[İzmir - MT]

Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Abooo.Lafı da dokundurmuşsun abi :) Buralar hep kar hep buz :p Napalım çıkamadık geçen pazar :)

Yok be abicim, kardeş kardeş takılıyoruz ;)
Üç günlük motor sevdalısı halimle sana laf mı söyleyeceğim, cahil cahil sallıyorum kendimce :)
Sen, yola çıkılmaz diyeceksin de, ben çıkacam. Canıma mı susadım...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Yok be abicim, kardeş kardeş takılıyoruz ;)
Üç günlük motor sevdalısı halimle sana laf mı söyleyeceğim, cahil cahil sallıyorum kendimce :)
Sen, yola çıkılmaz diyeceksin de, ben çıkacam. Canıma mı susadım...

Yok abi burada çıkılacak gibi değildi cidden.Bu taraflar soğuk buzlu :) Gerçi bu gün güzel hava...Pazarda 14 derece olacakmış.
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Resimler harika izmire dönme hissi uyandırdınız be abicim ya :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Büyük motor küçük motor fark etmez, birlik olunsun yeter... Ne o yoksa benim motorum senin motorunu döver mi diceksiniz? :queen:
tabiki öyle bişey yok :) öyle olsa bizi çoktan fasulyeden sayarlardı :) yazdan beri beraberiz nice seneler beraber olucaz inş.!
birlik, beraberlik, saygı-sevgi çerçeveleri hava geçirmiyor herkes misyonunun farkında! :)
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Yok abi burada çıkılacak gibi değildi cidden.Bu taraflar soğuk buzlu :) Gerçi bu gün güzel hava...Pazarda 14 derece olacakmış.

Pazar beni kimse tutmasın Alperim. Gelmeyen gelmediğiyle kalıyoooo :)

tabiki öyle bişey yok :) öyle olsa bizi çoktan fasulyeden sayarlardı :) yazdan beri beraberiz nice seneler beraber olucaz inş.!
birlik, beraberlik, saygı-sevgi çerçeveleri hava geçirmiyor herkes misyonunun farkında! :)

Dediğin gibi; ama, hepimizin misyonu bir Halilcim :)
Yoldaşız...

Haydi şimdi ijmehyeh :queen: tam 18 saattir bu anı bekliyorum :D
(Sinema çocukları da sonra gelirler belki :king:)


Haydi bu da Karşıyaka akşamı için motivasyon olsun ayak sürtenlere, birazdan çıkıyoruz...

http://youtu.be/4gpNqB4dnT4
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
emre abicim gözlüklerini yirim ne kadarda tatlısın yok böyle bir karizma yok böyle bir endam yaaa :cherry:

lafı banada dokundurmussun soguk asfalt mevzusuna ahahaha :cherry:

bende belki psıkolojık ama soguk aslfatta korkuyorum viraja frenlerde dahi çekiniyorum aslında aslfat soguklugundan öte lastigin ısınmasını engelleyip lastigin yumuşamasına izin vermedigini düşünüyorum belkide sadece psıkolojık :D ama bence en yakın flame(alper) abicigimden bilgi alın. spile en yakın o.

birde manisa tarafından gidiş kapalı diye biliyorum haberiniz olsun.

bu yaz daha gezi yapmıştım tabela vardı manisa tarafından yol kapalı diye ankara yolu açık sadece diye biliyorum.

şöyle hemen örneklendirelim.

bu gezimdeki 2nci fotoya bakarsanız tabela var manisa yönüne gidiş kapalıdır diye yani manisadan gidişte kapalı yol calışması var spil milli parkı yenileniyor vs vs.

ama işte bu yazın sonunda gitmiştim.

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/121590-hyosung-spil-dagi-domuz-avi-fotolari-ve-son-gezimiz.html

---------- Post added at 05:21 ---------- Previous post was at 05:12 ----------

Bu arada bozdag gerçekten kapalımı ?

her sene kayak yapmaya ve telefirige binmeye giderdim çok üzüldüm şuan gerçekten..
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
emre abicim gözlüklerini yirim ne kadarda tatlısın yok böyle bir karizma yok böyle bir endam yaaa :cherry:

lafı banada dokundurmussun soguk asfalt mevzusuna ahahaha :cherry:

bende belki psıkolojık ama soguk aslfatta korkuyorum viraja frenlerde dahi çekiniyorum aslında aslfat soguklugundan öte lastigin ısınmasını engelleyip lastigin yumuşamasına izin vermedigini düşünüyorum belkide sadece psıkolojık :D ama bence en yakın flame(alper) abicigimden bilgi alın. spile en yakın o.

birde manisa tarafından gidiş kapalı diye biliyorum haberiniz olsun.

bu yaz daha gezi yapmıştım tabela vardı manisa tarafından yol kapalı diye ankara yolu açık sadece diye biliyorum.

şöyle hemen örneklendirelim.

bu gezimdeki 2nci fotoya bakarsanız tabela var manisa yönüne gidiş kapalıdır diye yani manisadan gidişte kapalı yol calışması var spil milli parkı yenileniyor vs vs.

ama işte bu yazın sonunda gitmiştim.

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/121590-hyosung-spil-dagi-domuz-avi-fotolari-ve-son-gezimiz.html

---------- Post added at 05:21 ---------- Previous post was at 05:12 ----------

Bu arada bozdag gerçekten kapalımı ?

her sene kayak yapmaya ve telefirige binmeye giderdim çok üzüldüm şuan gerçekten..

Canım Cemim :) karizma varsa senin aynandan kapmışızdır, güzellikse gördüğün, grubumuzun ışığından öte güzellik görmüyorum :thumleft:
Seni hep özlüyoruz, biraz da yüzünü görsek de özlem gidersek (aha işte bu tam oldu :bounce:)...

Asfalt konusunda kesinlikle haklısın: Sana dokundurdum :D
:rendeer: ama haklısın tabii ki :) Sana hak vermediğimden değil :) Başka türlü çekemiyoruz artık seni ;)

Haklısın soğuk asfalt soğuk lastik etkili unsurlar...
Yatışlarda zaman zaman biraz arkayı bıraktığı oluyor. Ama hemen toplamasını da biliyor.

Zaten, lastik de eninde sonunda ısınıyor, daha geç mi, evet, ama illa ki ısınıyor. Ve -biraz da lastiğin iyi çıkması şansıyla- kesinlikle işini iyi yapıyor. Bu kişisel gözlemim...

İyice soğuk asfalt noktalarda -bilhassa ayazın olduğu saatlerde- frenaj aynen dediğin gibi.
Hele ABS devreye girdiği için arkanın frene etkisinin tamamen yokolduğu durumları gördüm geçen hafta gecelerinde (belki soğuktan ayaktaki fren duyarlılığının azalması da etkili oluyordur).

Ama ön frende de hiç ABS devreye girmeden mis gibi sıkabiliyorsun (o kadar da kaymıyor asfaltta lastik, demek istiyorum). Yine de o şekliyle bile frenaj etkisinin azaldığını, mesafelerin yine de uzadığını somut bir şekilde deneyimleyebilir insan.

Ancak; kanımca, motora binmeyi olanaksız kılmadığı görünüyor.

Endişelerimden bir tanesi; şu sokak köşelerine "cinayete teşebbüs" biçiminde döktükleri sular (bkz. köşedeki çiçekçi v.b)...
Gerçi ona da iyi tarafından bakıyorum. Nerede karşıma bir su birikintisi çıkacak çekingenliğiyle daha dikkatli olmamı sağlıyor. Soğukta kesinlikle korkutuyor beni su... Benim Sum'a güvenim tam ama :p

Diğeri de dünyanın en önemli(!) buluşu olan, galvaniz ızgara tuzaklarımız. Malumunuz kayıyor lastiklerimiz bunun üzerinde açıyla giriş yapmışlarsa (hele de ıslaksa, tam debriyajlık an)...


Şimdi, sen bissürü güzel Manisa, Spil, Ankara yolu önerisi vermişsin de :)
Bütün bunlar "yarın ben yokum abi..." anlamında sanırım...

Ancak zaten biz; iki üç kişi Spil'e gidip de, sınavı olduğu için gelemeyen yoldaşlarımıza nispet yapacak adamlar değiliz.

Yarınki rotamız nispeten daha sıcak ve deniz düzeyinde bir yer olacak.
Her zamanki saatte, her zamanki yerden çıkacağız.

Ek olarak yarın sürüşe bir motorcu dostumla katılacağım.
Dahası, yarınki sürüşe gelmesen bile, akşam buluşmasına bekliyoruz. Yetti canımıza Cemsizlik...

(İzmir'de olduğunu tespit ettirdik Cemcim ::evil:: kaçış yok :pl:

Bu arada, söylemeden edemeyeceğim, kırılmak bozulmak yok ama :p

Sen kayak yaptığını söyleyince; aklıma hep şu, hastaneden çıktığın zaman arkadaşının çektiği videodaki kol bacak alçılı gülerek yürüdüğün durumun geliyor :queen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
ahahahaha abi çok güldüm ya :)..

vallaha dediklerine katılıyorum hemfikrim..

yarın gelemiyecegim özel sebeblerde dolayı aslında özel sebeb demiyelim maddiyat çok harcama yaptım vizelerden sonra.

Motora yakıt parası bile ayıramıyorum. 2 hafta sonra düze anca çıkacagım :cherry:

bu akşam cafedemi buluşucaktınız gelirdim yahu haberim yoktu ...

Birde bugun çarşıya çıktım yürürken karşıdan xj6n gelirken gördüm beyaz. sen sandım balaklavası vardı emre abiiii diye bagırdım adam yaklaşınca şok oldum :cherry: ama nasıl heyecan yaptıgımı anlatamam :cherry:
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
ahahahaha abi çok güldüm ya :)..

vallaha dediklerine katılıyorum hemfikrim..

yarın gelemiyecegim özel sebeblerde dolayı aslında özel sebeb demiyelim maddiyat çok harcama yaptım vizelerden sonra.

Motora yakıt parası bile ayıramıyorum. 2 hafta sonra düze anca çıkacagım :cherry:

bu akşam cafedemi buluşucaktınız gelirdim yahu haberim yoktu ...

Birde bugun çarşıya çıktım yürürken karşıdan xj6n gelirken gördüm beyaz. sen sandım balaklavası vardı emre abiiii diye bagırdım adam yaklaşınca şok oldum :cherry: ama nasıl heyecan yaptıgımı anlatamam :cherry:

Haydi haydi Cem, misler gibiydi bu akşam muhabbet :) Alper anladı zaten, gelmemiş gibi yapma ;)

Tüm yoldaş can dostlarıma bu gece için yürekten teşekkürler :rendeer:
Kırmayıp yorgun argın geç saatlere kadar katılarak bu kardeşinizi çok memnun ettiniz ::blushani
Gerçekten güzel bir geceydi, eksiklerimiz olmadığı zaman daha güzellerini de yaşamak dileğiyle...
(Sekizgen masa fikrimi bir iş olanağı olarak değerlendireceğim. Bu vesile ile; yüce kral Arthur'u ve yuvarlak masa şövalyelerini buradan saygıyla anıyorum...)

Yarın sabah görüşmek üzere dostlarım :flower:
Kahvaltınızı iyi yapın :cherry:
Geç kalmayın :joker: terletmeyin :pr:

Yarın sınavı olan arkadaşlarıma da şimdiden başarılar diliyorum. Şansınız iyi gitsin :cherry: Gönlünüze göre emeklerinizin karşılığını alın.
(Gürkancım, tura yetişme derdine 30 dakikada çıkma lütfen :D Akşamında görüşeceğiz nasılsa :thumleft:)

Bunlar da iki üç anı olarak kalsın :)
14122013.jpg


14122013001.jpg


15122013.jpg


15122013001.jpg


Bu arada, yıldızların ne kadar güzel olduğunu farkettiniz mi? Farkedin lütfen, onlar bizim için varlar ::melek02:

Haydi kendinize iyi ... :bounce::cat::rendeer:
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Günaydın dostlar ve can dostlar :)
Yine harika bir sabahta mis gibi masmavi gökyüzünden ve otoban keyfinden sonra...
Hepinize neşe, gülümseme ve sağlık dolu haftalar diliyorum...

Dünkü gezimize ve gece buluşmamıza (buzlanma, uyku, para, yorgunluk, soğuk, motor arızası gibi) zorlukları göze alarak katılan özverili cengaver dostlarıma buradan bir kere daha teşekkür etmek istiyorum. Yine tam anlamıyla dolu dolu güzel bir gün geçirdik...
Dostluğunuz ve yoldaşlığınız paha biçilmez!
Varolun, sağolun...

Tüm MT ailesine ve İzmir-MT dostlarımıza gelsin ;)
http://youtu.be/NU0MF8pwktg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Ellerim dondu abi ya.Herşey Belkahve'ye kadar güzel :) Sonrasında karakış başlıyor.Çok soğuk bu taraflar...
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
neşen hiç bitmesin sodalimon :)

geçen gün optimumda seni görür gibi oldum ama emin olamadığımdan selam vermedim :D
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Ellerim dondu abi ya.Herşey Belkahve'ye kadar güzel :) Sonrasında karakış başlıyor.Çok soğuk bu taraflar...
Güzellikler yitip gitmiyor ki üstad :) Senin içine de bir fırın lazım belli ki :bounce: bir ara seninle başbaşa bi içmeye gidelim :cat:
neşen hiç bitmesin sodalimon :)

geçen gün optimumda seni görür gibi oldum ama emin olamadığımdan selam vermedim :D
Eyvallah Cemal kardeş :) Seninki de bitmesin elbette :)
Optimumun önünden bir iki kere geçtim sanırım; ama, oralara pek girmem, ben değildim muhtemelen.
fotolar nerede link istiyoruz :)
Ya Cemcim, beni bağışla, Z750 fotoğraflarını kuşlar almış uçurmuş kardeşim :santa:
Saldırın Emre abi hurraaaa :D ahahahaha
Her zamanki gibi saldıracaksanız buyrun kardeş :wiinkk: daha hafta ortasında özledim her birinizi :sunny:

Fotoğraflara gelince ::jester::

100_0623.JPG


100_0625.JPG


100_0628.JPG


100_0634.JPG


100_0642.JPG


100_0645.JPG


100_0647.JPG


100_0654.JPG


100_0656.JPG


100_0657.JPG


100_0658.JPG


100_0659.JPG


100_0662.JPG


100_0664.JPG


100_0670.JPG


100_0674.JPG


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

Fotoğrafların gerisi Wuala hesabından paylaşıma açılacaktır ;)
Kullanıcı adımı biliyorsunuz...

Haydi hepinizi öptüm gözlerinizden :rendeer:
Güzellikler içinde kalın, içinizdeki sıcaklık, sevgi, neşe, mutluluk, huzur ve rüzgar aşkı son bilmesin...

Pazar??? 13/2...
Erken çıkın, tadına varın diyor...
İçimden bi ses, bu pazarın çok güzel bir gün olacağını söylüyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

Akşam Bostanlı ya da Karşıyaka yapasım var arkadaşlar...
Her zamanki sırayla gidebiliriz :p (Karşıyaka -> Bostanlı)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst