- Katılım
- 29 Eyl 2005
- Mesajlar
- 4,008
4 tokmaklı bir makineyle gidiyorsun, eğer seni geçen olursa YAK zaten o makineyi :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
yalanmı söylüyoruz deseydin BELGE var elimizde :flower:
http://img687.imageshack.us/img687/351/sucuunukapgel120.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/5080/sucuunukapgel119.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
Bir iş seyahati çin Konyaya gitmiştim dönüşte zaman ayırıp Afyonda fermante uscuk aradım bir kaç numune testinden sonra evdekiler için daha acısız ve az baharatlı, kendime acılı ve bol baharatlı iki üründen birer kilo aldım, akşam rakının yanına sabah ise yumurtalı test edip not vereceğim.
Yalnız kasaba sordum, abi uscuk ağaçta yetişmez dedi, bu forumu tavsiye ettim hatta ağaçtan sucuk hasadının fotoları var dedim...
O da abi ustam beni kandırıyor herhalde ben şu işin aslını soruşturayım dedi.....:queen::queen::queen::queen::queen:
yalanmı söylüyoruz deseydin BELGE var elimizde :flower:
http://img687.imageshack.us/img687/351/sucuunukapgel120.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/5080/sucuunukapgel119.jpg






















