[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ya bu sahile gidip ne zaman çay içsek benim karnım dönüşte acıkıyor
söylemesi ayıp 2 tas kelle paça içmişim kendime gelmişim
haftaya gece dönüşte beraber birde çorba içsek ne var

Genelde çorbacıya gidiyorlardı ama.... Bu sefer üşüdüler ya...Gidemediler tabi :)))
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
güzel bir çorbacıda organizasyon yaptında OLMAZ diyen oldumu ? sponsor olduktan sonra biz her yola geliriz-gideriz ( bu grubu karşılayacak doyuracak bir çorbacı varsa TABİİ ) :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
güzel bir çorbacıda organizasyon yaptında OLMAZ diyen oldumu ? sponsor olduktan sonra biz her yola geliriz-gideriz ( bu grubu karşılayacak doyuracak bir çorbacı varsa TABİİ ) :queen:
Teddy nin bear ı halleder..Abisi baya maharetli... İşkembe çorbası varmış haftaya.... :)))
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
84
Balçovada hakan corba giderken ugranılacak tek corbacı Yaparsanız organizasyonu haftaya gideriz hepberaber.

Cengiz abi allah senden razı olsun odun ateşindeki çayın tadıda bir baska oluyor yavvv...

Ayrıca muhabbette cabası ne demişler cay kahve bahane muhabbet şahane...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
oh oh walla duyumları aldım, çiğ köfteler, böğrekler, extradan demlik falan maşallah maşallah :).
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu hafta sayımda eksik çıkan arkadaşların soğuktan üşüyerek motor zevklerini gözardı ettiğini düşünüyorum ve önümüzdeki haftalarda yapılacak özel mekanlarda özel insanlarla fasıl,gezi,çorbacı,kavurma gibi organizasyondan haberleri olamayacağı için üzgünüm :queen: toplantılara katılım şartının olmamasını ondan seviyorum ;) gelen haberleri alıyor :pl::wiinkk:
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
motor satıpta ıslatmayanlar utansın cengiz abi
hani baklavalar
en az 2 kg baklava alması lazım değil mi okanın
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
motor satıpta ıslatmayanlar utansın cengiz abi
hani baklavalar
en az 2 kg baklava alması lazım değil mi okanın

Bizde alan değil satan ısmarlıyor... Kaldı ki okan acaip bir satış yapmış... Kebap olmuş.... 2 kg anca kurtarır...
Çiğ köfte sırası kimde?... Alışkanlık yaptı meret... :))
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
267
:flower:Oooohhh,oh,oh,oh,oh,oh,pek keyifli,neşeli,bol sohbetli gülmeceli,eğlenceli,yemeceli,içmeceli,işveli,cilveli köylügüzeliiii,amaaa pek sivri burun çizmesiz :p,ancak süperrr bir geceydi ama Amcayı hep gözlerimiz aradıııı.Herkesin yüreğine,tekerine sağlık,buarada yeni katılan arkadaşlarımıza da hoşgeldiniz diyorummm:rendeer::flower:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
oh oh walla duyumları aldım, çiğ köfteler, böğrekler, extradan demlik falan maşallah maşallah :).

Sevgili genç kardeşim ,yukarıda (Türkçe yazıp), alfabemizde olmayan harfler kullanarak oluşturduğun kelimeleri alfabemizdeki 29 harf ile rahatlıkla yazabilirdin, (Valla , ekstra ) gibi . Şunu bilmeliyiz ki Türkçemiz ne senin babanın ne de benim babamın malı olmadığı gibi şu an Türkiye de yaşayanlarada ait değildir.Türkçemiz geçmişten bu güne , gelecek nesillere lekesiz teslim edilmek üzere şuan bize emanet edilmiş ses bayrağımızdır. Bu vesileyle burdan tüm arkadaşlara sesleniyorum, lütfen dilimize gereken saygıyı ve itinayı gösterelim. Unutmayın ki dil en önemli milli mirastır.:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Anammmmm Erhan abi yine birine alfabeyi giydirmiş :thumleft:
Doğan Erhan abimizdir.Söyledikleri neferimizdir. :cat:
Eeee bu durumda Erhan abimiz neden ha bire çat kapı motora atlayıp kaçıyor :queen:
Abi valla ya 10 yıl cebelleşsem senin yaptığın kilometreye yinede yetişemem ama motoruma bir ara nitro yakıt bağlatırsam belki tuttururum :queen:

Semaverde aranızda olamadığım için üzgünüm ancak öncesinde yapılan programın dışına çıkmam mümkün olmadığından gelemedim.Selam gönderen,arayan ve beni anan herkeze kucak dolusu sevgiler saygılar. :cat::rendeer::thumleft::bestmt:

---------- Post added at 18:08 ---------- Previous post was at 17:48 ----------

37703030982564902749822.jpg



29695130982554902750822.jpg




30641810150401191492488.jpg



30862725746074944721532.jpg




Nasıl çıkmışım ama resimleri beyendiniz mi bakalım :thumleft::flower::queen:
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
Sevgili genç kardeşim ,yukarıda (Türkçe yazıp), alfabemizde olmayan harfler kullanarak oluşturduğun kelimeleri alfabemizdeki 29 harf ile rahatlıkla yazabilirdin, (Valla , ekstra ) gibi . Şunu bilmeliyiz ki Türkçemiz ne senin babanın ne de benim babamın malı olmadığı gibi şu an Türkiye de yaşayanlarada ait değildir.Türkçemiz geçmişten bu güne , gelecek nesillere lekesiz teslim edilmek üzere şuan bize emanet edilmiş ses bayrağımızdır. Bu vesileyle burdan tüm arkadaşlara sesleniyorum, lütfen dilimize gereken saygıyı ve itinayı gösterelim. Unutmayın ki dil en önemli milli mirastır.:cat:

abi türkçe kelimesinin kendisi bile türkçe değil bu konuda ne diyorsun
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Amcaaaaaa,helal olsun Valla iskeleden fena yanaşmışsın,helal olsun,ben senin yerinde olsam,o montun sol kolunu çerçeveletirim ,bir daha da yıkatmam:queen:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili kardeşim bir kelimenin Türkçe olup olmadığını anlamak için büyük ünlü uyumuna uyması gerektiği ilkokuldan beri öğretilmektedir.Türkçe kelimesi büyük ünlü uyumuna uyuduğu gibi küçük ünlü uyumuna da uymaktadır kural:( bir kelimenin ilk hecesinde yuvarlak ünlü (O,Ö,U,Ü )varsa bunu izleyen ilk hecede geniş düz (a,e) ünlüsü kullanılır. Türk dil kurumunun sitesinde örnekleriyle daha detaylı bilgi elde edilebilir. Ayrıca Türk ve Türkçe kelimesi M.S. sekizinci yüzyıldan beri kullanılmaktadır. Hoşçakal
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst