[İzmir - MT]

Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
pazar günü seyit şanlı lisesi (atatürk mahallesi) önünden bir grup geçti 5 motorcu vardı sanırım alakası olan varmı :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
günaydın, bugün izmir'de acayip bir fırtına var dikkatli olunuz bayanlar beyler!
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Arkadaşlar herkese merhaba,aranıza yeni katıldım beni kabul ederseniz sevinirim:) Sizden bir konuda yardım istiycektim.Bugün itibariyle Honda cb125e aldım yarın evraklaranı alıcam ve ilk sigorta yaptırmam gerekiyor sanırım.İzmirde uygun fiyatlı bildiğiniz biryer varmı:) Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çook teşekkür ederim
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
bayraklı honda yükelişin sigorta acentesi var. birden çok firma ile çalışıyor ordan bi fiyat almanı tavsiye ederim. 3-5 firmadan fiyat veriyorlar..
hdi konusuna da gelince benim sigorta hdi en ucuzu o çıkmıştı.. tabiii sampo japan gibi bilmediğim firmalara hiç bakmadım.
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
bayraklı honda yükelişin sigorta acentesi var. birden çok firma ile çalışıyor ordan bi fiyat almanı tavsiye ederim. 3-5 firmadan fiyat veriyorlar..
hdi konusuna da gelince benim sigorta hdi en ucuzu o çıkmıştı.. tabiii sampo japan gibi bilmediğim firmalara hiç bakmadım.

Kafam baya karıştı HDI iyimi kötümü:) yarın ben menemenden de teklif alıyım sizle paylaşırım
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Günaydın İzmir; Hayırlı sabahlar, bu yağmurlu güzel günde Antalya'dan hepinize kucak dolusu sevgiler saygılar.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Kafam baya karıştı HDI iyimi kötümü:) yarın ben menemenden de teklif alıyım sizle paylaşırım

karşı tarafın hasar ödemesi konusunu bilmiyorum çok şükür hiç yaşamadım.
Mevcut aracta yenileme yapıldığında daha ucuz oluyor. indirim yapıyorlar ama o plakaya ilk kez sizin adınıza kesiliyorsa fiyatta hiç düşmüyorlar. mesela araba ya axa kestiriyorum 300 tl 35 plaka.. sattığım arabanın son sigortası aksa dan 235 tl di. mesela araba 45 plakaydı 35 e çevirdim. önce 45 iken sigorta yaptırıp 35 e çeviriken onu iptal edip tekrar kesilmesi gerekiyor. ne saçma değilmi :)
mesela 45 plaka da 215 tl çıktı ödedim.. 35 plakaya 300 tl çıktı ödedim . 45 plakanınkini iptal edip iade aldım falan felan..
bu sigorta işleri şehire göre çok değişiyor. mesela 34 plaka bir aracın varsa vay haline.. Gittikçe motosiklet in ekonomikliği kaybolmaya başladı. geçen yıl bu ay 107 tl kestirdiğim sigorta temmuzda 168 tl ye çıktı. 3-4 yıl öncesi zaten uçuk.. 2009 da 32 liraydı.
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
karşı tarafın hasar ödemesi konusunu bilmiyorum çok şükür hiç yaşamadım.
Mevcut aracta yenileme yapıldığında daha ucuz oluyor. indirim yapıyorlar ama o plakaya ilk kez sizin adınıza kesiliyorsa fiyatta hiç düşmüyorlar. mesela araba ya axa kestiriyorum 300 tl 35 plaka.. sattığım arabanın son sigortası aksa dan 235 tl di. mesela araba 45 plakaydı 35 e çevirdim. önce 45 iken sigorta yaptırıp 35 e çeviriken onu iptal edip tekrar kesilmesi gerekiyor. ne saçma değilmi :)
mesela 45 plaka da 215 tl çıktı ödedim.. 35 plakaya 300 tl çıktı ödedim . 45 plakanınkini iptal edip iade aldım falan felan..
bu sigorta işleri şehire göre çok değişiyor. mesela 34 plaka bir aracın varsa vay haline.. Gittikçe motosiklet in ekonomikliği kaybolmaya başladı. geçen yıl bu ay 107 tl kestirdiğim sigorta temmuzda 168 tl ye çıktı. 3-4 yıl öncesi zaten uçuk.. 2009 da 32 liraydı.
Çook haklısınız açıkçası beni de korkutuyor bu gidişat.Motoru almamın bir sebebi de ekonomik olmasıydı.Bakalım nasıl ödeyeceğiz:(
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Zaten benzin pahalı.. 2009 da cbf 150 aldım .. 7000km de idi. 2900 tl verdim 2007 modeldi.. o zamanlar noter vardı 164 tl. sonra tarfik .. noter kalktı sevindik. ama aradaki farkı sigortaya veriyoruz.. Aklıma gelmişken.. bu sigortaların en çok para kazandığı yerde satılan araçlardan kalan farklar.. aracınızı sattığınızda noter belgesi ile sigortacınıza başvurun kalan bakiyenizi alın. inanılmaz rakamlar kalıyor bilginiz olsun.. NOter satış belgenizi mutlaka istiyorlar.. Zorunlu olan bir sigortanın fiyatının sabit olmaması çok saçma..
kaza yapan kişi ve araçlara daha yüksek bedeller çıkmasını anlıyorum da zorunlu olarak yapacağımın fiyatının ucu açık olması devletin beni zorla kazıklaması demek.
Yollarda sigortasız araçlar bu şekilde artıyor.. düşünsenize 800 liraya ikinci el piyasa sı olan motoru birine satsanız adam 250 lira sigorta ödeyecek.. Bir dönem noter parası çok geldi millet elden ele motor sattı şimdi hepsinin başı ağrıyor bu motorlardan..
Bir araba bir motora ödediğim yıllık kasko ve sigorta bedeli 1600 tl dir. vergilerim hariç.. asgari ücret 800 tl :)
iki ay sigortaya çalışıyorsun :)
kaldı 10 ay :) benzindeki vergiye ne kadar çalıştığını söylemeye gerek yok demi :)
e biz zaten kazandığımızın da vergisini de ödememişmiydik..
şimdi biz yaşamak için mi çalışıyoruz.
Devlet mi yaşıyor biz mi yaşıyoruz..
yumurtamı tavuktan tavuk nerdeydi :)
saygılar..
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
murat sattı 600rr'nı agabey :)

Fotonu sevdim vallaha fakat ilk tanıyamadım :cherry: güzel bir radikal karar oldu..

oh oh oh taa 2005 üyesiymissin hiç haberimiz yok.. eskilerden kim kaldı :rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
günaydın millet, pzar günkü bol üşümeli bol acıkmalı! spontane gelişen gezimizin kaptanlarına teşekkürlerimi sunarım, tekerlerine sağlık!
sodalimon abi :) gökhan, gürkan, can.. bidaki gezimizi kar üstünde yaparsak şaşırmam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst