Açarız kanyaklarımızı da...

Misss :)

Üstüne de bi türk kahvesi, odun ateşinde yavaş yavaş pişmiş...
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
:))
Verdiğin bu tarifleri bu hafta erciyeste bi deneyeyim olursa haftaya izmir de deneriz. :)

Uygulayın tabii :) de... Ya biz :salut:
Kanyak olmazsa kırmızı şarap da cillop gibi olur :D

Evet ya, abimi de alıp gelsenize, sizin tarafla bir tur yapalım :) Coşsun İzmir, kaynaşalımmm :queen: (İyice İzmir bölen oldum :D sizin taraf / bizim taraf)

Bu arada, bizim taraf zenginleşiyor haberiniz olsun :)
Arkadaşlarımdan iki kişi daha (evliler, çocuklular) motosiklet öğrenmek istemeye başladılar :) Arkama oturanın ::gazla:: aklını alıyorum ::xblink::
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Biz de teşekkür ederiz Halilcim :cat:
:)
Alçakgönüllülük yapmayacağım bu kez ama ;)
Tek söyleyeceğim; bana takılın, hayatınızı yaşayın :bounce:
Biraz da çatlak/çılgın olmaktan daha lezzetli ne var ki... Zaten hep akıl hep akıl.

Azcık çocuğun önünü açmak lazım, onunla bir olup eğlenmek güzel oluyor gerçekten :queen:
(Bunu öğreten değerli arkadaşıma -okuyorsa- buradan teşekkür ediyorum :king:)

Eğlendik, mis gibi de eğlendik, çok da güzeldi. Davetimi kırmayıp da o soğukta geldiğiniz için hepinize teşekkür ediyorum içtenlikle...
(Kimse de yakınıp gıkını çıkarmadı, gece Bostanlı da soğuktu yine de herkes on numara adam olduğunu kanıtladı :) Sağolun varolun dostlarım :joker:)

Bu arada, Gürkancım seni hasta ettik, bizleri bağışla, acilen iyileşmeni diliyorum kardeşim...
Halil kardeşimizin motoruna da acil şifalar :)



Bu hafta da öyle yapalım Halilcim, hava Pazar günü daha güzel olacak... Spil ya da Yamanlar yapıp... Hepinize karda sucuk :santa:
Eldivenlerin üstüne bulaşık eldiveni giyip bütün İzmir'i güldürebiliriz ayrıca da :)


Moralini bozma, soğuklar geçince herkes çok hızlı kilo verdiğimizi düşünecek :D
Gürkan "Aaa, sen aslında 80kiloymuşsun abiii :sunny:", dediği zaman hissettiğim mutluluğu anlatamam :flower:



Vallah Kaptanım :) bu sabah hayatımın en zevkli sürüşlerinden birini yaşadım (insanın motosiklet hayatı 2 hafta kadar önce başlamış olunca, bunu söylemek çok kolay oluyo tabii :p).
Tam çıktım yola, otobana girerken hafif hafif kar(cık) atıştırıyor.
Eh tabii -mahallenin delisi olarak bana düşeni yaptım ve- yine dayanamayıp açtım vizörümü :wiinkk:
:flower::flower::flower:

Dün gece de biraz serindi; ama, hava mis gibi kokuyordu :)
Sanırım daha motosiklet üstünde daha çok vakit geçirebilmek için iş yerime daha uzak bir eve geçmem gerekiyor :p

Bu arada, fırsatım olmazsa... Önümüzdeki haftasonu sınavı olan tüm arkadaşlarıma şimdiden başarılar diliyorum... Rastgele...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

Aşağıdaki kısım Halil için...

Karda taşları dizerizzz :)
Ortasına odun ateşi :)
Sucukları geçiririz ince dal parçalarına :)
Açarız kanyaklarımızı da...

Misss :)

Üstüne de bi türk kahvesi, odun ateşinde yavaş yavaş pişmiş...


Oha abi görüşmeyeli bayağı bir aşmışsınız olayı :) Karda suçuk filan :D
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Biz de teşekkür ederiz Halilcim :cat:
:)
Alçakgönüllülük yapmayacağım bu kez ama ;)
Tek söyleyeceğim; bana takılın, hayatınızı yaşayın :bounce:
Biraz da çatlak/çılgın olmaktan daha lezzetli ne var ki... Zaten hep akıl hep akıl.

Azcık çocuğun önünü açmak lazım, onunla bir olup eğlenmek güzel oluyor gerçekten :queen:
(Bunu öğreten değerli arkadaşıma -okuyorsa- buradan teşekkür ediyorum :king:)

Bu arada, Gürkancım seni hasta ettik, bizleri bağışla, acilen iyileşmeni diliyorum kardeşim...
Halil kardeşimizin motoruna da acil şifalar :)

Bu hafta da öyle yapalım Halilcim, hava Pazar günü daha güzel olacak... Spil ya da Yamanlar yapıp... Hepinize karda sucuk :santa:
Eldivenlerin üstüne bulaşık eldiveni giyip bütün İzmir'i güldürebiliriz ayrıca da :)

Moralini bozma, soğuklar geçince herkes çok hızlı kilo verdiğimizi düşünecek :D
Gürkan "Aaa, sen aslında 80kiloymuşsun abiii :sunny:", dediği zaman hissettiğim mutluluğu anlatamam :flower:

Aşağıdaki kısım Halil için...

Karda taşları dizerizzz :)
Ortasına odun ateşi :)
Sucukları geçiririz ince dal parçalarına :)
Açarız kanyaklarımızı da...

Misss :)

Üstüne de bi türk kahvesi, odun ateşinde yavaş yavaş pişmiş...

motorlar gönlümüzde,
içlikler içimizde,
biz gideriz spile be heyheyhey :D

pazar günü hava sıcaklığı 13 derece diyollar!
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
sodalimon youtube de kullanıcı adım motoiz .
paylaştığım videolar bi bak geçen sene bozdağ da bir iki video var kayak yapıyoruz. :)
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
motorlar gönlümüzde,
içlikler içimizde,
biz gideriz spile be heyheyhey :D

pazar günü hava sıcaklığı 13 derece diyollar!

Bunun ne anlama geldiğini hepimiz biliyoruz değil mi :)
:queen:

Şöyle ağız tadıyla bi toplanıp gezemedik ne zamandır...
Üzücü olan, bu haftasonu sınavı olan arkadaşlar var. Onların da dahil olduğu bir gezi yapmak için ne kadar can atıyorum. Bu kadar zor olan bir şey çok değerli olsa gerek :)

Soğuktur, dağdır; anlamam... Düşene kadar değil, kalkamayana kadar yola devam...

Çok sucuğunda değilim de, beni çeken dostlar, doğa, motor, temiz hava ve tabii ki kanyak :flower:
Eh tabii, sadece ve sadece Türk kahvesinin tadı iyi olsun diye sucuk da yiyebilirim. :farao:
Zorunluluktan, sadece zorunluluktan...

Bu arada soğuk asfalt diyecekler vardır :) Onlar kendilerini biliyorlar :thumleft:
Dün gece soğukta ve bu sabah da -nedense- soğukta :) motoru bayağı zorladım virajda yatırma konusunda, sırf bilimsel meraktan ama, gazla hiç mi hiç ilgisi yok...
Kanaatim:
Düşene kadar yatacak çocuk :sunny:
Düşmidiin sürece tutuyi lastik :D yani... :santa: ::pokey::::stretche::cekic::::stretche::eek:hmy::::sos::::unsure::::rantinp:

Demem o ki, Spil'de soğuktan ölme riskini (okunuşu; zevk, heyecan, mutluluk, yaşadığını derinden hissetme, yaşam aşkı, motor sevdası, v.b) kim göze alıyor :)

Eh gelmişken şunları da koyuvereyim bari ;)

Buluştuk mutluyuz...
100_0595.JPG


100_0596.JPG


100_0597.JPG


Burada da mutluluk had safhada...
100_0599.JPG


Buraya kadar herkes harika :)
100_0601.JPG


100_0602.JPG


100_0604.JPG


Resimdeki tişörtlüyü bulun :p
100_0605.JPG


Şu güzel (uyumlu, sık) giyimli gencin :) sırtını yasladığı, yöre insanlarınca "Kutsal Ateş" diye nitelendirilen relic :D
100_0607.JPG


Kutsal Ateş ve ona tapan motoristler...
100_0608.JPG


100_0610.JPG


100_0611.JPG


İşte bu noktada; abi yeter, eve gidip ısınalım, diye ağlayanlar var...
100_0612.JPG


100_0613.JPG


100_0616.JPG


100_0618.JPG


100_0619.JPG




sodalimon youtube de kullanıcı adım motoiz .
paylaştığım videolar bi bak geçen sene bozdağ da bir iki video var kayak yapıyoruz. :)

Kaptanım, ilk fırsatta (boş zamanda) hepsine bakıyorum. Paylaştığın için teşekkür ederim...
Sizin kuyruğunuza takılmak lazım ama, videolardan onu çıkarıyorum...
Bi geçemedik ki şu Ulu Manitu'nun (ulu manita değil) güven sınavını :|
Adam, biz buradayız gel diyo; ama yol nereye gidio, cesaret edip elbiselerle atlamak lazım denize...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
::music::
la lalalala
::music::
lala lala
::music::
duymuyorum
::music::
pardon
::music::
ne didiiin?
::music::::music::::music::
doğru söylüyosun abi, herşeyimizi ifşa etmenin anlamı yok, hele ki izmir mt'den bizi tanımayanlar için çok büyük bir ikram olur bazı şeyler :D
gelecekler bizi görecekler o kadar, beta versiyonumuz bu kadardı, herşey dahil olan gold paket hizmetimizden yararlanmak için hesap no: .. :queen: ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst