[İzmir - MT]

Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
84
Herkese iyi haftalar..

Bu TEDDYTIMER2 zaten çok ilginç bir adam,dışlasak mı ne yapsak bilemiyorum artık onu :farao: :)
Caner liseli ergen gibisin abi,yakında " yhaaa çhok çişhim geldıııı kanks xD " diye yazılarda yazarsın sen :p Türkçe katliamcısı gibi adamsın :p

(Yeni olup tanımayanlar yanlış anlamasın,teddytimer2 de iyi bir insandır özünde,severiz keratayı :p )

Bilader bunu yılın espirisi olarak seçiyorum yüksek müsadenizle saatlerce güldümya :D

Bide TEDDYTİMER1 kimya kim çıkarıyo bunları ya :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

Teddytimer en ufağı (ilkokul 5 e gidiyor),teddytimer 1 ortancası -hyoya binen- ,teddytimer2 de amcası.Sıralama o şekilde..
Teddy aşiretinin üyesi hepsi,Teddyoğulları diye inşaat firmaları da var.İlk başta araç kiralama işi yapıyorlardı,kiradan dönen araçların içinden çıkan benzinlerle zengin oldular.

:queen::queen::queen: Sende çek kardeşim sende çek hatta çekiçekiver :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Buna niye bu kadar takıldın anlamadım abicim ama kendi nickindeki 'moto' kelimesinin türkçe olmaması ve hiç bi dilde anlam ifade etmemesi ilginçtir... Keşke sende başka türk büyüğü abilerimiz gibi yüzonbirbin kelimeden dogru olanı yakalaya bilseydin.! Saygılar
Sevgili kardeşim , hiç düşündüm mü ? herkes kullandığı kelimelerde keyfi olarak bir harf değiştirmiş olsa Türkçemizin hali ne olur?Ayrıca ,moto kelimesinide motosikleti çağrıştırdığı için kurt kelimesiyle beraber kullandım( telafuzuda kolay yazılışıda ) Semaverde görüşmek üzere hoşçakal:cat:
 
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
84
Sevgili kardeşim , hiç düşündüm mü ? herkes kullandığı kelimelerde keyfi olarak bir harf değiştirmiş olsa Türkçemizin hali ne olur?Ayrıca ,moto kelimesinide motosikleti çağrıştırdığı için kurt kelimesiyle beraber kullandım( telafuzuda kolay yazılışıda ) Semaverde görüşmek üzere hoşçakal:cat:

Hebelebelebebehebe :cat::cat::cat:
Bencede sence abi görüşmek üzere...
 
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
132
Sevgili kardeşim , hiç düşündüm mü ? herkes kullandığı kelimelerde keyfi olarak bir harf değiştirmiş olsa Türkçemizin hali ne olur?Ayrıca ,moto kelimesinide motosikleti çağrıştırdığı için kurt kelimesiyle beraber kullandım( telafuzuda kolay yazılışıda ) Semaverde görüşmek üzere hoşçakal:cat:

Abi ona bakarsan walla kelimeside valla kelimesini çağrıştırıyor... hemde w harfi klavyede a harfine çok yakın yazılışı da kolay okunuşu da kolay :p

yaw şaka bir yana ne güzeldi o kavurma... emeği geçen herkese teşekkürler... ellerinize sağlık...:cat::cat::cat:
 
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
84
Abi ona bakarsan walla kelimeside valla kelimesini çağrıştırıyor... hemde w harfi klavyede a harfine çok yakın yazılışı da kolay okunuşu da kolay :p

yaw şaka bir yana ne güzeldi o kavurma... emeği geçen herkese teşekkürler... ellerinize sağlık...:cat::cat::cat:

Bu gençlerde hiç saygı kalmadı ya :farao::farao::farao:
Nerde o eski bayramlar :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abi ona bakarsan walla kelimeside valla kelimesini çağrıştırıyor... hemde w harfi klavyede a harfine çok yakın yazılışı da kolay okunuşu da kolay :p

yaw şaka bir yana ne güzeldi o kavurma... emeği geçen herkese teşekkürler... ellerinize sağlık...:cat::cat::cat:

O parmağın motorunun eksozuna girsin bidaha çıkmasın.... O kadar çene patlattık... Olm ne teddybear adamsın.... Gerçi motorun da yok artık..O parmağın nereye gideceği tartışmaya açık.... Ben demeyim sen anla.... :cherry:
Kullanmayın olm şu harfleri... :jocolor:
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
demin düşünüyordum
ulan şöyle 17-18 yaşında binemedik güzel motorlara
16 yaşından 22 yaşına kadar cezaevindeydim
millet boncuktan kuş ördürürdü araba süsü diye ben boncuk tablolar yaptırırdım motosiklet resimlerinden
millet karı kız hayali kurardı içerde
benim aklımda hep motosikletler
askerlik 18 aydı ben anca 20 ayda zar zor bitirdim
vukuatlar cezalar derken
yaş 25 oldu askerden döndüm
iş güç para biriktir anca kavuştum iyi motora 30 yaşımda
yaşta oldu 35

iş bitti bizde artık iyi motora binsek ne olur bu saatten sonra derken
alp abi cengiz abi ve bir iki abiyle daha tanışıp görüştük
onlardaki motor aşkı sevgisi yemin ediyorum bana şevk verdi heyecan verdi yeniden
şu saat oldu aklımda dönüp duruyordu bunlar kafamda
yazayım paylaşayım istedim
kafa şişirdiysemde affola

saygılar selamlar motosiklet tutkunları abiler arkadaşlar
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
84
Bu sevdada yaş sınırı yok dostum herkesin acı tatlı sıkıntılı zamanları olmuştur. mesele dünü unutup bugünü güzel yasamak yarının umudunu unutmadan geçmişten ders alıp ilerlemektir.
saglıcakla semavere ulasmak nasip olsun hepimize
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
demin düşünüyordum
ulan şöyle 17-18 yaşında binemedik güzel motorlara
16 yaşından 22 yaşına kadar cezaevindeydim
millet boncuktan kuş ördürürdü araba süsü diye ben boncuk tablolar yaptırırdım motosiklet resimlerinden
millet karı kız hayali kurardı içerde
benim aklımda hep motosikletler
askerlik 18 aydı ben anca 20 ayda zar zor bitirdim
vukuatlar cezalar derken
yaş 25 oldu askerden döndüm
iş güç para biriktir anca kavuştum iyi motora 30 yaşımda
yaşta oldu 35

iş bitti bizde artık iyi motora binsek ne olur bu saatten sonra derken
alp abi cengiz abi ve bir iki abiyle daha tanışıp görüştük
onlardaki motor aşkı sevgisi yemin ediyorum bana şevk verdi heyecan verdi yeniden
şu saat oldu aklımda dönüp duruyordu bunlar kafamda
yazayım paylaşayım istedim
kafa şişirdiysemde affola

saygılar selamlar motosiklet tutkunları abiler arkadaşlar

Ne güzel 35 inde iyi bir motora kavuşmuşsun işte. Biz 35 de hala çançinçon a mahkumuz ya dostum :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
beyazakrep,geç olsun güç olmasın.16-17 yaşında güzel bir motosiklete kavuşabilenlerden daha değerli olmasını sağlayan bu bekleyiştir belkide.Herkesin sıkıntıları olmuştur,olacaktır ama inan ki (kendi adıma söyleyeyim) kavuştuğunda onu değerli kılan da bu zorluğun getirdiği hasret.
Allah hepimize hayırlısını versin,geç verse de tadını çıkartmayı,kazadan beladan uzak keyifle binmeyi nasip etsin.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
50-55 e gelipte motoru bile olmayan-olamayan motor sevdalıları bilirim bir gözü açık gitmiştir :salut:
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
bence çalışan her insan bir şekilde düzgün motor alabilir yeter ki gözü karartsın paraya kıysın
bizim millette çoğu insan havadan bir para bekliyor düzgün motor için
hangimiz biraz bile olsun sıkıntıya girmeden kredi çekmeden ya da gözü karartmadan düzgün motor sahibi oluyor ki
ben şahsen bugün bile güzel araba hevesinden vazgeçtim 7liralık tempraya biniyorum ama en sevdiğim motorlarla geziyorum
motor işinde yok öyle 3 kuruşa 5 köfte


bu arada tuncer kardeş gelip gidiyoruz sahile seni daha göremedik
bu perşembe gelirsin yüzyüze tanışırız inşallah
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Haftaiçi her akşam dersim var,çıkmam 22:00 de oluyor,motorumu da 3-4 hafta kadar önce sattım,o yüzden gelmem biraz zorlaşıyor.2 hafta kadar önce geldim aslında ama o zaman da sen gelmemiştin (yazmıştın sebebini ama rahatsızmıydın hatırlayamıyorum şimdi) bir denk gelemedik.İnşallah bu hafta bir aksilik çıkmazsa geleceğim,tanışma şansımız olur umarım bu hafta.

Deka,ünlü bir düşünür Devrim K. der ki " motorsuz adam gereksiz adam abi " :cherry: Forrapta iyidir özünde,senden iyi olmasın :)
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
slm arkadaşlar güzel bir akşam oldu bundan sonra her perşembe aranızda olmaya çalışacağım iyi geceler kırmızı apache ümit ulusu ;)
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
ya bu sahile gidip ne zaman çay içsek benim karnım dönüşte acıkıyor
söylemesi ayıp 2 tas kelle paça içmişim kendime gelmişim
haftaya gece dönüşte beraber birde çorba içsek ne var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst