[İzmir - MT]

Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
84
Walla yükseklik korkuma rağmen dedigin gibi emrecim güzeldi benim için, uçurum kenarları yavaş geçti ama sonra yakaladım sizi :D
İsteyen yer istemen paket yaptırır yarın semaverde yer... :queen:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
Akşama semaver var mı? Varsa gelmiyeceğim de ? Yoksa ' aaa akşam geldim kimse yok tu' derim. :pl:
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
84
Gezi yi apar topar düzenlemişsiniz haberimiz olmadı fakat sizlerin eglencesine fotograflardan tanık olmakta güzeldi . İnsaallah birdahakine katılma sansına nail oluruz
Acaba bu gece semaver partisi düzenleniyormuydu . yani düzenleniyorsa gelebilirmiyiz.
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
çoğu abilerimizle arkadaşlarımızla tanıştım hepsi samimi içtendiler gerçekten herkese teşekkürler ediyorum burdan elimiz boş gittik meşhur semaverden çay içme fırsatını bulduk teşekkür ederiz inşallah her perşembe katılıcam
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Walla yükseklik korkuma rağmen dedigin gibi emrecim güzeldi benim için, uçurum kenarları yavaş geçti ama sonra yakaladım sizi :D
İsteyen yer istemen paket yaptırır yarın semaverde yer... :queen:
İsmini bile Türkçe kelimelerden bulamayan sevgili arkadaşım . Yazışırken kullanmış olduğumuz latin alfabesinde olmayan harfleri kullanmasak yani Valla yazarken W yerine V kullansak daha iyi olur diye düşünüyorum . Hoşçakal:cat:
 
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
84
İsmini bile Türkçe kelimelerden bulamayan sevgili arkadaşım . Yazışırken kullanmış olduğumuz latin alfabesinde olmayan harfleri kullanmasak yani Valla yazarken W yerine V kullansak daha iyi olur diye düşünüyorum . Hoşçakal:cat:

Buna niye bu kadar takıldın anlamadım abicim ama kendi nickindeki 'moto' kelimesinin türkçe olmaması ve hiç bi dilde anlam ifade etmemesi ilginçtir... Keşke sende başka türk büyüğü abilerimiz gibi yüzonbirbin kelimeden dogru olanı yakalaya bilseydin.! Saygılar
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Buna niye bu kadar takıldın anlamadım abicim ama kendi nickindeki 'moto' kelimesinin türkçe olmaması ve hiç bi dilde anlam ifade etmemesi ilginçtir... Keşke sende başka türk büyüğü abilerimiz gibi yüzonbirbin kelimeden dogru olanı yakalaya bilseydin.! Saygılar

Ben de Türk Büyüğü abin olarak W :cherry: harfini kullanmamanı rica edicem.... Gerçekten yakışmayan bir harf... Güzelim V harfine noolmuş len?... Görmiyim bidaaa..... :flower:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Teddytimer moto kelimesi bir anlam ifade etmiyor demişsin ama yanılıyorsun.

öyle demeyin;o moto kelimesi hiçbirşey ifade etmezmi hiç? o moto birkere iki zamanlı motolara benzemez,dört zamanlı moto, hem de enjeksiyonlu. he heee:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
132
Ben de Türk Büyüğü abin olarak W :cherry: harfini kullanmamanı rica edicem.... Gerçekten yakışmayan bir harf... Güzelim V harfine noolmuş len?... Görmiyim bidaaa..... :flower:


Hey man what is going on here ... :queen::queen:

(ENGLISH LANGUAGE INSTITUTE) :cat:

:flower::flower::flower:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese iyi haftalar..

Bu TEDDYTIMER2 zaten çok ilginç bir adam,dışlasak mı ne yapsak bilemiyorum artık onu :farao: :)
Caner liseli ergen gibisin abi,yakında " yhaaa çhok çişhim geldıııı kanks xD " diye yazılarda yazarsın sen :p Türkçe katliamcısı gibi adamsın :p

(Yeni olup tanımayanlar yanlış anlamasın,teddytimer2 de iyi bir insandır özünde,severiz keratayı :p )
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Teddytimer en ufağı (ilkokul 5 e gidiyor),teddytimer 1 ortancası -hyoya binen- ,teddytimer2 de amcası.Sıralama o şekilde..
Teddy aşiretinin üyesi hepsi,Teddyoğulları diye inşaat firmaları da var.İlk başta araç kiralama işi yapıyorlardı,kiradan dönen araçların içinden çıkan benzinlerle zengin oldular.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst