- Katılım
- 19 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,684
ödemiş bozdağ kayak tesisleri 
Bu arada tesisler geçen sene düşen çığdan ötürü kapalı.
Bu arada tesisler geçen sene düşen çığdan ötürü kapalı.
abi hava iyi soğuksoğuk hava da güzel bir ateş, ateşin çevresinde toplaşmalar sohbet muhabbet ateşin üzerinde bilumum yiyecek![]()
murat sattı 600rr'nı agabey
Fotonu sevdim vallaha fakat ilk tanıyamadım :cherry: güzel bir radikal karar oldu..
oh oh oh taa 2005 üyesiymissin hiç haberimiz yok.. eskilerden kim kaldı :rendeer:
altım 3 kat üstüm 5 kat sen düşünBugün sabah motoru salhaneden menemene kadar getirdim biraz acemilik var ehliyeti bu ay alıcam inşallah,mont kask eldiven tam takım öyle bir soguk vardıki ne kafada kask nede üstte montDondumm
![]()
Biz de teşekkür ederiz Halilcim :cat:günaydın millet, pzar günkü bol üşümeli bol acıkmalı! spontane gelişen gezimizin kaptanlarına teşekkürlerimi sunarım, tekerlerine sağlık!
sodalimon abigökhan, gürkan, can.. bidaki gezimizi kar üstünde yaparsak şaşırmam
![]()
abi hava iyi soğukateşin etrafında toplaşmak kesmez beni. teletabiler gibi sarılsak bi türlü, ateşe şöyle bir girip çıksak bi türlü.
yiyecekten çok, içecek gerekiyo sanki biraz![]()
Moralini bozma, soğuklar geçince herkes çok hızlı kilo verdiğimizi düşünecekaltım 3 kat üstüm 5 kat sen düşün
ayrıca eller üşüyor abi!
Sabah uykuyu iyi açıyor.![]()
)
Verdiğin bu tarifleri bu hafta erciyeste bi deneyeyim olursa haftaya izmir de deneriz.![]()
Biz de teşekkür ederiz Halilcim :cat:
Alçakgönüllülük yapmayacağım bu kez ama
Tek söyleyeceğim; bana takılın, hayatınızı yaşayın :bounce:
Biraz da çatlak/çılgın olmaktan daha lezzetli ne var ki... Zaten hep akıl hep akıl.
Azcık çocuğun önünü açmak lazım, onunla bir olup eğlenmek güzel oluyor gerçekten :queen:
(Bunu öğreten değerli arkadaşıma -okuyorsa- buradan teşekkür ediyorum :king
Eğlendik, mis gibi de eğlendik, çok da güzeldi. Davetimi kırmayıp da o soğukta geldiğiniz için hepinize teşekkür ediyorum içtenlikle...
(Kimse de yakınıp gıkını çıkarmadı, gece Bostanlı da soğuktu yine de herkes on numara adam olduğunu kanıtladıSağolun varolun dostlarım :joker
Bu arada, Gürkancım seni hasta ettik, bizleri bağışla, acilen iyileşmeni diliyorum kardeşim...
Halil kardeşimizin motoruna da acil şifalar
Bu hafta da öyle yapalım Halilcim, hava Pazar günü daha güzel olacak... Spil ya da Yamanlar yapıp... Hepinize karda sucuk :santa:
Eldivenlerin üstüne bulaşık eldiveni giyip bütün İzmir'i güldürebiliriz ayrıca da
Moralini bozma, soğuklar geçince herkes çok hızlı kilo verdiğimizi düşünecek
Gürkan "Aaa, sen aslında 80kiloymuşsun abiii :sunny:", dediği zaman hissettiğim mutluluğu anlatamam :flower:
Vallah Kaptanımbu sabah hayatımın en zevkli sürüşlerinden birini yaşadım (insanın motosiklet hayatı 2 hafta kadar önce başlamış olunca, bunu söylemek çok kolay oluyo tabii
).
Tam çıktım yola, otobana girerken hafif hafif kar(cık) atıştırıyor.
Eh tabii -mahallenin delisi olarak bana düşeni yaptım ve- yine dayanamayıp açtım vizörümü :wiinkk:
:flower::flower::flower:
Dün gece de biraz serindi; ama, hava mis gibi kokuyordu
Sanırım daha motosiklet üstünde daha çok vakit geçirebilmek için iş yerime daha uzak bir eve geçmem gerekiyor
Bu arada, fırsatım olmazsa... Önümüzdeki haftasonu sınavı olan tüm arkadaşlarıma şimdiden başarılar diliyorum... Rastgele...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
Aşağıdaki kısım Halil için...
Karda taşları dizerizzz
Ortasına odun ateşi
Sucukları geçiririz ince dal parçalarına
Açarız kanyaklarımızı da...
Misss
Üstüne de bi türk kahvesi, odun ateşinde yavaş yavaş pişmiş...
Biz de teşekkür ederiz Halilcim :cat:
Alçakgönüllülük yapmayacağım bu kez ama
Tek söyleyeceğim; bana takılın, hayatınızı yaşayın :bounce:
Biraz da çatlak/çılgın olmaktan daha lezzetli ne var ki... Zaten hep akıl hep akıl.
Azcık çocuğun önünü açmak lazım, onunla bir olup eğlenmek güzel oluyor gerçekten :queen:
(Bunu öğreten değerli arkadaşıma -okuyorsa- buradan teşekkür ediyorum :king
Bu arada, Gürkancım seni hasta ettik, bizleri bağışla, acilen iyileşmeni diliyorum kardeşim...
Halil kardeşimizin motoruna da acil şifalar
Bu hafta da öyle yapalım Halilcim, hava Pazar günü daha güzel olacak... Spil ya da Yamanlar yapıp... Hepinize karda sucuk :santa:
Eldivenlerin üstüne bulaşık eldiveni giyip bütün İzmir'i güldürebiliriz ayrıca da
Moralini bozma, soğuklar geçince herkes çok hızlı kilo verdiğimizi düşünecek
Gürkan "Aaa, sen aslında 80kiloymuşsun abiii :sunny:", dediği zaman hissettiğim mutluluğu anlatamam :flower:
Aşağıdaki kısım Halil için...
Karda taşları dizerizzz
Ortasına odun ateşi
Sucukları geçiririz ince dal parçalarına
Açarız kanyaklarımızı da...
Misss
Üstüne de bi türk kahvesi, odun ateşinde yavaş yavaş pişmiş...
motorlar gönlümüzde,
içlikler içimizde,
biz gideriz spile be heyheyhey
pazar günü hava sıcaklığı 13 derece diyollar!
sodalimon youtube de kullanıcı adım motoiz .
paylaştığım videolar bi bak geçen sene bozdağ da bir iki video var kayak yapıyoruz.![]()
sosyal mesaj içerikli videoyu da bekliyoruz ozaman![]()
doğru söylüyosun abi, herşeyimizi ifşa etmenin anlamı yok, hele ki izmir mt'den bizi tanımayanlar için çok büyük bir ikram olur bazı şeyler::music::
la lalalala
::music::
lala lala
::music::
duymuyorum
::music::
pardon
::music::
ne didiiin?
::music::::music::::music::