- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
ya bu sahile gidip ne zaman çay içsek benim karnım dönüşte acıkıyor
söylemesi ayıp 2 tas kelle paça içmişim kendime gelmişim
haftaya gece dönüşte beraber birde çorba içsek ne var
Genelde çorbacıya gidiyorlardı ama.... Bu sefer üşüdüler ya...Gidemediler tabi