[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
4 tokmaklı bir makineyle gidiyorsun, eğer seni geçen olursa YAK zaten o makineyi :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

Bir iş seyahati çin Konyaya gitmiştim dönüşte zaman ayırıp Afyonda fermante uscuk aradım bir kaç numune testinden sonra evdekiler için daha acısız ve az baharatlı, kendime acılı ve bol baharatlı iki üründen birer kilo aldım, akşam rakının yanına sabah ise yumurtalı test edip not vereceğim.

Yalnız kasaba sordum, abi uscuk ağaçta yetişmez dedi, bu forumu tavsiye ettim hatta ağaçtan sucuk hasadının fotoları var dedim...

O da abi ustam beni kandırıyor herhalde ben şu işin aslını soruşturayım dedi.....:queen::queen::queen::queen::queen:


yalanmı söylüyoruz deseydin BELGE var elimizde :flower:

http://img687.imageshack.us/img687/351/sucuunukapgel120.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/5080/sucuunukapgel119.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
03 KASIM 2011 GELENEKSEL PERŞEMBE SEMAVER GECEMİZ....!

İzmir-MT olarak her hafta perşembe akşamları saat 19.00 dan sonra düzenlediğimiz semaver gecemizden kareler.Bu haftada süper neşeli bir o kadarda keyifli geçti.Orada olan,olamayıpta yüreği bizlerle olan,gelemeyipte telefonla arıyan ve selam yollayan herkeze sonsuz teşekkürler.



snv35358.jpg




snv35359.jpg




snv35360.jpg




snv35361600x337.jpg




snv35362600x337.jpg




snv35363600x337.jpg




snv35364600x337.jpg




snv35365600x337.jpg




snv35366600x337.jpg




snv35367600x337.jpg




snv35368600x337.jpg




snv35369600x337.jpg




snv35370600x337.jpg




snv35371600x337.jpg




snv35372600x337.jpg




snv35373600x337.jpg




snv35374600x337.jpg




snv35375600x337.jpg




snv35376600x337.jpg




snv35377600x337.jpg
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
kısmetse haftaya ordayım
birde küçük mangal olacaktı ki
ateşinde sucuk ekmek yiyecektik

selamlar saygılar
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
:queen:
Motokurtla gezilerimizde genelde mondiali alıyorum,çünkü transalple gelsem beni bir türlü geçemiyor,geçemeyince de sinir oluyor,hatta sırf bu yüzden bir daha benimle geziye gelmek istemeyebilir,işte bunun için motokurtla gezilerimde mondialle geliyorum,beni geçince tatmin oluyor,hatta transa geçiyor:queen:ben de bir gezi arkadaşımı kaybetmemiş oluyorum.
Ne yapsın gariban biraz sevinsin işte fenamı yani he heeeee:flower:


:pl::pl::pl::pl::pl::pl::cat:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Güzel dostlar,yine güzel bir akşam,kıskanmamak eldemi?
Allah muhabbetinizi arttırsın.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Vaayyyy vay vay, adamlara bak yahu.

Nacak var odun var semaver var.

Tam teşekküllü muhabir Cevat kelle gibisiniz vallahi, afiyet olsun muhabbet dolsun.:cat:
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
84
Şehir dısındaki işlerimin bitmeyisinden dolayı gelemedim hala sehir dısında otel odalarında sürtmekteyim .Nasipse yarın dönüyorum insaallah haftaya aranızda olabilmeyi istiyorum.
Meşhur ve geleneksel semaver toplantılarınızda bulunabilmeyi dileyerek herkese iyi aksamlar.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Dönüşte otobanda yırtıyor Sv ci kardeşlerim Er5 li kardeşlerim, pegasucu kardeşlerim....
Tek beni geçsinler ben razıyım... Üzülmesinler ağlamasınlar....:queen:[/QUOTE]

Ayıp kanka yaaa, pegasucular ne zaman yarıştı seninle, biz haddimizi biliyoz çok şükür.
Haaa SV cilere YBR 500 cülere bişi diyemem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

Vaayyyy vay vay, adamlara bak yahu.

Nacak var odun var semaver var.

Tam teşekküllü muhabir Cevat kelle gibisiniz vallahi, afiyet olsun muhabbet dolsun.:cat:


Buyur senide bekleriz. ( Aga sanki grupta yeteri kadar ihtiyar yok gibi, olsun seviyoz ihtiyarları yeter ki HUYSUZ olmasın )
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Katıl bize beraber olsun.... ;))

He valla 2 seneyi geçti İzmire döneli, geçen ay emeklide oldum evde paslanmamak lazım değil mi.:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

Buyur senide bekleriz. ( Aga sanki grupta yeteri kadar ihtiyar yok gibi, olsun seviyoz ihtiyarları yeter ki HUYSUZ olmasın )

Vallahi huysuzluğum yok bazen hanıma nazım geçer inanmazsanız sorun.:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------

CÜMLETEN KURBAN BAYRAMINIZI KUTLARIM,

EHTEYAR.:p
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Haydi millet bayramlaşmalar bitti, günübirlik bir gezi yapalım, motokurt hazır aportta bekliyor,ben de öyle:cat:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Haydi millet bayramlaşmalar bitti, günübirlik bir gezi yapalım, motokurt hazır aportta bekliyor,ben de öyle:cat:
Sevgili kabataşlı can tekaütdaşım , Yukarda yayınlanan üçüncü ve dördüncü fotoğraftaki Peşmerge kılıklı ihtiyarı tanıyamadım:cyclopsan . nerden gelmiş girmiş aranıza,yarınki geziye o peşmerge kılıklı adamı çagırmayın. Zaten sorsanız belkide motoru bile yoktur. Ama kesin merkebi vardır .:flower::queen::thumleft::queen:
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
yarına bir sürüş varmıdır toplu
birde perşembe akşamı sucuk ekmek yapsak nasıl olur
herkeseselamlar saygılar
iyi bayramlar
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Bozdağ gezimizden kareler
























---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

Videoları facebookta kendi duvarıma ekledim oradan görebilirsiniz
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
beraberce bir gezi olursa banada ulaşmanızı rica ediyorum
selamlar saygılar

Onur 0 554 829 19 50
 
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
84
Güzel bi geziydi bi anda toplanıldı planlanmış bişey degildi kusura bakmayın ama mütiş eylendik :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst